Don't get angry with me.. Please?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Don't get angry with me.. Please?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Don't get angry with me.. Please? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Don't get angry with me.. Please?   Don't get angry with me.. Please? Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 18:32

Zijn oren hingen langs zijn lijf, zijn kop hing naar beneden, zijn ogen stonden zielig. Nee, de arme kater was niet echt in de beste mood ooit, en heel veel beter zou de mood waarschijnlijk toch niet worden. Niet dat Tall er inmiddels nog niet aan gewend was, maar het zou zo fijn zijn om eens een chille dag te hebben met een Shadowclanner, en dan zeg maar, een aardige shadowclanner.

- Thrushdive 1ste post


Don't get angry with me.. Please? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Don't get angry with me.. Please? DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Don't get angry with me.. Please?   Don't get angry with me.. Please? Icon_minitimema 23 jun 2014 - 14:24

Met twee dikke ratten in zijn bek, stapte de kater het kamp binnen. Als eerste vlogen zijn ogen naar de nursery. Zou Ashdrizzle nu daarbinnen zijn bij Snowynight? Waarom word hij niet gewoon partners met Fawnstep? Zijn ogen verduisterden meteen. Hij liep door, en legde de twee verse ratten op de prooistapel, voor zo ver je het een prooistapel noemen kon, want prooi genoeg was er nog steeds niet. Toen vlogen zijn ogen naar zijn jongere broer, Tallpaw. Ook hij zag er belabberd uit. En zonder er echt bij na te denken stapte hij op zijn broertje af. Medelijden met hem had hij niet, hij had het er zelf na gemaakt. "Ey Little bro, nog steeds de code aan het breken? Of ben je nu het pad van een échte warrior aan het bewandelen," ja, dit was Thrushdive als zijn eigen mood ook niet op en top was.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Don't get angry with me.. Please? 6IRKqVADon't get angry with me.. Please? MKN7vHEDon't get angry with me.. Please? IfBu3avDon't get angry with me.. Please? PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Don't get angry with me.. Please? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Don't get angry with me.. Please?   Don't get angry with me.. Please? Icon_minitimema 23 jun 2014 - 21:07

Oh nee, niet hij, niet nu, niet nu. Hij was niet in de mood, en zijn broer dus blijkbaar ook niet. Er werd hem acuut een belediging toegesnauwd, of gezegd? Bij een nijdige Thrush kon de jonge kater het verschil niet horen. "Nog steeds je kittens aan het ontwijken en het leven van Ash aan het verpesten?" Vroeg hij in antwoord, hij zou het niet pikken van zijn broer, het mocht dan een warrior zijn, maar voor Tall was het nu gewoon zijn broer en niets anders.


Don't get angry with me.. Please? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Don't get angry with me.. Please?   Don't get angry with me.. Please? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't get angry with me.. Please?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: