|
|
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:10 | |
| |
|
| |
Nathalie:: 28
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:11 | |
| Posten met Cailin terwijl Cailin naast me licht, awesome~ |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:12 | |
| Nice Nath, hoe ben je hier trouwens? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:12 | |
| Ehm, we doen later wel xD Ik houd je eraan Chi >3 Maar als we het nu doen overleeft Tall het wss niet (A) |
|
| |
Nathalie:: 28
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:14 | |
| @Tess: heb m'n laptop te pakken~ |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:15 | |
| - Tallpaw schreef:
- Ehm, we doen later wel xD Ik houd je eraan Chi >3 Maar als we het nu doen overleeft Tall het wss niet (A)
Nope, probably not. xD Maar heyhey, Wolfie heeft 'm niet aangevallen hé? :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:16 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Tallpaw schreef:
- Ehm, we doen later wel xD Ik houd je eraan Chi >3 Maar als we het nu doen overleeft Tall het wss niet (A)
Nope, probably not. xD Maar heyhey, Wolfie heeft 'm niet aangevallen hé? :c
Nee weet ik -thankfulness!- Alhoewel dat echt een awesome gevecht geworden zou zijn (A) Die hou je van me tegoed ;D |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:16 | |
| |
|
| |
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:18 | |
| - Tallpaw schreef:
- Spottedpaw, schreef:
- Tallpaw schreef:
Nope, probably not. xD Maar heyhey, Wolfie heeft 'm niet aangevallen hé? :c
Nee weet ik -thankfulness!- Alhoewel dat echt een awesome gevecht geworden zou zijn (A) Die hou je van me tegoed ;D
no u won't! >:c |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:19 | |
| Nu even met een kat van de andere drama family posten, hahah.. @Soof, okee we zullen ons inhouden:c
|
|
| |
- Emma - 239 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:23 | |
| *kijkt met puppy ogen naar Soof* Als Tall ouder en sterker is dan pappie? Dan kan pap trots op 'm zijn :'D |
|
| |
Remember the name 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:28 | |
| Ik moet zeggen dat jullie allemaal hele leuke karakters hebben. |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:29 | |
| - Hailkit' schreef:
- *kijkt met puppy ogen naar Soof* Als Tall ouder en sterker is dan pappie? Dan kan pap trots op 'm zijn :'D
Alsof hij dat ooit zal zijn >D xD Misschien dat hij ooit z'n excuses aanbied, who knows~ Of hij vraagt aan Little om Tall te vergiftigen in z'n slaap >D Account samen spanning xD |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:29 | |
| Emma|| Ta\ll will never be older than his daddy xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:32 | |
| - Flamepath schreef:
- Hailkit' schreef:
- *kijkt met puppy ogen naar Soof* Als Tall ouder en sterker is dan pappie? Dan kan pap trots op 'm zijn :'D
Alsof hij dat ooit zal zijn >D xD Misschien dat hij ooit z'n excuses aanbied, who knows~ Of hij vraagt aan Little om Tall te vergiftigen in z'n slaap >D Account samen spanning xD Wooooow o.o Valt dit onder bedreiging? xD Well maybe, als Wolf oud is, en Tall rond de 30 moons, en dus jong en fit >3 Sssssh Tess, I don't think anybody noticed xD Fawnkit, Thanx! *voelde zich -heel ego- aangesproken* xD Nu ben ik te vrolijk om Latijn te leren ;_; |
|
| |
ワゾウラ 141 Actief "I prefer to have my nightmares with open eyes."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:33 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- @Waz, Snowstorm? Dan zal Dogdance 'm letterlijk villen denk k xD
@Tess, bedankt <3 @Emma, das waar. :') Maar gaan we nu n topic of later? @Q, https://www.warriorcatsnl.com/t18346-woahh#427925 Hier ist topic~! Sure ^^ T is in de nursery. |
|
| |
» Chi « 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:34 | |
| - Tallpaw schreef:
- Flamepath schreef:
- Hailkit' schreef:
Alsof hij dat ooit zal zijn >D xD Misschien dat hij ooit z'n excuses aanbied, who knows~ Of hij vraagt aan Little om Tall te vergiftigen in z'n slaap >D Account samen spanning xD Wooooow o.o Valt dit onder bedreiging? xD Well maybe, als Wolf oud is, en Tall rond de 30 moons, en dus jong en fit >3
Sssssh Tess, I don't think anybody noticed xD
Fawnkit, Thanx! *voelde zich -heel ego- aangesproken* xD
Nu ben ik te vrolijk om Latijn te leren ;_; Ja, 't is een bedreiging. Ik ga echt met twee van mn accounts een topic houden en Tallpaw vermoorden. :') (A) @Waz, 'k zal eens gaan zien. :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:38 | |
| - Scorpionsting schreef:
- Tallpaw schreef:
- Flamepath schreef:
- Hailkit' schreef:
Alsof hij dat ooit zal zijn >D xD Misschien dat hij ooit z'n excuses aanbied, who knows~ Of hij vraagt aan Little om Tall te vergiftigen in z'n slaap >D Account samen spanning xD Wooooow o.o Valt dit onder bedreiging? xD Well maybe, als Wolf oud is, en Tall rond de 30 moons, en dus jong en fit >3
Nu ben ik te vrolijk om Latijn te leren ;_; Ja, 't is een bedreiging. Ik ga echt met twee van mn accounts een topic houden en Tallpaw vermoorden. :') (A) @Waz, 'k zal eens gaan zien. :3 xD Dat zou wel echt geniaal zijn… Stel het team kon de IP adressen niet checken, en iemand had een onbekend actief account, en een account waarvan iedereen wist dat 'ie van hem of haar was.. Dan kan diegene technisch gezien een clan dubbel in handen hebben zonder dat iemand dat ooit weet xD |
|
| |
Chi 204
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:39 | |
| - Tallpaw schreef:
- Scorpionsting schreef:
- Tallpaw schreef:
- Flamepath schreef:
- Hailkit' schreef:
Nu ben ik te vrolijk om Latijn te leren ;_; Ja, 't is een bedreiging. Ik ga echt met twee van mn accounts een topic houden en Tallpaw vermoorden. :') (A) @Waz, 'k zal eens gaan zien. :3 xD Dat zou wel echt geniaal zijn… Stel het team kon de IP adressen niet checken, en iemand had een onbekend actief account, en een account waarvan iedereen wist dat 'ie van hem of haar was.. Dan kan diegene technisch gezien een clan dubbel in handen hebben zonder dat iemand dat ooit weet xD Haha, dan zou je al wel heel hard moeten kunnen liegen. :') Gelukkig is dat niet het geval, hahaha |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 23 jun 2014 - 22:40 | |
| Emma|| alright, maybe they didn't notice and still aren't noticing it xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |