Yes de kittens zijn er! - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Yes de kittens zijn er!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Yes de kittens zijn er!   Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 maa 2011 - 23:14

Upload ze op Tinypic.com of zet ze op Youtube. Wat jij wil.

Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm
Member
Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Storm
BerichtOnderwerp: Re: Yes de kittens zijn er!   Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Icon_minitimema 28 maa 2011 - 23:55

Ah wat lief die filmpjes al is die eerst wat overdreven met dat geluid erbij, maar voor de rest is het heel leuk om te zien! jammer dat wij al katten hebben.

Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Stormsig

Met de wind mee, altijd plezier!
Paintedclaw
Member
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: Yes de kittens zijn er!   Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 7:58

AAwh =D
Wat snoezig.!

''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual.
Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry!
Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response.
Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand.
I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical.
but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you.
The number one princess in the whole entire world.
I promise to be by your side.
So please smile don’t show me sadness.
In my point of view, we are one when we’re together.
you gotta be kidding , if you think that I will get away from you.
I love you, my lady.
♥️''
Grayclaw
Member
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Yes de kittens zijn er!   Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 16:23

AAhh wat een moppies! X3
Ik zou er ook wel eentje willen maar wij hebben ook al katten.
Ik zou denk ik wel weer een nieuwe kat willen zins de dood van mijn eigen poes, maar dan voel ik me schuldig want dan lijkt het net als of ik een vervanger wil en dat mijn kat niet meer belangrijk is D:

Maar goe, veel plesier met de kits!

ps jullie vokken katten toch??? of kraam ik maar wat uit.

Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 2121209L4ZZ4AEr
Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Leaf •
Member
Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Yes de kittens zijn er!   Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 apr 2011 - 18:37

Nee joh! De poes die jij hebt gehad blijft altijd in je hart. Ik vind het altijd vreselijk als iemand dat zegt, want de poes of kater die je eerder hebt gehad zal altijd bij je blijven en een andere nemen als gezeldschap dier zal die vast begrijpen. Want wij fokken katten ja. Ik heb een kitten gehad en die is helaas op een onerwachte manier gestroven en aan iets dat zelfs de dierenartsen niet wisten. Ik voel dat zij altijd bij me is en nu ik een andere poes heb lijkt het wel of die twee lekker samen liggen te slapen en mocht er iets loos met haar zijn krijg ik het gevoel dat er iets niet klopt met mijn lieveling. Ik denk dat mijn vorige poes me dan waarschuwd omdat er iets niet klopt met mijn poesje. Natuurlijk kan het ook zijn dat je vorige poes het eerst niet leuk zou kunnen vinden, maar na een tijdje gaat dat over en is zij of hij blij voor je dat je weer een lief maatje hebt.

Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Moonstreamonderschrift

Spoiler:

Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Grayclaw
Member
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Yes de kittens zijn er!   Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 apr 2011 - 19:23

Thank you, voel me gelijk niet zo schuldig meer XD
je hebt wel gelijk, wij hebben eigelijk heel veel katten gehat(de meeste kittens hadden we weggegeven aan mensen die er graag eentje wouden) bij ons zijn er ook twee kittens dood gegaan op de tweede dag dat ze ter wereld waren dood gegaan. ik was er toen nog niet geboren maar mijn moeder zij dat ze waarschijnlijk van de kou zijn gestorven, gelukkig hadden de andere drie het wel overleeft.
Maar goed, er zit altijd een plekje in me hart van Charley <333
en ik zou vast wel weer een nieuwe kat krijgen of vragen wanneer het tijd is.
(en als me moeder het goed vind XD)

Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 2121209L4ZZ4AEr
Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Leaf •
Member
Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Yes de kittens zijn er!   Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 apr 2011 - 21:36

Het spijt me to horen dat er twee kittens toen gestorven zijn, misschien door de kou of door iets anders? Weet je wat wij altijd doen als de kitten geboren worden? Hebben jullie een warmte matje die je onder het kussen kan stoppen? Zo'n warmte matje leggen wij onder een grote luier die je bij de apotheek kunt krijgen voor mensen die in bed plassen. Die leg je op de plek waar de moeder poes met haar kittens ligt en daaronder leg je het warmte matje onder de luier en zet hem op stand 1. Zo hebben de kittens het niet koud en zijn jullie er ook bij als de moeder werpt? Wij wel, want er kan altijd wel iets mis gaan, want als de kitten uit de baarmoeder is gaat de poes vaak draaien om goed bij het kitten te komen, maar dan kan het zijn dat er te hard aan de navelstreng getrokken wordt zodat de darmpjes van het kitten eruit worden getrokken. Ik en mijn moeder helpen onze poezen bij de bevalling. Ik houd de poes bij de voorkant vast en heb het vaak te verduren door dat ze me bijten of krabben als ze weeén krijgen. Ik weet dat het niet slecht bedoelt is dus straf ik ze er niet voor en mijn moeder zit dan aan de achterkant om de kittens bij de geboorte te helpen! Zij maakt het vlies los wanneer het kitten met de navelstrang nog in de geboortegang vast ligt, wanneer de moederkoek eruit is dat erg veel op een bobbelige lever lijkt knijpt ze het met een speciaal tangentje de navelstreng dicht en knipte de steng bij de moederkoek af. De tang blijft zo een minuut of twee dicht en dan zijn de aderen in de streng dicht geknepen en zullen niet langer meer bloeden, want anders gaat het kitten dood. Dan wegen we ze om beurte en maken ze met WC of keuken papier zo droog mogelijk om te voorkomen dat ze geen longontsteking zullen krijgen. Want als een kitten geboren wordt zijn ze drijf nat en als het te lang duurt voor de moeder ze droog likt kunnen ze ziek worden meteen nadat ze geboren zijn. Maar in de eerste week hebben wij ook kittens verloren. Het zij door kleine dingen die niet goed zijn aangegroeit tijdens de dracht van negen weken of doordat ze toch nog longontsteking hebben gekregen ondankst dat we ze droog genoeg hebben gewreven. Dat zijn dingen die wij niet van de buitenkant kunnen zien, maar het laatste kitten dat we verloren was bijna drie weken en stierf aan een nier die haar vergiftigde. Toen ze zo slecht deed zijn we meteen naar de dierenarst gereden, maar ondanks zijn we toch nog te laat geweest en stierf ze in mijn handen. Sad Ik huil niet snel maar ik vind het altijd moeilijk als de kittens hun oogjes eenmaal op je gericht hebben en op je stem reageren. De tranen kon ik niet binnen houden en ik vind het gemakkelijker als de kitten hun oogjes nog niet geopend hebben en dan sterven om bepaalde reden, maar als ze je een keer aan gekeken hebben is het veel moeilijker om ze te laten meegaan met de dood. Ik hoop dat ik je wat meer info heb kunnen geven?

Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Moonstreamonderschrift

Spoiler:

Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Yes de kittens zijn er!   Yes de kittens zijn er! - Pagina 2 Icon_minitime

Yes de kittens zijn er!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: