|
|
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 14:28 | |
| - Fisheye schreef:
- Leuk setje, Q
Weet iemand een goede site om anime (Soul Eater) op te kijken? De site die ik eerst gebruikte werkt niet meer fatsoenlijk (De episodes zijn niet beschikbaar) :c http://www.gogoanime.com/page/3?s=Soul+Eater Alstu~ Moet je wel even goed kijken, want er staan ook episodes tussen onder de naam Soul Hunter [which is a different anime] en Soul Eater NOT! [which is a sequel-ish anime of Soul Eater is] xD |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 14:36 | |
| Smokey kent geen genade...:'D
Hi mensen:3 |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 14:43 | |
| - Honeypaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Leuk setje, Q
Weet iemand een goede site om anime (Soul Eater) op te kijken? De site die ik eerst gebruikte werkt niet meer fatsoenlijk (De episodes zijn niet beschikbaar) :c http://www.gogoanime.com/page/3?s=Soul+Eater Alstu~
Moet je wel even goed kijken, want er staan ook episodes tussen onder de naam Soul Hunter [which is a different anime] en Soul Eater NOT! [which is a sequel-ish anime of Soul Eater is] xD http://kissanime.com/ <--- Deze gebruik ik. ^^ |
|
| |
Max 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 14:43 | |
| |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 14:53 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:05 | |
| Q. Dat setje is geweldig!
Smoke <3
Ik ben emotioneel, laatste schooldag achter de rug en nu ga ik naar een nieuw gebouw, afscheid genomen van alle onderbouw leraren ;_; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:05 | |
| Awh Emz :c.. -virtual hug- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:09 | |
| Ik hield me nog groot (A) Sommige mensen uit mijn klas gingen huilen, stond die leraar een beetje te kijken, die wisten ook niet wat te zeggen xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:14 | |
| Is het bij jou op school echt een overgang om naar de bovenbouw te gaan? Ik zag heel veel leraren nog toen ik naar de bovenbouw ging, en had soms ook nog gewoon een vak van ze. Maar, positief gezien, je hebt nu wel vakantie! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:15 | |
| Emma@ Ach, komt goed! Je ziet ze vast nog wel een keer Btw, ik heb gister een post van 4000 woorden geschreven met Slate. x'D Dat heeft m'n inspi eventjes wat gekilld. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:17 | |
| Wij hebben twee aparte gebouwen voor onder en bovenbouw ^^ Maar ik zal de meeste inderdaad nog wel zien, en nu kan ik gezellig vakantie vieren zoals je zegt!
Babs, we want a topic link (A) I wanna read! |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:19 | |
| Iemand nog een topic met Sacred? Anders ga ik over naar Silent x) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:20 | |
| Ik ga zo naar Echo ^^ Je kan als je zin hebt een topic aanmaken en naar hem pm'en dan post ik ook weer wat met hem <3 |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:25 | |
| Is het mogenlijk het uiterlijk van een kat helemaal om te gooien, ook al hem je al geRPG'd ? |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:25 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ik ga zo naar Echo ^^ Je kan als je zin hebt een topic aanmaken en naar hem pm'en dan post ik ook weer wat met hem <3
Dan zie je hem zo ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:37 | |
| Thanx ^^
We hebben popcorn in huis :'D |
|
| |
120 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:41 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:43 | |
| Heb je hem ook ge p'md naar Echo? Zo niet kan je dat dan doen anders vergeet ik het D: |
|
| |
120 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:48 | |
| |
|
| |
46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 jul 2014 - 15:49 | |
| Woehoe! Stoatie is nu een waardige Apprentice |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |