| sunpaw en de herontmoeting | |
|
|
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 14:54 | |
| "Ik pas, ik heb geen zin in vos het doden was genoeg voor wraak." Zei Steelpaw Hij was tevreden maar had nog een vraag"Puprlepaw ik heb je leven deels gered dus ben je me nu een vraag verschuldigt, Waarom viel je me vanochtend aan?" Zijn blik was gericht op de schaduwclankat en hij sprong naar beneden naast Purplepaw en wachtte op haar antwoord, Hij staarde met zijn ogen zo naar haar dat de meesten dan antwoorden. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 15:10 | |
| '' ik was pissig omdat je dat tegen sunpaw had gezecht dat ik met je flirten, daarom wou ik je terugpakken. maar toen hoorde ik dat je aan sunpaw had beloofd dat je geen gehijmen voor haar had'' ze keek hem heel sirieus aan met een scherpe blik. daarna likte ze zich schoon bij haar staart. ze wachten op een reactie van sunpaw, dat verwachten ze wel van haar. en ze keek naar sunpaw, heel oplettend. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 15:13 | |
| maar tot ieders verassing sprak Steelpaw "Wat is daar erg aan en je vindt toch wel iemand die je leuk vindt,alleen de schaduwclan is klein dus ik geef je gelijk dat wordt moeilijk." Hij sprong op en strekte zich en dook de boom boven hun in met een vloeiende beweging vervolgens vielen er een paar vogels naar beneden en gevolgd door Steelpaw en hij zei"Eet smakelijk ze zijn nog vers" |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 15:22 | |
| ''bedankt steelpaw, en ik ga niet meer bij je flirten hoor, anders wordt sunpaw weer pissich'' en ze nam een hap van een vogeltje.''moet je die vos niet eens proefen steelpaw? hij is best lekker'' en ze wees met haar staart naar de dode rode vos die er nog steeds lag. toen ze de vogel ophad veegdt haar snoet af met haar roze tong, ze keek naar boven. het was al zonhoog geweest ze moest op partouen van brokenstar voor voedsel voor hun kleine clan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 15:28 | |
| Steelpaw zei"Neem de vos maar mee" "Ik blijf hier nog een tijdje en waarschijnlijk blijft Sunpaw ook" zei hij met een knipoog naar Sunpaw, "Wij hebben nog iets af te maken waarmee we begonnen waren" Hij ging in de boom liggen en hoestte. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 15:34 | |
| '' okee, blackpaw help je effertjes met die vos naar onze clankamp te brengen? ze keek naar de vos.'' weet je zeker dat je die vos die je ouders heeft vermoord niet zelf wil? ze keek in de ogen van steelpaw. ze zagen er een beetje uit of hij gelukkiger was. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 15:38 | |
| "Nee bedankt" "Ik voel me beter als ik weet dat ik het beest nooit meer zie" Hij ging languit liggen en vroeg "Sunpaw zou je even nog wat spinrag kunnen halen?" Hij stond op en keek naar zijn poot het leek of zijn hele poot open lag. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 16:01 | |
| "purplepaw ga jij als vast naar het kamp ik moet nog iets doen zie je straks wel" en ze rende weg, niemand wist dat ze bleef om sunpaw en steelpaw te bespieden ze lag in de bosjes niemand kon haar zien ze bleef kijken wat sunpaw en steelpaw deden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 16:24 | |
| Steelpaw zei"Sunpaw,je weet dat ik van je hou, dus zou je wanneer we warriors zijn samen met mij het partnerschap willen.?" Steelpaw had zich schoongemaakt en zijn verschillende kleuren vacht leken het licht aan te trekken en af te stoten. Hij keek haar diep in de ogen en zei"Wie zit daar in de struiken ik ruik je wel ik geef je 10 seconden om te voorschijn te komen of anders." Steelpaw keek met zijn ijzeren blik naar de struiken klaar voor een gevecht. |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 16:51 | |
| sunpaw keek naar de struik maar rook al wie het was en zei '' ik hou er niet van als iemand mij bespiet en al zeker niet als het een schaduwclan kat is ', jullie zijn ook niet te vertrouwen!'' ze keek iet wat geïrriteerd naar de struiken je bent ook typisch een schaduwclan kat he? BLACKPAW! als ik jou was zou ik hier zo snel mogelijk vandaan gaan en zo hard rennen als je poten je kunnen dragen '' sunpaw had zin om iemand op te jagen ze keek naar steelpaw en gaf hem een knipoog ze zei '' zullen we?'' |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 16:55 | |
| blackpaw had geen zin aan om opgejaagt te worden. dat is niet leuk vooral als zunpaw achter je aan zit. blackpaw schoot door de struiken langs sunpaw en steelpaw zo techt het bos in ze nam allemaal bochtjes en ze kwam langs purplepaw die nog steeds de vos bijzig had "hey purplepaw doei purplepaw" en blackpaw rende voor haar leven |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 16:55 | |
| Steelpaw keek haar aan en vroeg zich af hoe ze de geur van blackpaw kon herkennen door al die geuren heen. Het waaide ook nog eens de andere kant op dus ze heeft een heel goed reukvermogen. "Oke, ik mag dat idee " Zei Steelpaw |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 16:57 | |
| sunpaw sprong op ze was zo snel als de wind en ging achter de poes aan zo snel als ze kon |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 17:00 | |
| purplepaw kwam aanlopen.''ik was de v...'' ze keek naar de twee katten.''wat zijn julie aan het doen, ik dacht dat julie klef zouden doen''? (hey dat rijmd) ze keek in de bosjes en ze rook blackpaw. ''blackpaw wat ben je aan het doen je moet op patrouen. dat weet je huus wel, brokenstar zou niet blij zijn als je met miks aankomt''. en ze liep naar de dode vos pakte zijn levenlose staart en trok eraan. ze probeerde de vos te verplatsen maar het lukte niet.''ken iemand me helpen''? |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 17:03 | |
| "ik wil je wel helpen maar sunpaw jaagt op mij" blackpaw helpt purplepaw ze nam de vos deel op haar rug en zei "als jij de andere deel op je rug neemt kunnen we naar het kamp rennen dan zijn wij allebei blij" |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 17:05 | |
| ''okee, maar ik wil wel eerst een andwoord op mijn vraag''
sorry voor het korte bericht |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 17:09 | |
| "ik ben aan het vluchten voor sunpaw en steelpaw ik had hun bespied"
sorry voor kort bericht |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 17:21 | |
| Steelpaw kwam aanrennen en zei"Stop anders zal ik laten zien waarom de vos er goed afgekomen is en wanneer ik eenmaal in de bomen ben raken jullie me niet meer kwijt." Hij sprong naar beneden op de vos waardoor ze onder de vos geklemd zaten. "en nu gaan we praten!" De 2 schaduwclankatten zaten vast onder de vos. Steelpaw zei"en nu moet je mijn vraag beantwoorden, waarom begluurden jullie ons.!" |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 17:23 | |
| "ik was de enige die jullie begluurde " "en ik was beniewd wat sunpaw en jij doen als wij weg waren" |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting za 12 jun 2010 - 17:26 | |
| ''ik begleur julie niet, ik kwam alleen maar die vos ophalen'' zij ze met een ontschuldige stem.''ik wou jullie alleen laten en blackpaw moest op weg om eten te gaan zoeken voor onze hongerige clan. ze was er nog blijkbaar dus vroeg ik haar om mij te helpen. ik ben ontschuldig''. en ze kaak steelpaw recht in de ogen. ze keek heel ontschuldig. |
|
| |
| Onderwerp: Re: sunpaw en de herontmoeting | |
| |
|
| |
|