|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:17 | |
| @Rebecca; ik ga kijken! Ik ga naar Harlingen waar je een big-ass scherm hebt, en met z'n allen, héél veel mensen dus, voetbal kijken kan (: |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:20 | |
| - Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- How are you guys? I'm terrible
- Spoiler:
I'm terrible too:c Wat is er? Ik heb net voor het eerst ooit gesprongen met paardrijden maar ik heb Angst problemen (ga daar voor naar therapie enzo) dus ik was super bang, heb het toch gedaan toen ging er iets mis en vielen ik en mijn paard bijna op de grond en nu ben ik super bang = dan is er het feit dat ik heel perfectionistisch ben en faalangst heb wat alles 100 keer erger maakt en nu wil ik gewoon de hele tijd huilen.... Poor you! Het komt allemaal wel goed. Ik ben er zeker van dat je je angsten zult overwinnen! bedankt maar het ergste is dat ik heb gefaald terwijl er ene heleboel mensen keken, ik durf amper terug naar de manege...
en wat is er met jou? Dat snap ik wel maar trek je niks aan van wat anderen van je denken. Ze kunnen het zelf niet beter.
Ik ben gewoon een beetje depri. En ik wil niet dat mijn ouders dat merken want anders beginnen die weer vragen te stellen en dat vind ik niet leuk. En vandaag gingen we winkelen maar ik wou niet mee en dan worden die boos omda ik niet mee ga. Ik probeer altijd mee te gaan met hen zodat het niet lijkt alsof ik depri ben en me op mijn kamer wil opsluiten maar vandaag had ik gwn geen zin en dan worden ze meteen boos=_= het ding is, ik ga al naar therapie voor depressie, faalangst, omdat ik perfectionistisch ben, voor al mijn angsten en nog wat dingen en ik ben jaren lang gepest dus ik kan er gewoon helemaal niet tegen om iets fout te doen
en dat is gewoon .... het is niet eerlijk dat ze boos worden, je moet toch niet altijd mee? Ik heb volgens mij ook therapie nodig. Ik snap mijn ouders ook niet. Het is allemaal veel te ingewikkeld. Ik snap ook niet meer wat ze nu juist verwacht van mij maar ja.
misschien moet je vragen wat ze van je verwachten? Ja mss. Maar ik denk dat ze gwn willen dat ik wat socialer word. Maar ik ben nu eenmaal niet sociaal dus ik ga mezelf niet veranderen. Ik doe gwn wat ik wil en waar ik me goed bij voel. ik denk dat het handig zou zijn om even met je ouders te praten en alles uit te leggen, misschien zullen ze het snappen
Dat is het probleem net. Ik kan het gewoon niet uitleggen want ik snap mezelf soms gewoon niet.
misschien is het handig om alles even op te schrijven en er even over na te denken voor je iets zegt dan, dat is wat ik altijd doe |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:20 | |
| @ Nath,
Hier is het waarschijnlijk zo dat ik alleen kijken ga. Niet zo gezellig maar toch :3 |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:21 | |
| Ik ga thuis met me vriendin voetbal kijken en freaken over Mertens c; |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| - Lovelypaw schreef:
- Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Burningflight schreef:
- Lovelypaw schreef:
- How are you guys? I'm terrible
- Spoiler:
I'm terrible too:c Wat is er? Ik heb net voor het eerst ooit gesprongen met paardrijden maar ik heb Angst problemen (ga daar voor naar therapie enzo) dus ik was super bang, heb het toch gedaan toen ging er iets mis en vielen ik en mijn paard bijna op de grond en nu ben ik super bang = dan is er het feit dat ik heel perfectionistisch ben en faalangst heb wat alles 100 keer erger maakt en nu wil ik gewoon de hele tijd huilen.... Poor you! Het komt allemaal wel goed. Ik ben er zeker van dat je je angsten zult overwinnen! bedankt maar het ergste is dat ik heb gefaald terwijl er ene heleboel mensen keken, ik durf amper terug naar de manege...
en wat is er met jou? Dat snap ik wel maar trek je niks aan van wat anderen van je denken. Ze kunnen het zelf niet beter.
Ik ben gewoon een beetje depri. En ik wil niet dat mijn ouders dat merken want anders beginnen die weer vragen te stellen en dat vind ik niet leuk. En vandaag gingen we winkelen maar ik wou niet mee en dan worden die boos omda ik niet mee ga. Ik probeer altijd mee te gaan met hen zodat het niet lijkt alsof ik depri ben en me op mijn kamer wil opsluiten maar vandaag had ik gwn geen zin en dan worden ze meteen boos=_= het ding is, ik ga al naar therapie voor depressie, faalangst, omdat ik perfectionistisch ben, voor al mijn angsten en nog wat dingen en ik ben jaren lang gepest dus ik kan er gewoon helemaal niet tegen om iets fout te doen
en dat is gewoon .... het is niet eerlijk dat ze boos worden, je moet toch niet altijd mee? Ik heb volgens mij ook therapie nodig. Ik snap mijn ouders ook niet. Het is allemaal veel te ingewikkeld. Ik snap ook niet meer wat ze nu juist verwacht van mij maar ja. Oke dat ga ik eens proberen. Bedankt voor de wijze raad^^
misschien moet je vragen wat ze van je verwachten? Ja mss. Maar ik denk dat ze gwn willen dat ik wat socialer word. Maar ik ben nu eenmaal niet sociaal dus ik ga mezelf niet veranderen. Ik doe gwn wat ik wil en waar ik me goed bij voel. ik denk dat het handig zou zijn om even met je ouders te praten en alles uit te leggen, misschien zullen ze het snappen
Dat is het probleem net. Ik kan het gewoon niet uitleggen want ik snap mezelf soms gewoon niet.
misschien is het handig om alles even op te schrijven en er even over na te denken voor je iets zegt dan, dat is wat ik altijd doe |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Okay waar is Bunny? BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNY!
Wauw die post van Aury x Never is weer zo lang xD
Ik ga thuis kijken naar belgië terwijl ik met Bun beslis over wie we gaan kiezen voor de kits xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| - Otterflight schreef:
- @ Nath,
Hier is het waarschijnlijk zo dat ik alleen kijken ga. Niet zo gezellig maar toch :3 Ahww! Je mag ook wel bij mij komen kijken :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:33 | |
| - Innerghost schreef:
- Otterflight schreef:
- @ Nath,
Hier is het waarschijnlijk zo dat ik alleen kijken ga. Niet zo gezellig maar toch :3 Ahww! Je mag ook wel bij mij komen kijken :3 Denk dat ik dan pas vrij laat daar ben :/ Halve finale dan? |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:36 | |
| *blaast stof af* Heeft iemand een kitten (het liefst geen RiverClan) die een topic wil met dit schatje? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:39 | |
| - Otterflight schreef:
- Innerghost schreef:
- Otterflight schreef:
- @ Nath,
Hier is het waarschijnlijk zo dat ik alleen kijken ga. Niet zo gezellig maar toch :3 Ahww! Je mag ook wel bij mij komen kijken :3 Denk dat ik dan pas vrij laat daar ben :/ Halve finale dan? Dat denk ik ook ja ;P Nou! Van mij mag het! |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:40 | |
| Heeeey :'D
& Ben echt zo blij <'3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:40 | |
| - Innerghost schreef:
- Otterflight schreef:
- Innerghost schreef:
- Otterflight schreef:
- @ Nath,
Hier is het waarschijnlijk zo dat ik alleen kijken ga. Niet zo gezellig maar toch :3 Ahww! Je mag ook wel bij mij komen kijken :3 Denk dat ik dan pas vrij laat daar ben :/ Halve finale dan? Dat denk ik ook ja ;P Nou! Van mij mag het! Van Brabant ff naar Friesland. Da's wel ff met de trein :'D |
|
| |
Anni-Chan :33 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:43 | |
| - Innerghost schreef:
- Otterflight schreef:
- Innerghost schreef:
- Otterflight schreef:
- @ Nath,
Hier is het waarschijnlijk zo dat ik alleen kijken ga. Niet zo gezellig maar toch :3 Ahww! Je mag ook wel bij mij komen kijken :3 Denk dat ik dan pas vrij laat daar ben :/ Halve finale dan? Dat denk ik ook ja ;P Nou! Van mij mag het! Haha, mag ik dan ook joinen? xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:44 | |
| Dan maar geen os, ik maak Vixen aan >3 Iemand trouwens nog een topic met Silent? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:47 | |
| - Ben schreef:
- Innerghost schreef:
- Otterflight schreef:
- Innerghost schreef:
- Otterflight schreef:
- @ Nath,
Hier is het waarschijnlijk zo dat ik alleen kijken ga. Niet zo gezellig maar toch :3 Ahww! Je mag ook wel bij mij komen kijken :3 Denk dat ik dan pas vrij laat daar ben :/ Halve finale dan? Dat denk ik ook ja ;P Nou! Van mij mag het! Haha, mag ik dan ook joinen? xD @Ben; who are you off character? xD @Rebecca; ja inderdaad, dat is een rot eind met de trein, sad enough x') |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:48 | |
| ik ben.... GESLAAGD VOOR MAATSCHAPPIJLEER 1 |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:50 | |
| - Fisheye schreef:
- ik ben....
GESLAAGD VOOR MAATSCHAPPIJLEER 1 Gefeliciteerd! |
|
| |
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:51 | |
| Gefeliciteerd! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:52 | |
| THANK YOU <3 c: --------
Het valt me op dat de "50 posts in de RPG"-partnerregel soms een beetje genegeerd wordt (of ligt dat aan mij?) |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jul 2014 - 17:55 | |
| Gefeliciteerd :3
Chriss@ Waarom zo blij?;D
Omnomnom net tomatensoep gehad<3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |