Algemene Onzin Topic - Pagina 35

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
Wintersong
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:04

Ik wil niet slapen, want morgen krijg ik de uitslag van mijn herexamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:05

Bo2@ Oh, oops, ty ;D Zal zsm reageren <3

Cynthia@ Komt goed~ Hoe laat?
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:05

Good luck Cynthia! D:

Ik heb eigenlijk ook geen zin om mn laptop af te sluiten xD Moet morgen wel om 7 uur op haahha
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:07

Dankje^^, na half 10 ze zijn ook weer lekker duidelijk en ik moet het dus niet te Aat maken, want anders slaap ik morgen nog als ze me bellexD
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:07

Shrewstar schreef:
Emma, wat zou Tall doen als Running zou worden aangevallen door een WindClan kat? :'D Zou hij dan zijn zusje beschermen of vriendjes maken met die stommerd? ;c
Running redden natuurlijk!! Ik zoek nog naar zo'n incident waar ik binnen kan vallen zodat Tall ziet hoe erg Windclan kan zijn, alleen houd ik niet van afgesproken topics >3

Tall is btw wel een echte gentlecat tegen Tinder <'3

Veel sterkte/geduld Cynthia!! Komt goed ;')
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:08

Soof|| precies dat, ik wil nii weg maar k moet om kwart voor 7 wel in de bus zitten xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:10

Ja ja Em, dat wil je Tall gewoon niet in laten zien xD (;

@Tess;;
poor us :C maar ik moet nu wel, mn moeder kwam al ragend binnen xD
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:11

@Cynthia; Succes!

@Emz; Hahaha xD Nee. Ik heb geen Word op mn laptop, het vervangende [gratis!] programma daarvoor heet Open Office :')
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:16

Soof.. Niet waar! Ik ben eigenlijk van plan om hem de beste Shadowclanner te maken, maar het heeft een Trigger nodig (A) natuurlijk zullen er een Laar katten zijn die hij zachtjes terugbegeleid in plaats van weggooide van t territorium, but still >3

Oh zo Q! Nice, m'n vader werkt veel met word dus heeft 'ie dat gekocht, maar open office klinkt ook handig zeg! Moet ik m'n zus zeggen -ze is een student- xD
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:33

Mijn concentratie is te laag om te posten :') Ik wordt te veel afgeleid, not good x'D
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:33

Tinder x Tall <3 omg :3

Ik denk dat ik toch maar in bed duikel, dan kan ik morgen mss wat posten ^^ bye bye :3
Tinderlight
StarClan
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:35

Bo2@ Nah, ik denk dat Shrew 'm dan definitief de clan uitflikkert en dat Tinder onteigend wordt door Lionroar. x'D
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:35

Tinderpaw schreef:
Bo2@ Nah, ik denk dat Shrew 'm dan definitief de clan uitflikkert en dat Tinder onteigend wordt door Lionroar. x'D

Nèh, dan moeten ze eerst Icyrose van dr afkrijgen, want die vermoord dr dochter x'D
Tinderlight
StarClan
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:40

Icyrose schreef:
Tinderpaw schreef:

Nèh, dan moeten ze eerst Icyrose van dr afkrijgen, want die vermoord dr dochter x'D

Ach dan moeten we het maar niet over de relatie keuzes van der mamzie gaan hebben of wel?(A)
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:44

Tinderpaw schreef:
Icyrose schreef:
Tinderpaw schreef:

Ach dan moeten we het maar niet over de relatie keuzes van der mamzie gaan hebben of wel?(A)

Het is geen buiten clanse relatie Razz Wat Icy doet is legit, kinda xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:44

*houd zich wijselijk afzijdig in de discussie*

Ik ga zo slapen guys ^^
Tinderlight
StarClan
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:48

Trusten Ems :3

Partners met een moordenaar. ;p Als ie verbannen wordt is het niet meer legit (A)
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 0:53

@Babs; Maar Icy ziet hem niet als partner :') Icy ziet hem als jaloers maak middel voor Lionroar :'D

Goed, concentratie is veel te laag om te posten. Ik ga terug gamen =w= Mn Bullit houd me nog wel eventjes wakker xD
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 7:06

Sorry da'k gisteren plots verdween, was in slaap gevallen. (a)
Gravepath
Member
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 7:12

Sorry voor mijn inactiefheid hier! Maar mn toetsweek komt eraan en daardoor is inspiratielevel ook gedaald tot 0,0 .-.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: