|
|
456
| |
| Onderwerp: Yes de kittens zijn er! wo 16 maa 2011 - 21:46 | |
| Zoals ik belooft heb zou ik melden als de kittens geboren zouden worden. Onze poes Jewel is bevallen van prachtige jongen. Maar we hebben pas een foto van haar met haar jongen gemaakt. Hier is moeder met een van haar jongen. - Spoiler:
Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream |
|
| |
Babs 420
| |
| |
| |
199
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| |
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! wo 16 maa 2011 - 23:59 | |
| Ja lief he. Emberstorm wat bedoel je? Morgen zal ik nog wat Foto's erbij zetten en onze andere poes Cadischa kan ook elk moment bevallen. Laten we hopen dat ze dat volgende dag maar doet en niet na haar jongere zusje Jewel? - Spoiler:
|
| |
67
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! do 17 maa 2011 - 8:17 | |
| |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! do 17 maa 2011 - 15:30 | |
| Ach die ziet er echt lief uit Hoeveel kittens heeft ze gekregen ? OakheartLeafdappleViperGraystripeLolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
Han 47
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! do 17 maa 2011 - 15:34 | |
| Aah cute :3
Een kitten is best klein O.o |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! do 17 maa 2011 - 15:37 | |
| Man als ik nu nog een kitten had gemogen. Vet cute! Dru: I'm naming all the stars. Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day. Dru: I can see them. But I've named them all the same name, and there's terrible confusion." |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! do 17 maa 2011 - 15:42 | |
| OMG wat een Mopieeee^^ ik hat ook kittens en ik weet hie het ie, het is Awesome en ik werd er op alle kits die we in real hadden verliefd(alle 30 stuks!) maar goed veel plecier met de kittens |
|
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! do 17 maa 2011 - 20:05 | |
| Het zijn er vijf en hier zijn de foto's! Jewel met haar kittens in de bevallingskooi. Het nest van vijf in het mandje bij het geven van de fles. Lekker smulle! Ik hoop dat jellie het mooie foto's vinden, maar binnenkort komen er meer. - Spoiler:
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! do 17 maa 2011 - 20:07 | |
| |
|
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! do 17 maa 2011 - 23:23 | |
| De andere moederpoes is nu aan het jongen. Ze heeft er tot nu toe 4 kittens. Morgen zal ik de echte aantal kittens melden met foto's! - Spoiler:
|
| |
199
| |
| |
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! vr 18 maa 2011 - 19:32 | |
| Goed nieuw Cadicha heeft haar kittens geworpen en het aantal zijn hetzelfde als gisteravond. Ze heeft vier gezonde kleintjes gekregen. Hier zijn de foto's Lekker eten uit de fles. Lekker met zijn vieren in de mand. Ik heb ook nog een filmpje gemaakt met mijn mobiel, maar ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik die daar vanaf krijg. - Spoiler:
Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Laatst aangepast door Moonstream op vr 18 maa 2011 - 19:55; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! vr 18 maa 2011 - 19:36 | |
| Waarom voedden jullie ze eigenlijk met de fles? Krijgen ze niet genoeg voedding bij hun moeder?
Wel heel cute :3 Dru: I'm naming all the stars. Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day. Dru: I can see them. But I've named them all the same name, and there's terrible confusion." |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! vr 18 maa 2011 - 19:41 | |
| Aww, hoe ontzettend cute! Kits zijn altijd zooo schattig Ik lief kits Leuke foto's trouwens! ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! vr 18 maa 2011 - 21:13 | |
| Haaw zo lief!! Hebben jullie Maine coons? Swiftpaw~Darkpaw~Speedpaw~Smokekit~Brightkit~Whiteleaf~Lightheart |
|
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! za 19 maa 2011 - 23:06 | |
| De kittens krijgen wel genoeg bij hun moeder, maar het voelt fijner te weten dat de jongen ook met de fles goed eten ookal zoogt hun moeder ze met genoeg melk.
Ik heb de filmjes van mijn mobiel af gekregen, maar hoe krijg ik die hier nu op? - Spoiler:
|
| |
| Onderwerp: Re: Yes de kittens zijn er! | |
| |
|
| |
|