We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
=.= Na 5 uur achter elkaar animeren gaan je ogen echt pijn doen. Gawddd inspiration don't leave me Ik kan niet eens helder denken xD Wtf. Wilt iemand de W.I.P. zien?
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
=.= Na 5 uur achter elkaar animeren gaan je ogen echt pijn doen. Gawddd inspiration don't leave me Ik kan niet eens helder denken xD Wtf. Wilt iemand de W.I.P. zien?
Yes nieuwe Halfclan regelssss o3o vraag me af of ik nou eigenlijk Quicksilver een halfbroer zou laten hebben in de Windclan (dat ze zelfde vader hadden of zo, maar andere moeder). No idea about it though
*kijkt naar geboortepost* Ik heb me laten gaan ._. Wat is mijn postvorm ook vreemd op Silent xD Wat vinden jullie, leuker als de normale of niet? Of maakt het niet uit? ^^
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Helleuw! Hoe zit het nu met Dazzle en z'n siblings..?
Silent is nog niet geboren ._. Ik wil zo graag dat ze er is xD
Je mag posten! >D Ik had expres twee kittens per post laten geboren zodat het niet uit maakt of de een of de ander eerst post. Daarnaast mag de leeftijd van de kittens op 1 maan aangezien verschillende mensen daarom vroegen en de kittens dan iets beter te bespelen zijn c:
En oja, Soft moet natuurlijk met elke kitten wel een topic *hint*
Ofcourse, ik zal zo even een bunch of topics aanmaken!