Snorefest



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Snorefest

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashdrizzle
Member
Snorefest 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Snorefest   Snorefest Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 21:18

Snurk.. snurk.. Met een oog halfopen draaide hij zich om. Eindelijk had hij de slaap weer een beetje te pakken gekregen en het voelde heerlijk om een keertje niet overal over te piekeren. Toch sliep hij niet helemaal, maar was hij nog beetje alert. Dus als een Warrior naast hem ook maar een beetje aan zou tikken, schoot zijn oog wat verder open, maar bleef hij tussen slaap en bewustheid hangen. De grijze Warrior begroef zijn snuit in het groene mos en snurkte rustig weer verder.

OOC; Eerste post voor Wanderkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Snorefest DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 21:44

Wanderkit kon niet slapen. Mama was al wel in slaap, dat voelde ze aan haar rustige ademhaling. Maar zij, nee, de slaap kreeg ze niet. Dus ze stapte uit het nestje en keek om zich heen, waar was Little? Haar zusje. Waarom wist ze ook niet maar ze sliep niet meer zo vaak bij hun en mama. Toen ook van haar zusje niks vernomen werd slenterde ze de kou in, het donker deerde haar niet zoals het de meeste kittens wel deed. Ze was veel te nieuwsgierig en vond het juist spannend. En dit dreef haar ook de grote den in. Daar keek ze even in rond voordat ze een slapende kater zag. Hij leek nog zachter als mama’s vacht, die van hem leek ook langer. Benieuwt of de vacht ook zacht was klom ze het nest in, legde haar pootjes in de vacht en keek verwondert. Het was zacht, en warm. Blij verast rolde ze tegen de wildvreemde kater aan, hier ging ze slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Snorefest 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimezo 6 jul 2014 - 21:49

Toen een klein bolletje tegen hem aankroop, werd hij wat wakkerder en hij keek wat verbaasd op, maar door de duisternis zag hij alleen een kleine schaduw tegen zijn vacht aan. Snorrend drapeerde hij zijn staart om de kleine kitten. "Slate.. kit.." Mompelde hij half gapend en niet geheel bij de les. Zijn dochtertje had het de vorige keer ook zo leuk gehad, dus waarschijnlijk was ze nu weer gekomen voor een nachtelijk bezoekje. Als bescherming krulde hij zich wat meer om de kitten heen. Door zijn grote vermoeidheid was hij te moe om erover te denken dat Fawnstep zich misschien wat ongerust zou maken. Ach, nog een keertje kon toch geen kwaad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Snorefest DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 12:28

Het bolletje kitten was zeer tevreden met de ontvangst. Ze was bij deze kater komen liggen uit welgevonden rede dat zijn vacht zachter was dan ze was gewent. Hij leek ook zo warm. Toen ze een staart over zich heen kreeg snorde Wanderkit tevreden terug. Wat was deze warrior aardig. Wat hij mompelde interesseerde haar niet. In tegenstelling tot haar andere siblings had ze weinig behoefte aan een vader gehad, maar eens wat aandacht van een ander dan haar moeder was zeker op zijn plaats. Toen de kat zich ook nog om haar heen krulde was alles compleet. De kitten voelde zich veilig en viel als een blok in slaap, warm tegen de kater aangedrukt.

{Misschien een timeskip tot de volgende morgen? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Snorefest 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 14:03

Het gesnor deed hem automatisch snorren en gapend legde hij zijn kop op het zachte mos, waarna hij gerustgesteld weer in slaap viel. Met een kleine warme kitten in zijn vacht genesteld leek de slaap automatisch sneller te komen.

De eerste bewegingen van de Warriors om hem heen, maakten hem wakker. Zijn kaken openden zich in een gaap en met lange halen rechtte hij zijn vacht weer. Ondertussen had hij wel wat katten over hem horen praten, dat hij een nacht een kitten bij zich had gehad, dus veel haast maakte hij niet om wakker te worden. Toch moest hij wel een beetje vaart maken als hij geen kwade Fawnstep op zijn kop wilde hebben. "Kom op kleintje, word wakker." Snorde hij en gaf de kitten wat slaapdronken een kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Snorefest DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 14:42

De kitten was in een diepe slaap gevallen, vermoeid van het eerdere wakker zijn en de wandeling naar de vreemde den. Toen ze de pluizige kat had gevonden was de slaap al helemaal snel gekomen. Het was fijn hier en met die gedachten was ze in slaap gevallen.

Toen haar kussen was ontwaakt en begon te bewegen werd ook de grijs/bruine tabby met witte kitten ook langzaam wakker. Niet echt wetend waar ze was of wat te doen dook ze terug in de warmte van de kater. Nog even… Maar ze werd al weer gestoord. Maar vriendelijk; "Kom op kleintje, word wakker." werd er naar gesnord. Even slaapdronken als het kopje dat ze kreeg snorde ze terug en keek met haar blauwe oogjes op. ‘U zacht’ mompelde ze tevreden. Langzaam werd ze wakker van de ochtendkou om zich heen, ze drukte zich weer tegen de warmtebron aan. ‘Ik ben Wanderkit’ besloot ze zich voor te stellen, misschien kreeg ze ook de naam van haar kussen teweten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Snorefest 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 14:58

De kater gaapte nog voor een laatste keer. ‘U zacht’ Zijn oortjes kwamen verward overeind en hij opende zijn blauwe oogjes en keek naar beneden. ‘Ik ben Wanderkit’ Zijn blauwe kijkers werden gelijk groot. W..wat..? Geschrokken deinsde hij wat achteruit. Dit was Slatekit niet..! Dit was een wildvreemde kitten. Maar.. alleen Slatekit wist toch van die slaapfeestjes? Zijn nekharen kwamen wat nerveus overeind. "Heb je hier.. eh.. de hele nacht geslapen, Wanderkit?" Misschien had deze kitten Slatekit wel weggejaagd 's nachts want hij was er bijna zeker van dat hij Slatekit gisternacht in zijn Den had laten kruipen. Toch..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Snorefest DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 15:22

De kater reageerde helemaal anders dan de kitten had verwacht, doen hij achteruit deinsde werden haar oogjes groot van de afwijzing. Wou niemand haar dan hebben? Zelfs deze kater niet ondanks dat ze hier mocht slapen? Ging hij nu boos worden. Wat nerveus dook ze ineen en de tranen stonden haar nader bij dan het lachen. "Heb je hier.. eh.. de hele nacht geslapen, Wanderkit?" Wat getroost omdat hij niet heel boos leek knikte ze. ‘Ja. Ik kon niet slapen en toen kwam ik hier… U leek zacht en warm dus ik kwam liggen…’ haar oogjes werden groter bij ieder woord. ‘…Toen deed u aardig en viel ik in slaap… bent u boos?’ Tranen stonden al in de kitten haar ogen. Ze wou helemaal niet dat deze kater boos was. Hij had zo lief gedaan gisteren. ‘Niet boos zijn alstublieft…’ mompelde ze terwijl ze haar kopje in de pels van de kater verborg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Snorefest 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 15:29

‘Ja. Ik kon niet slapen en toen kwam ik hier… U leek zacht en warm dus ik kwam liggen…’ Oh nee hè, hij had een wildvreemde kitten in zijn nest gelaten. Alleen omdat hij te moe was om haar terug te brengen, mousebrain. ‘…Toen deed u aardig en viel ik in slaap… bent u boos?’ Toen hij een blik op de kitten wierp beet hij op zijn lip. Ze ging toch niet huilen, toch..? ‘Niet boos zijn alstublieft…’ De kitten verborg zich weer in zijn vacht en geruststellend bedoeld gaf hij Wanderkit een likje over haar kop. "Nee, nee, ik zal niet boos zijn. Maar eh.. dit is niet erg gebruikelijk, Wanderkit.. je ouders zijn vast heel erg bezorgd, je bent de hele nacht weggeweest bij een kat die je niet eens kent."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Snorefest DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 15:43

Ze had haar kopje verborgen in de grijze vacht. Pas toen ze een lik voelde durfde ze op te kijken. Het was duidelijk dat ze hier niks van snapte. Gisteren was ze nog zo gewenst en nu niet. "Nee, nee, ik zal niet boos zijn. Maar eh.. dit is niet erg gebruikelijk, Wanderkit.. je ouders zijn vast heel erg bezorgd, je bent de hele nacht weggeweest bij een kat die je niet eens kent." Wat stug keek ze naar beneden, haar oortjes hingen opzij en nogsteeds vocht ze tegen de tranen. ‘Maar u bent toch gewoon van de clan, dan bent u toch niet gemeen?’ begon ze verwart. ‘En mama vind het vast niet erg, die heeft Little ook weggedaan’ zei ze treurig. Ze wou gewoon lekker slapen, niet dat de kater nu boos was. Dat vond ze dus helemaal niks. Ze ging niet huilen, ze zou die kater eens laten zien dat ze best voor zichzelf kon zorgen. Maar de afwijzing viel haar toch niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Snorefest 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 15:46

‘Maar u bent toch gewoon van de clan, dan bent u toch niet gemeen?’ Zo kon het gezien worden, ja. ‘En mama vind het vast niet erg, die heeft Little ook weggedaan’ Hij fronste gelijk. Wat..? Hoe kon een Queen een kitten wegdoen..? "Maar kleintje, moeders zijn altijd bezorgd om hun kittens. Maar je had het erover dat je moeder een kitten had.. weggedaan? Waarom? Ze houdt toch wel van jou en je nestgenootjes?" Ashdrizzle ging weer zitten en keek Wanderkit wat bezorgd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Snorefest DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 15:51

"Maar kleintje, moeders zijn altijd bezorgd om hun kittens. Maar je had het erover dat je moeder een kitten had.. weggedaan? Waarom? Ze houdt toch wel van jou en je nestgenootjes?" Ze wist hetzelf ook niet. Mama vermeed de vragen die er over stelde, al begreep ze van sommige stukjes wel de rede. ‘Ja, maar Little lijkt op papa, en ze houd niet van papa’ zei Wander. ‘Ineens had ze Little uit het nest geduwd maar tegen en mij en Heather doet ze wel lief.’ Ja, mama was lief tegen haar, maar ze twijfelde aan haar liefde voor Little.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Snorefest 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 16:05

‘Ja, maar Little lijkt op papa, en ze houd niet van papa’ Zijn oren namen een positie wat meer naar achteren aan. Wat..? Zou Fawnstep dat misschien ook gaan doen? Bij Hailkit? ‘Ineens had ze Little uit het nest geduwd maar tegen en mij en Heather doet ze wel lief.’ Waren haar verdere woorden. "Oh, maar doet jullie papa dan wel lief tegen jullie? En wie zorgt er voor Littlekit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Snorefest DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 16:09

"Oh, maar doet jullie papa dan wel lief tegen jullie? En wie zorgt er voor Littlekit?" Verwoed schudde ze haar kleine kopje. ‘We weten niet wie papa is, mama wil het ons niet zeggen’ legde ze uit. ‘En ik weet niet wie er voor Little zorgt’ moest ze toegeven. Ze had er niet op gelet. Misschien een andere queen of had Little papa wel gevonden…
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Snorefest 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 17:01

‘We weten niet wie papa is, mama wil het ons niet zeggen. En ik weet niet wie er voor Little zorgt’ Oh, dat was.. vreemd. "Nou kleintje, ik ben jullie vader niet, ik heb namelijk zelf ook al kittens en die zijn ongeveer even oud als jij. En wij lijken niet op elkaar. Het spijt me, maar misschien komt hij ooit wel een keertje in je leven, niet?" Glimlachte hij. "Maar moet je nu niet terug naar je mama?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Snorefest DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimema 7 jul 2014 - 17:11

"Nou kleintje, ik ben jullie vader niet, ik heb namelijk zelf ook al kittens en die zijn ongeveer even oud als jij.’’ Dus hij was ook papa? Nou, niet de hare maar dat had ze al begrepen. We wist zeker dat de hare zwart was met blauwige ogen. ‘Nee, jij bent niet mijn papa maar wel zachter als mama’ een klein lachje gaf prijs dat ze niet meer op het punt stond de hele den wakker te huilen. ‘En wij lijken niet op elkaar.’ Met haar pootje porde ze tegen die van de kater. ‘Ik ben wel knapper’ lachte ze vrolijk naar hem. "Maar moet je nu niet terug naar je mama?" Haar humeur zakte weer wat. ‘Ik weet niet eens u naam’ zei ze mokkend. Nou, hij stuurde haar nu al weg en ze wist niet eens zijn naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Snorefest 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 16:50

‘Nee, jij bent niet mijn papa maar wel zachter als mama’ Opgelucht haalde hij adem bij het horen van het lachje. Geen schreeuwerd dus. ‘En wij lijken niet op elkaar.’ De kater glimlachte gerustgesteld. ‘Ik ben wel knapper’ Zo, zo, dit zou qua karakter misschien toch wel een kitten van hem kunnen zijn hoor! "Nou, nou, zeg. Dit is nog wel mijn nest, hoor. Maar goed, je bent heel knap, ja." Grijnsde hij. ‘Ik weet niet eens u naam’ De kitten zakte weer wat terug in een mindere houding en gealarmeerd kwamen zijn oortjes omhoog. "Ik bedoelde alleen dat je moeder misschien wel heel ongerust was, kleintje. Maar mijn naam is Ashdrizzle."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Snorefest   Snorefest Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Snorefest
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: