|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 18:20 | |
| Piep Imma doe mijn strijk ;3 En morgen naar de bios met pa eindelijk naar step up gaan kijken ;p Is bo hier trouwens? -bo 2- |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 18:31 | |
| Heyy, ik heb een moment en internet gevonden om te posten =3 Ik ga zoveel mogelijk topics doen, maar mn ma wil zo op de laptop duss.. |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 18:40 | |
| @Chriss en Lilith, oki ^-^ xx |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 18:45 | |
| @Babs: Ja ik had het super gezellig. Samen met een vriendin eten, daarna naar de bios, hebben we nog een stukje gereden in de cabrio van haar vriend, vervolgens logeren. Vandaag samen de stad in, ik heb simpele nieuwe schoenen gekocht voor het stappen (ze heeft me zo ver toch eens te gaan stappen, maar ik ga zeker NIET aan de alcohol.) Voor de rest een nieuwe bikini gekocht, simpel, maar toch mooi ;D |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 18:51 | |
| Awesome Nathzel :3
Ezz@ Uiteindelijk voor texture gekozen?xD
---
Hmm, ik heb een storyboard geschreven voor een Warrior Cats AMV. Eens zien of ie af komt. xD |
|
| |
Marlie 247 Actief “Cared about one person and it fucked me up lmao”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 18:52 | |
| Meh, ik heb zin om te prutsen met flash maar m'n proefperiode is afgelopen en ik heb geen zin om te betalen xd |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 18:55 | |
| Ohmygod, Whitefur; denk meteen aan Bluestars prophecy <3 |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 18:56 | |
| @Babs, yep, ik vond h'm net iets leuker ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 18:58 | |
| Lol, ik merk in eens op dat ik de 2000 posts heb gehaald met Inner (en er intussen ook al over heen ben gegaan x3) |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:05 | |
| Gefeliciteerd Nath ;3 -- Ik ga maar verder het eens proberen te worden met mijn achtergrond |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:06 | |
| Gefeli Nath! x Sieso, grootste deel zit nu in de valies :3 Je weet pas hoeveel je hebt als je moet kiezen wat je meeneemt |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:12 | |
| Gefeli Nath!
Ik ben vrolijk (A) |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:13 | |
| Uh ik was vrolijk tot ik zielige muziek ging luisteren xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:14 | |
| |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:14 | |
| Yep xD Maar waarom jij zo vrolijk dan? :3
|
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:16 | |
| Ja dan moet je dat ook niet doen Ez xD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:17 | |
| Maar het is MCR ;-; And I need MCR ;-; Maar ik ga nu wel vrolijke nummers van hen luisteren xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:20 | |
| Hellow iedereen, I'm back ^^ Eindelijk terug gereden, naar mn oude manege gegaan en op een paard gereden die ik nog heb opgeleerd, was zo leuk <3 Nu coeur stilstaat, wil ik echt zo graag rijden xD
Heb ik iets gemist intussen? En als er iemand zegt dat ik moeten posten, ik ga eerst de woonkamer stofzuigen, dan pas ga ik posten ^^ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:26 | |
| - Slatekit schreef:
- Hmm, ik heb een storyboard geschreven voor een Warrior Cats AMV. Eens zien of ie af komt. xD
succes :3 Ik <3 je animaties echt |
|
| |
Loortje the Razzleberry 51
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jul 2014 - 19:27 | |
| *blik achterom* Zeg.. Heeft iemand zin om mijn ontplofte kamer op te ruimen? ^^' Ik wou dat ik gewoon alles weg kon halen, like telekinesis... Without standing up. XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|