|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 14:07 | |
| Pepper kent 2 Clankatten... En die zijn Ex-Shadowclan xD Best erg
Nu maar es de hond borstelen en omkleden.. |
|
| |
Ezz 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 14:13 | |
| Ben er weer voor even, al ga ik in een anderhalf uur ofzo alweer naar een vriendin toe :3 -- Iemand een topic met Broken? |
|
| |
60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 14:14 | |
| Spiderr. <3 Zijn schattige look even omgewisseld. xD |
|
| |
steve rogers <3 7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 14:18 | |
| - Sushi. schreef:
- Aspenkit Mag ik je Impala noemen, please? Rogers deed me denken aan een auto en Impala is mijn droomauto xd
... like sam & dean ??? |
|
| |
Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 14:31 | |
| Mensen die een nog nooit gebuikt voorvoegsel zoeken: Clove ~ Kruidnagel Ik weet alleen niet zeker of het wel mag omdat het niet een plant is die je zomaar tegenkomt. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 14:33 | |
| Lupine is ook een voorvoegsel dat nog nooit gebruikt is (voor zo ver ik weet) ^^
Lupine is een bloem ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 14:37 | |
| - Aspenkit schreef:
- Sushi. schreef:
- Aspenkit Mag ik je Impala noemen, please? Rogers deed me denken aan een auto en Impala is mijn droomauto xd
... like sam & dean ??? Captian America is gaaf indeed >3 Alhoewel ik altijd een groter fan ben geweest van Iron Man <3 |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 14:41 | |
| Zodadelijk logeren bij me vriendin die beweerd dat ze eens iemand in d'r huis heeft gehoord, maar ze zag niemand. Dat gaat leuk worden x'D *Neemt stiekem h'r zakmes mee (A)*
EDIT; ik heb echt iets met die ' tussen letters in x'D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 14:46 | |
| - Aspenkit schreef:
- Sushi. schreef:
... like sam & dean ??? Wait wacht, Steve Rogers is je echte naam? En... toevallig... zegt animecon je iets... en dan een kat mens geval..? |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 15:03 | |
| The moment when you are listning to a song and some terrible memories come back: you crie.. .-. |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 15:09 | |
| - Fawnstep schreef:
- The moment when you are listning to a song and some terrible memories come back: you cry.. .-.
Sorry xD En awh :c Welk liedje was je aan het luisteren? Ik word heel emotioneel bij 'Say something', vooral bij de clip als ik die opa bij die oma zie liggen mhm :c |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 15:11 | |
| - Leopardgaze schreef:
- Fawnstep schreef:
- The moment when you are listning to a song and some terrible memories come back: you cry.. .-.
Sorry xD En awh :c Welk liedje was je aan het luisteren? Ik word heel emotioneel bij 'Say something', vooral bij de clip als ik die opa bij die oma zie liggen mhm :c Dat meen je dus niet he x'D That's the song AND precies op dat moment xp *wilde eigenlijk cries neerzetten maar zin klopte niet helemaal xp* |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 15:18 | |
| - Fawnstep schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Fawnstep schreef:
Sorry xD En awh :c Welk liedje was je aan het luisteren? Ik word heel emotioneel bij 'Say something', vooral bij de clip als ik die opa bij die oma zie liggen mhm :c Dat meen je dus niet he x'D That's the song AND precies op dat moment xp *wilde eigenlijk cries neerzetten maar zin klopte niet helemaal xp* Oh the feels. ._. Bij dat lied moet ik ook huilen, en dan weet ik niet waarom.. |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 15:39 | |
| |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 15:43 | |
| Ik ben echt zo moe :'D Ik moet zo even liggen xd |
|
| |
Amy 92
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 15:48 | |
| |
|
| |
46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 15:48 | |
| Proefversie van CS6 installeren dan maar =w= |
|
| |
185 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 16:15 | |
| - Fawnstep schreef:
- Leopardgaze schreef:
- Fawnstep schreef:
Sorry xD En awh :c Welk liedje was je aan het luisteren? Ik word heel emotioneel bij 'Say something', vooral bij de clip als ik die opa bij die oma zie liggen mhm :c Dat meen je dus niet he x'D That's the song AND precies op dat moment xp *wilde eigenlijk cries neerzetten maar zin klopte niet helemaal xp* Oh god xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 16:43 | |
| I'm back c:
Heerlijk gereden, ook even op de galopbaan geweest en bijna de omheining gesloopt... Euhm xD
Oi, nog even een snel postje dan moet ik me klaarmaken om naar oma te gaan, we gaan een hond gaan ophalen die een beetje wordt mishandelt/nooit naartoe wordt gekeken. We zullen hem bij haar droppen. Ze weet er wel nog niks van c: |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jun 2014 - 16:44 | |
| Ik kan serieus niet normaal naar de naam Frostfang kijken x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |