Made to be alone



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Made to be alone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Talonmask
Member
Made to be alone DPKsfdL
Isa (2.0)
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Talonmask
BerichtOnderwerp: Made to be alone   Made to be alone Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:25

Haar keuze had de poes snel gemaakt en soepel boog ze haar kopje naar voren om de wat klein aangelegde muis op te pakken. Ze zwiepte haar staart sierlijk heen en weer en stapte een eindje van de prooistapel weg. Wat eenzaam ging Talonmask zitten, maar het deerde haar niet. Ze zat meestal alleen, ze was eraan gewend.

Eerste post voor Raspberryheart ~


Made to be alone Jaz1c6


Laatst aangepast door Talonmask op zo 22 jun 2014 - 21:20; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
Made to be alone DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Made to be alone   Made to be alone Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:38

De slaap was net uit haar ogen genipperd toen ze een poes eenzaam zag eten. Het kwam niet in haar op om bij deze kat te gan zitten, en snel liep ze naar de prooistapel, van plan zo snel mogenlijk een prooi te nemen, en zich te verschuilen in de schaduw. Maar dat was buiten een kat gerekend die haar zo bijna omliep, waardoor ze sissend achteruit trapte, bijna op de poes haar prooi. "Kijk uit waar je zit!" snauwde ze. Haar humeur was vreselijk laag, en ze siste nog even naar de kat die alles veroorzaakt had, waarna ze -zonder prooi- zich naar de poes richtte. "Wie ben jij, kat?" vroeg ze lastig.


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
Made to be alone 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Talonmask
Member
Made to be alone DPKsfdL
Isa (2.0)
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Talonmask
BerichtOnderwerp: Re: Made to be alone   Made to be alone Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 20:38

Verbaasd keek de poes omhoog toen er iemand bijna bovenop haar kwam zitten. Ze vernauwde haar ogen tot spleetjes en keek de mede warrior, die ze vaag herkende, wantrouwend aan. "Kijk uit waar je zit!" Wat?! Zij liep tegen haar aan! Een diepe frons verscheen op haar voorhoofd maar ze hield zich rustig. "Wie ben jij, kat?" Eigenlijk wilde ze de poes uitsnauwen dat ze zelf moest uitkijken, maar ze beet hard op haar lip en besloot haar stem niet te verheffen. "Mag ik je erop wijzen dat jij degene was die tegen mij aanliep." Sprak ze koeltjes waarna ze rustig een hap van de muis nam. "Mijn naam is trouwens Talonmask, en met wie heb ik het genoegen?" Ze probeerde de kille toon in haar stem zo minmogelijk te camoufleren door een gespeelde glimlach op haar snuit te toveren.


Made to be alone Jaz1c6
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
Made to be alone DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Made to be alone   Made to be alone Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 21:19

Rasp zuchtte diep, en rolde met haar ogen. Dit ging toch niet zo'n gesprek worden, heh? "Whatever, nevermind!" bitste ze geërgerd, en blies nog een keer richting de kat die haar geduwd had. Toen die uit het zicht verdwenen was, draaide de poes zich lastig om naar de kat die zich als Talonmask had voorgesteld. "Je hebt het genoegen met mij." antwoorde Rasp bot, met veel sarcasme op het 'genoegen' gedeelte. Ze was niet echt van plan te vertellen wie ze was, en eigenlijk had die Talon er ook niet naar gevraagd. Snel sprong Rasp met een elegante sprong naar de prooistapel, waar ze een vogel van af wipte, die ze terug meedroeg. Ze hield nog steeds een berekende afstand tussen zichzelf en de ander poes. "Jij kan mooi fake-glimlachen, snoes." De truttige manier waarop ze de bijnaam uitsprak, bevestigde haar rothumeur.


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
Made to be alone 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Talonmask
Member
Made to be alone DPKsfdL
Isa (2.0)
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Talonmask
BerichtOnderwerp: Re: Made to be alone   Made to be alone Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 21:25

"Helemaal mee eens." Sprak ze koeltjes, al was de glimlach nu wel van haar snuit verdwenen. Waarom moest haar dit nu weer overkomen? Ze was gewoon van plan geweest even rustig wat te eten en was totaal niet voorbereid op dit gezeur. Misschien dat als ze zo minmogelijk aandacht aan de poes bestede ze vanzelf wel ergens anders ging zeggen. Toch kon ze het niet laten de volgende woorden nog uit te spreken. "Rothumeur?" Mompelde ze vragend, haar blik niet naar de poes toe richten om zich alsnog aan haar plan te houden.


Made to be alone Jaz1c6
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
Made to be alone DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Made to be alone   Made to be alone Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 21:39

Seriously? "Nee, eigenlijk heb ik een supergoed humeur." sneerde ze, en nam een geërgerde hap van haar prooi. Die poes irriteerde haar mateloos, maar Rasp ging echt niet wég omdat een jongerenpoes haar niet aanstond. Opnieuw een hap van haar vogel zorgde dat ze een rotreactie inslikte. Ze hief haar blik op naat Talon, en staarde haar aan, zonder haar blik af te wenden.


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
Made to be alone 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Talonmask
Member
Made to be alone DPKsfdL
Isa (2.0)
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Talonmask
BerichtOnderwerp: Re: Made to be alone   Made to be alone Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 22:16

"Nee, eigenlijk heb ik een supergoed humeur." sneerde de poes. Talon verbaasde zich wat over haar antwoord maar liet het niet merken, in plaats daarvan nam ze een hap van de muis waardoor er een korte stilte viel. "Dat is te merken, ja." bevestigde ze de poes terwijl ze kil terug staarde. Ze liet zich echt niet zo snel klein maken als die Raspberryheart - He ja! De naam van de poes schoot haar ineens te binnen, al wist ze het nog niet zeker -  misschien dacht.


Made to be alone Jaz1c6
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
Made to be alone DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Made to be alone   Made to be alone Icon_minitimema 23 jun 2014 - 12:24

Even grijnsde de poes over de andere haar bevestiging. Talon staarde gewoon kil terug, en dat beviel Rasp niet. Moest ze nou .. Een hap nemen, of .. Blijven staren? Een hap nemen werd al snel buitengesloten, doordat dat als zwakte gezien zou worden. Nog steeds in de ogen van de poes starend, rekte ze zich even uit, en haalde haar tong ovr haar tanden. De plotselinge opwelling om een gewoon gesprek te gaan voeren, werd ook snel afgewezen, waarna de poes zichzelf streng -in haar gedachten- toesprak. "Don't be weak!" Ging dit nog lang duren? Uiteindelijk besloot ze toch een hap van haar prooi te nemen, ze stief zowat van de honger. "En?" vroeg ze aan Talonmask, wetende dat dit vaag was, maar dat was ook de bedoeling. De ander moest niet weten wat ze bedoelde. Als ze daarachter moest vragen, zou dat Rasp alleen maar plezier doen, omdat de ander dan 'zwak', onwetend was.


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
Made to be alone 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Talonmask
Member
Made to be alone DPKsfdL
Isa (2.0)
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Talonmask
BerichtOnderwerp: Re: Made to be alone   Made to be alone Icon_minitimema 23 jun 2014 - 17:01

"En?" Sprak de poes nadat ze een hap van haar prooi had genomen, Talonmask staarde haar nog steeds aan. "En wat?" Ze fronste ligt. Even boog ze zich naar voren, nam een kleine hap uit het muisje en hief toen weer vredig kauwend haar kop. Ze sloeg haar staart zachtjes op de grond terwijl ze haar blik even over het kamp liet glijden. Nergens was iets bijzonders te zien, dus haar blik ruste al snel weer op de poes terwijl ze wachtte op antwoord.


Made to be alone Jaz1c6
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
Made to be alone DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Made to be alone   Made to be alone Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 15:24

Rasp rolde even met haar ogen, en zuchtte. "En hoe gaat het?" Haar stem klonk wat neidig, maar minder kil als eerst. Ze nam een hap van haar prooi, en keek de poes weer aan. "Ik vroeg gewoon hoe het gaat." Even glimlachte ze kort, waarna ze weer lastig voor zich uit keek, en weer van haar prooi at. "Ik ben Raspberryheart, om je vraag terug te beantwoorden."


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
Made to be alone 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Made to be alone   Made to be alone Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Made to be alone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: