|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 3:05 | |
| Hmm I can't help it. Nog 1 postje en daarna ben ik rusten.
Ben morgen voormiddag trouwens mn ipod gaan in dragen voor herstelling. Dus ik kan hem weer enkele weken kwijt zijn. Ofwel een uurtje/enkele uurtjes maar ik geloof er niet al te sterk in. |
|
| |
Chi 97 Actief
| CAT'S PROFILEAge: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 3:08 | |
| @ Assie, hopelijk heb je je ipod snel terug!^^ 32 rpg posts op Icypaw, valt best goed mee als ik zo zie dat ze in totaal 79 posts heeft. :3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 3:21 | |
| Ik hoop het ook. Maar ah ik zie nog wel. Vaak is het een weekje tot anderhalf weekje. Atbleast, als ik die functie 'zoek mijn iphone' uitschakel. Daardoor ben ik hem ooit es 3 maanden kwijt geweest..
Nu ja ik ben pitten voor de komende 6 uurtjes ;3 voor ziver het me zal lukken xd |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 6:50 | |
| Well Daan is er een dagje tussenuit -> walibi Byee peepz moet nu helemaal lopend naar school toe gaan + een vriendin ophalen :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 9:50 | |
| Soo tired -.- I wish it was already over but I got to do it ;/ |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 10:27 | |
| Veel plezier Daan!
Goedemorgen wereld =w= |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 11:21 | |
| |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 11:28 | |
| Nog minder dan 3 weken. Time is chasing me. |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 11:30 | |
| Wolla Goedemorgen, iemand een topic? |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 11:32 | |
| |
|
| |
Ine 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 11:36 | |
| Weet er iemand hoe je best een liedje van Ed Sheeran uitbeeld voor een foto? Mijn vriendin wil graag meedoen aan een wedstrijd om tickets te winnen en ik heb geen idee wat voor foto ik moet opsturen, ik heb nog tot 14.00 u Dx Help please! |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 11:40 | |
| Omg... Ben nu nog maar wakker en ik moet heel de woonkamer schoonmaken... En tegen 12.30 is mn ma hier om me op te pikken voor te gaan eten.... Hoe ga ik dat doen? ><
Goedemorgen ^^ |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 11:41 | |
| - Breezetail schreef:
- Weet er iemand hoe je best een liedje van Ed Sheeran uitbeeld voor een foto? Mijn vriendin wil graag meedoen aan een wedstrijd om tickets te winnen en ik heb geen idee wat voor foto ik moet opsturen, ik heb nog tot 14.00 u Dx Help please!
Hij had toch zo'n liedje gemaakt voor tfios? Misschien dat je daar iets mee kan..? :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 11:49 | |
| Urgh I'm like very pissed En da's allemaal de schuld van die stomme bussen >3
En keb koud ;p |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 11:56 | |
| |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 12:13 | |
| Feestje was toch wel leuk. Heb gewoon direct maar een biertje gedronken om te ontspannen (literally ik stond gewoon te trillen op mijn benen van zenuwachtig zijn echt zo stooom xD) en dan heb ik nog cola met bier gemixt gedronken, was wel gezellig. :3
@Ine: I see fire? Kan ze zich in een hobbit verkleden, en dan hou je een aansteker met het vlammetje ongeveer een beetje voor de kamer en dan daarachter zie je haar staan kijken? xD |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 12:14 | |
| Goedemorgen allemaal c: Het was simpelweg geweldig gisteren : D Die band was geweldig, de gitarist cute as hell, er liep iemand van band, geen member, maar iemand van achter de schermen tegen me op, echt, vier keer zo lang haar as mij, septum piercing (zoals en stier x'D) en die was zo vriendelijk "Im sorry!" *glimlach* xD En die gasten wouden mijn nonkel die de belichting deed een shirt geven, maar omdat hij een XXL heeft, kreeg hij een small, en nu krijg ik die >D |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 12:15 | |
| - Quicksilver schreef:
- Feestje was toch wel leuk. Heb gewoon direct maar een biertje gedronken om te ontspannen (literally ik stond gewoon te trillen op mijn benen van zenuwachtig zijn echt zo stooom xD) en dan heb ik nog cola met bier gemixt gedronken, was wel gezellig. :3
@Ine: I see fire? Kan ze zich in een hobbit verkleden, en dan hou je een aansteker met het vlammetje ongeveer een beetje voor de kamer en dan daarachter zie je haar staan kijken? xD Omg, daar dacht ik ook meteen aan O.o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 12:21 | |
| Mhh wil iemand een topicje met Silverpaw' of Catchingkit ? Ofwel ga ik tekenen
Als iemand zijn kat gehumaniseerd/geponifiëerd wilt, gewoon vragen ^^ ik probeer even eens iets nieuws xd |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jul 2014 - 12:22 | |
| Welke Clan, want ik heb Thyme wel? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |