Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 4
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 9:12
Thanks Bo & Isa, ik zal jullie zeker niet in de steek laten met Stormkit ^-^
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 12:54
Jammer dat Brave 'm niet is geworden. Maarja, hij maakte toch niet echt een kans tegen al die goede aanmeldingen. Van harte gefeliciteerd iedereen die gekozen is! I'm sure this family is gonna be purrfect <3
Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 13:56
Gefeliciteerd iedereen!
The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn That's the way it is______That's the way it is
Dyingblack
StarClan
Bunny~ 1451 Actief
CAT'S PROFILE Age: I don't age anymore Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 17:02
Ik vind het zo jammer dat Darkie niet gekozen is ;-; Maar ach, er komt toch nog wel es een nestje, niet? >3
::
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 17:05
Wahaha zekers Bun ;p
Ik wilde nog ff laten weten dat jullie echt allemaal prachtige aanmeldingen hadden... Isa en ik hebben gekeken naar veel details want anders zaten we nu met 15 kits wss xD Jullie met al die leuke aanmeldingen *gaat in een hoekje zitten mokken* ><
Maar goed, ik hoop dat de gekozene blij zijn en dat de niet-gekozene blijven doorzetten, er komen nog nestjes -en zeker nog van deze 2 (Daar zorg ik wel voor >D)-
and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night
Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness zo 6 jul 2014 - 13:30
Als ik een suggestie mag doen dan wil ik Stormkit, als de rest daar oké mee is, anders wel als eerste? ^-^ Al maakt het me eigenlijk niet zo heel veel uit~
Oh trouwens, stoute Nevermind, hij heeft 3 van zijn kinders een slecht reukorgaan gegeven :c
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness zo 6 jul 2014 - 13:41
Hahahah xD Never's genen zijn gewoon te sterk >D
Geboorte van Ice maakt niet zo veel uit :') Ze werkt zichzelf toch wel omhoog [Alleen toch liever niet laatste, #logic]
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness zo 6 jul 2014 - 18:32
Okay ik dacht aan het volgende;
- Stormkit - Icekit - Vixenkit - Sliverkit
Goed voor iedereen? ^^
and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night