|
|
Tess' 265 Actief "As long as you stand by my side I know I can conquer everything"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 16:48 | |
| - Floodkit schreef:
- Aurorakit schreef:
- Roughkit schreef:
- Wat moet ik me inhouden atm.
Ik denk dat ik weet waarom... Me too... Iemand zeg het me |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 16:49 | |
| Hele Evelyn x"D Ik vond 'm wel goed *hehehe* Oké heb net uit verveling m'n halve wang kapot gebeten.. slechte gewoonte.. |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 16:49 | |
| - .Snowpaw schreef:
- Floodkit schreef:
- Aurorakit schreef:
- Roughkit schreef:
Ik denk dat ik weet waarom... Me too... Iemand zeg het me Nath is pissig omdat er een tweede Roughkit is. Wat in feite complete bullshit is, aangezien je gewoon niet origineel kan blijven op een site als WC. Deal with it :'3 |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 16:51 | |
| - Firespark schreef:
- .Snowpaw schreef:
- Floodkit schreef:
- Aurorakit schreef:
- Roughkit schreef:
Ik denk dat ik weet waarom... Me too... Iemand zeg het me Nath is pissig omdat er een tweede Roughkit is. Wat in feite complete bullshit is, aangezien je gewoon niet origineel kan blijven op een site als WC. Deal with it :'3 +1 Ik ben zelf ook wat geïrriteerd door die Icy- voorvoegsels, maar puur omdat ik nooit weet wat er nou bedoeld wordt als men gaat afkorten x'D |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 16:52 | |
| - Quicksilver schreef:
- Firespark schreef:
- .Snowpaw schreef:
- Floodkit schreef:
- Aurorakit schreef:
- Roughkit schreef:
Ik denk dat ik weet waarom... Me too... Iemand zeg het me Nath is pissig omdat er een tweede Roughkit is. Wat in feite complete bullshit is, aangezien je gewoon niet origineel kan blijven op een site als WC. Deal with it :'3 +1 Ik ben zelf ook wat geïrriteerd door die Icy- voorvoegsels, maar puur omdat ik nooit weet wat er nou bedoeld wordt als men gaat afkorten x'D True that. Maar waarom je energie verspillen? Ja, het is leuk als je een origineel voorvoegsel hebt. Maar de kans dat het gejat wordt is daarmee groter en tja, ik vind het echt kinderachtig als je dan pissig op andere gaat worden. Sorry hoor |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 16:54 | |
| - Firespark schreef:
- Quicksilver schreef:
- Firespark schreef:
- .Snowpaw schreef:
- Floodkit schreef:
- Aurorakit schreef:
- Roughkit schreef:
Ik denk dat ik weet waarom... Me too... Iemand zeg het me Nath is pissig omdat er een tweede Roughkit is. Wat in feite complete bullshit is, aangezien je gewoon niet origineel kan blijven op een site als WC. Deal with it :'3 +1 Ik ben zelf ook wat geïrriteerd door die Icy- voorvoegsels, maar puur omdat ik nooit weet wat er nou bedoeld wordt als men gaat afkorten x'D True that. Maar waarom je energie verspillen? Ja, het is leuk als je een origineel voorvoegsel hebt. Maar de kans dat het gejat wordt is daarmee groter en tja, ik vind het echt kinderachtig als je dan pissig op andere gaat worden. Sorry hoor True true. En meestal is het ook wel zo dat je dan een leuke naam hebt geclaimd, als je een origineel voorvoegsel hebt dus ja xD Dan zie ik er verder ook het probleem niet van in :p |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 17:00 | |
| - Quicksilver schreef:
- Firespark schreef:
- Quicksilver schreef:
- Firespark schreef:
- .Snowpaw schreef:
- Floodkit schreef:
- Aurorakit schreef:
- Roughkit schreef:
Ik denk dat ik weet waarom... Me too... Iemand zeg het me Nath is pissig omdat er een tweede Roughkit is. Wat in feite complete bullshit is, aangezien je gewoon niet origineel kan blijven op een site als WC. Deal with it :'3 +1 Ik ben zelf ook wat geïrriteerd door die Icy- voorvoegsels, maar puur omdat ik nooit weet wat er nou bedoeld wordt als men gaat afkorten x'D True that. Maar waarom je energie verspillen? Ja, het is leuk als je een origineel voorvoegsel hebt. Maar de kans dat het gejat wordt is daarmee groter en tja, ik vind het echt kinderachtig als je dan pissig op andere gaat worden. Sorry hoor True true. En meestal is het ook wel zo dat je dan een leuke naam hebt geclaimd, als je een origineel voorvoegsel hebt dus ja xD Dan zie ik er verder ook het probleem niet van in :p Mensen dit hoort thuis bij discussies. Houd het algemene onzin topic gezellig aub. |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 17:07 | |
| Sorry Maaike :c *Kruipt weg* |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 17:11 | |
| Oh nee mensen! dit ging over mijn broertje! Mijn broertje heeft autisme en maakt vaak rare geluiden, ik als zus moet weten hoe ik daar mee om moet gaan. Ik had er al iets van gezegd, maar het komt niet binnen. Mijn moeder was dan ook niet thuis om hem weer rustig te krijgen, en ik weet dan gewoon even niet hoe ik er mee om moet gaan. Normaal zijn zijn buien niet zo erg. Dat is dus waarom ik me moest in houden, om dat ik de neiging kreeg het met harde woorden op te lossen, terwijl dat niet zo werkt. Dát is waarom ik me moest inhouden. Ik gooi geen dingen als dat met Roughkit in het AOT, dat los ik met die persoon zelf op. Heb ik ook gedaan. |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 17:38 | |
| Is het iemand wel eens opgevallen dat in die slide van Windclan x Thunderclan fight die pluizige kat echt als FALCON KICK staat? :'D.. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 17:48 | |
| Ik ga maar weer verder met het plaatsen van de Awards die Rough verdiend heeft :3 |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 18:05 | |
| Mèh :c Ik wil posten met Ice D:
Linn, schiet op met posten jij D: xD |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 18:06 | |
| |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 18:09 | |
| Q: WACHT wacht D: Ik mag nog niet posten :c Eerst moet Chi posten en dan weer Isa en dán pas mag ik posten D< |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 18:11 | |
| Nee, alleen Isa moet nog x'D het is Littlestream of Nevermind om eerst te posten en dat deed Nevermind. Dus nu eerst Aury nog, dan mag jij, dan Isa nog es en dan mag ik pas. Jeez xD
te lang, veel te lang xd |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 18:12 | |
| Oh, dan nog moet ik ook wachten ;c Ik wil met Stormpje posten xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 18:13 | |
| |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 18:17 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 18:37 | |
| |
|
| |
77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jul 2014 - 19:05 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |