|
|
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:21 | |
| Emma, Tall x Dawnkit, of Tall x Dragonfly, misschien? c: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:21 | |
| Beiden ^^ Maak jij x Dragon dan maak ik x Dawn ;D |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:22 | |
| |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Ik ga wel posten Em Tall doesn't like Forests tail x3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Ace is een schaap in een kattentune... Nee stiekem is hij een intelegent shaap xD
Tx Evy, so cuwl <3333 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:23 | |
| Not poken D:
Emma, slapen, eten, fluffy zijn, Running xD
Bo, diep van binnen >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:24 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Ace is een schaap in een kattentune... Nee stiekem is hij een intelegent shaap xD
Tx Evy, so cuwl <3333 Alstupluss Bo (: |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:25 | |
| Morgen schaduwen en achtergrond, Ben er nu te moe voor.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:26 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:26 | |
| |
|
| |
Esmee 108 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:27 | |
| Emmaaa, je kan op 2 van mn topics reageren ^^ & Iets zegt me dat ik weer wat met Snowy moet doen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:27 | |
| Omg wat ik me net bedacht: Ace komt van een andere planeet. Shaapania, waar hij een missie heeft gekregen om al het pluizge leven uit het universum te verwijderen. daarvoor moet hij zich vermommen als de levensvormen van die planeet. Stiekem zou dat een leuk concept zijn xD Nu is hij opzoek naar alle pluisheid op de wereld van WC, zoekend naar alles wat pluiziger is dan de bloeddorstige schapen... xD
Omg so cooooool Rebecca :DD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:28 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Omg wat ik me net bedacht: Ace komt van een andere planeet. Shaapania, waar hij een missie heeft gekregen om al het pluizge leven uit het universum te verwijderen. daarvoor moet hij zich vermommen als de levensvormen van die planeet.
Stiekem zou dat een leuk concept zijn xD Nu is hij opzoek naar alle pluisheid op de wereld van WC, zoekend naar alles wat pluiziger is dan de bloeddorstige schapen... xD
Omg so cooooool Rebecca :DD Noh, somebody found out. D: Stiekem staat Smokebreath op zijn; The fluffy list >3 |
|
| |
118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:29 | |
| Hoopje is geaccepteerd! //happy dance// Ze moet alleen nog gekleurd worden tho xD Iemand zin in een topicje met haar? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:30 | |
| - Acepaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Omg wat ik me net bedacht: Ace komt van een andere planeet. Shaapania, waar hij een missie heeft gekregen om al het pluizge leven uit het universum te verwijderen. daarvoor moet hij zich vermommen als de levensvormen van die planeet.
Stiekem zou dat een leuk concept zijn xD Nu is hij opzoek naar alle pluisheid op de wereld van WC, zoekend naar alles wat pluiziger is dan de bloeddorstige schapen... xD
Omg so cooooool Rebecca :DD Noh, somebody found out. D: Stiekem staat Smokebreath op zijn; The fluffy list >3 Dan had ie beter kunnen infiltreren in Riverclan though *looks @ Dawn* xD Don't ya touch Smokey! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:33 | |
| - Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
Omg so cooooool Rebecca :DD Noh, somebody found out. D: Stiekem staat Smokebreath op zijn; The fluffy list >3 Dan had ie beter kunnen infiltreren in Riverclan though *looks @ Dawn* xD Don't ya touch Smokey! Pssst Emma, Ace kan stiekem van gedaante veranderen en stiekem zijn er nog anderen *kijkt even vluchtig naar alle flufkatten* They are here ;w; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:34 | |
| - Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
Omg so cooooool Rebecca :DD Noh, somebody found out. D: Stiekem staat Smokebreath op zijn; The fluffy list >3 Dan had ie beter kunnen infiltreren in Riverclan though *looks @ Dawn* xD Don't ya touch Smokey! Ik denk dat Smoke toch the ultimet fluff is >3 Bo2, jah, Ace is awsome with his power fluff team >3 |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:34 | |
| |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:35 | |
| *Kittenstemmetje* Dag teen van Tall! *Waves and giggles* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 21:35 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
Omg so cooooool Rebecca :DD Noh, somebody found out. D: Stiekem staat Smokebreath op zijn; The fluffy list >3 Dan had ie beter kunnen infiltreren in Riverclan though *looks @ Dawn* xD Don't ya touch Smokey! Pssst Emma, Ace kan stiekem van gedaante veranderen en stiekem zijn er nog anderen *kijkt even vluchtig naar alle flufkatten* They are here ;w; *grijpt Bo* Bescherm ons! D: I knew it the second I met you James :'( Smoke is ultiem Fluff, he made me love fluffyness <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|