|
|
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- za 6 sep 2014 - 23:28 | |
| Een korte geeuw glipte er uit zijn bekje. Hij was best moe en hij ging zometeen ook wel lekker tegen zijn moeder aan kruipen. Hij knikte even instemmend en keek op naar de veel grotere kater. Zijn blauwe oogjes volgde te blik naar de prooistapel. Hij vroeg zich af hoe dat proefde. Hij was nog te jong om ervan te eten, hij dronk nog bij zijn moeder. "Heb je honger Tallpaw? vroeg hij terwijl hij weer omkeek. Wat eten moest ook kunnen bij een pauze toch.
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- zo 7 sep 2014 - 18:53 | |
| De kleine had duidelijk ontdekt wat de grotere kater wilde, en een beetje beschaamd keek de apprentice snel naar de kitten. "Weet je Innerkit," Begon hij, en vouwde zijn voorpoten onder zijn borst, "Op momenten dat een kat uit de clan honger heeft, kunnen we hem te eten geven, maar als een apprentice, of warrior, honger heeft, zal die moeten gaan jagen om anderen ook te voeden. Wat je neemt moet je aanvullen, op die manier hoeft er nooit iemand honger te hebben," Hij keek weer even naar de kleine stapel. "Als ik nu zou pakken, kan het zijn dat bijvoorbeeld jouw moeder, die nog niet weer zelf kan gaan jagen, later op de dag niets heeft, en zij heeft het harder nodig dan ik. Daarom neem ik niet zoveel eten vaak, en vang ik zoveel mogelijk. Anderen hier hebben het vaak harder nodig dan een jonge, gezonde apprentice,"
|
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- zo 7 sep 2014 - 22:54 | |
|
Rustig luisterde Innerkit wat Tallpaw aan het vertellen was terwijl hij rustig met zijn kleine donzige staartje heen en weer ging. Zijn blik gleed even naar de prooistapel, well, de kleine prooistapel en toen naar de katten om hem heen. 'Maar iedereen heeft nogsteeds honger' zei hij en keek naar Tallpaw, werd er niet genoeg gejaagd. Hij kon helpen, hij had genoeg geoefend op bijen en vlinders. Niet dat hij die te pakken had gekregen. 'Ik kan helpen' zei hij terwijl hij schuin omhoog keek naar de apprentice. Hij prong weer op zijn vier pootjes, die licht trilde omdat ze het nu wel zat waren dat hij er zo lang op bleef staan en stak zijn borst trots vooruit. 'Ik kan ook jagen, en voor eten zorgen voor mama en de andere mama's' grijnsde hij zijn blauwe oogjes trots glinsterend. Hij was uit een van de jongste nesten uit de Nursery maar dat maakte hem niet minder in zijn ogen.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- ma 8 sep 2014 - 16:15 | |
| De kleine wilde meteen al meehelpen, en was zo vrolijk als altijd. Toch schudde de kater glimlachend zijn hoofd om het aanbod af te wijzen."Ik weet dat je het heel goed kan, maar jij bent nog een kitten, en je moet genieten van je kitten tijd," Mauwde hij, "Als je apprentice bent kan je nog genoeg jagen, anders dan heb ik niets meer te doen," Het laatste mauwde hij met wat drama in zijn stem verscholen, dan leken kittens sneller te luisteren.
|
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- ma 8 sep 2014 - 16:51 | |
|
Hij was nog een kitten was het antwoord. Innerkit knikte even en liet zich weer zakken op de grond. Hij vouwde zijn voorpootjes onder zijn borstje zoals hij de grote had zien doen. Grijnzend keek hij op naar hem. Misschien was het wel waar, Innerkit zou achter zoveel mogelijk prooi aan gaan, zometeen hadden hun niets meer te doen. Hij keek even om zich heen. Dan moest hij het maar bij de bijen en vlinders houden. 'Waarneer word jij warrior Grote?' vroeg hij en keek hem nieuwschierig aan.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- di 9 sep 2014 - 19:47 | |
| De ander leek het uiteindelijk met hem eens te worden nadat Tall stelde dat hij anders niets meer te doen zou hebben, en dat bracht weer even een glimlach op zijn gezicht. Helaas kreeg hij toen juist weer de killing question. Alhoewel, killing? Eigenlijk maakte het hem niet meer zoveel uit, apprentice zijn was geweldig. "Nog niet," Mauwde hij, met een knipoog, "Gelukkig maar, anders zou ik nooit meer tijd hebben om spelletjes met je te spelen,"
|
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- za 13 sep 2014 - 15:57 | |
|
Grijnzend keek hij naar Tallpaw en hield zijn kopje een beetje schuin toen hij begon te praten. 'Kunnen warriors niet spelen dan?' vroeg hij en keek even om zich heen naar de warriors. Wat zielig, spelen was geweldig. 'Als ik warrior ben zal de clan nooit meer honger hebben' grijnsde hij en sloot even zijn oogjes. Hij was behoorlijk moe. 'Maar dan ga ik nog wel met de kittens spelen' grijnsde hij en keek naar Tallpaw.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- ma 15 sep 2014 - 20:57 | |
| De kater glimlachte toen de vraag werd gesteld, en schudde zijn hoofd. "Natuurlijk wel, maar die hebben wel veel minder tijd," Mauwde hij, en knikte. Daarna grinnikte hij weer om de zin die gezegd werd, en knikte nogmaals. De laatste zin maakte dat hij even spinde, en zijn ogen sloot. Dit was de toekomst van de clan. "Mooi zo,"
|
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- ma 15 sep 2014 - 22:13 | |
|
Innerkit grijnsde trots en zijn oogjes glinsterde alsof hij zichzelf al zag, spelend met de kits terwijl de clan om hem heen sterk en gezond was, Shadowclan natuurlijk, geen ander. 'Maar tot die tijd' lachtte de kitten terwijl hij weer op sprong. 'Ga ik zelf nog spelen, kom op, we hebben wel genoeg pauze gehad' lachtte hij terwijl hij zelf zijn weg naar de bal toe rende. Het zou niet lang meer duren voor zijn moeder zou roepen. Dan kon hij slapen, nu nog niet.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- di 16 sep 2014 - 15:14 | |
| Hij moest lachen toen de onvermoeibare tijger opsprong en naar de bal toerende. Met ietsjes meer moeite hees hij zichzelf overeind, gaapte eens, en sprong toen ook op de bal af. "Ik loop achter," Mauwde hij, en glimlachte onschuldig. "Ik mag dus beginnen,"
|
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- za 20 sep 2014 - 12:29 | |
|
Met zijn voorpootje sloeg hij speels tegen de bal waarna er even een geeuw uit zijn bekje ontsnapte. Tijd om te slapen had hij straks ook nog. Hij keek om naar Tallpaw, oke hij stond inderdaad achter en hij moest wel eerlijk spelen. Hij liet de bal met rust en rende een stukje naar zijn doel toe. 'Jij mag beginnen'
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- zo 21 sep 2014 - 0:24 | |
| Blij als een kitten dat de ander het met hem eens was sprong Tall op de bal af, en gaf er een trap tegenaan. Zo rolde het ding heel anti-climax achtig een paar centimeter vooruit, en lag toen weer stil. Heerlijk, hij moest dus serieus rennen. Wat moet dat moet, en dus gebeurde het, niet te snel natuurlijk want de kleine moest hem wel weer kunnen inhalen.
|
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- vr 7 nov 2014 - 15:57 | |
| Lachend keek de zwarte kitten naar zijn nieuwe vriend en sprong naar zijn eigen doel toe. Hij moest proberen de bal tegen te houden als hij voor wou blijven staan. Maar hij kon de bal ook doorlaten zodat Tallpaw zich niet verdrietig ging worden. Hij keek de bal en knikte even, hij zou de bal door laten. Maar dat hoefde de grote zelf niet te weten.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- za 8 nov 2014 - 19:14 | |
| Hij sprong naar voren, en schoot zachtjes toen de kleine eindelijk in het doel stond, de bal ging recht op het zwarte mannetje af zodat het allemaal niet te lastig voor hem zou hoeven zijn. Zelfs Ace zou deze bal nog houden, no offence aan Ace natuurlijk. Maar het was wel zo, de kater wilde niet dat de kleine nooit iets zou winnen, er zouden nog genoeg katten komen die alles van hem af zouden pakken om zijn afkomst, dus eens in de zoveel tijd iets winnen moest toch wel kunnen.
|
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- di 6 jan 2015 - 17:51 | |
| Zijn zwarte staartje sloeg speels heen en weer terwijl hij klaar ging staan om de bal te stoppen, of door te laten misschien. Nee, hij moest zijn beste kanten laten zien en die zouden de bal pakken. Grijnzend sprong hij naar de bal toe en sprong er plat op voordat hij weer naar de grote keek. Zijn beurt. Hij klom van de bal af en schopte ertegenaan weer in de richting van Tall's doel. Eens zien of hij hem erin kon krijgen. Misschien kon hij zelfs onder de grote kater door. Hij grinnikte even, dat zou grappig zijn.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- wo 7 jan 2015 - 15:17 | |
| De kleine leek het wel grappig te vinden, en nam op een hoogst ongebruikelijke manier de bal van hem af. Tall lachte, en porde met zijn poot op de kitten. Die trapte de bal verder, en snel liet de kater zich dramatisch vallen, om zo een blokkade voor zijn doel te vormen. Ha! Gotya.
|
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- di 13 jan 2015 - 14:29 | |
|
Lachend keek de kitten naar zijn grote vriend terwijl die zich voor zijn doel neerlegde. Hij was veel te groot, daar kon hij niet langs. Snel keek hij naar zijn eigen doel, zo zou hij de bal nooit kunnen stoppen. Hij stopte met rennen en legde zijn poot op de mosbal, eens bedenken hoe hij hem toch het doel in kon krijgen. Hij rende naar de kat toe en tikte de bal omhoog met zijn neus waarna hij zijn voorpootjes op de borstkas te zetten en de bal over hem heen probeerde te duwen, maar die kater as echt veel te groot voor hem, en hij was al een behoorlijk grote kitten vegeleken met de andere.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- di 13 jan 2015 - 15:15 | |
| De ander kwam inderdaad niet voorbij hem, en het maakte Tall aan het lachen hoe erg de kleine zijn best deed. Helaas, de kater was gewoon te groot voor de kitten, en daar kon hij voor de verandering eens niets aan doen. Nee, het was helemaal de schuld van zijn ouders, al vond hij het ook niet bepaald erg. "Dat gaat niet lukken," Mauwde hij Inner dus toe, en grinnikte. Nee, de kitten kon nog wel even zijn best doen zo.
|
|
| |
527 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- di 13 jan 2015 - 15:44 | |
| Inner probeerde op de kater te klimmen om de bal over hem heen te gooien maar het lukte hem gewoon niet. Hij gaf de bal een extra hard zetje maar daardoor rolde hij enkel naar achter Inner zelf. Hij draaide zich om en sprong naar de bal, dan maar wachten tot de grote zijn dikke kont optilde. Hij lachtte even om zichzelf. 'Wacht maar tot ik een warrior ben, ik word echt wel groter dan jij' grijnsde hij.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- di 13 jan 2015 - 16:09 | |
| De kater moest lachen toen de kitten uiteindelijk maar gewoon opgaf en zelfs de bal nog moest gaan halen omdat die in zijn verwoedde pogingen weggevallen was. "Misschien," Knikte Tall toen de ander hem vol goed vertrouwen zei dat hij heus wel groter zou worden. Nooit, het was gewoon haast onmogelijk groter te worden dan Wolftail en Tallshadown, maar hij mocht er altijd over dromen. "Maar voor nu ben je het nog niet," Kon hij niet laten nog even te plagen.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Let's play -open- | |
| |
|
| |
|