| Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness | |
|
|
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 1:11 | |
| Gefeliciteerd mensen die gekozen zijn! Maak er een leuke, actieve bende van en lekker rpg'en! ^-^ |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 7:03 | |
| |
|
| |
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 8:14 | |
| Gefeliciteerd mensen!^^ Het is een awesome nestje geworden!c: |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 8:24 | |
| Gefeliciteerd aan degenen die gekozen zijn! Volgende keer beter.. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 9:12 | |
| Thanks Bo & Isa, ik zal jullie zeker niet in de steek laten met Stormkit ^-^ |
|
| |
Ez 220 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 9:37 | |
| Voila, hier is Sliver ;3
Ik wou wel nog even zeggen dat zijn Warrior naam ofc nog niet vast staat, dus er is nog kans dat het niet -song wordt, just saying ;s |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 12:48 | |
| Here's lil' Ice :'D Geef maar een seintje als ze geboren kunnen worden~ kheb er zin in =w= |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 12:54 | |
| Jammer dat Brave 'm niet is geworden. Maarja, hij maakte toch niet echt een kans tegen al die goede aanmeldingen. Van harte gefeliciteerd iedereen die gekozen is! I'm sure this family is gonna be purrfect <3 |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 13:56 | |
| Gefeliciteerd iedereen! |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 17:02 | |
| Ik vind het zo jammer dat Darkie niet gekozen is ;-; Maar ach, er komt toch nog wel es een nestje, niet? >3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 17:05 | |
| Wahaha zekers Bun ;p
Ik wilde nog ff laten weten dat jullie echt allemaal prachtige aanmeldingen hadden... Isa en ik hebben gekeken naar veel details want anders zaten we nu met 15 kits wss xD Jullie met al die leuke aanmeldingen *gaat in een hoekje zitten mokken* ><
Maar goed, ik hoop dat de gekozene blij zijn en dat de niet-gekozene blijven doorzetten, er komen nog nestjes -en zeker nog van deze 2 (Daar zorg ik wel voor >D)- |
|
| |
Daanz 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 18:01 | |
| Heel erg bedankt, hier is Vixen ^-^ |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness za 5 jul 2014 - 18:42 | |
| Gefeliciteerd andere kleinkinderen van Innerghost en neefjes en nichtjes van Roughkit! |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness zo 6 jul 2014 - 13:14 | |
| Ik wilde even vragen of er mensen zijn die een specifieke geboortevolgorde willen ^^
En voor het geboortetopic moet ik nog ff overleggen met Isa, zal wss nog een week duren ivm dat ik een week afwezig ben xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness zo 6 jul 2014 - 13:30 | |
| Als ik een suggestie mag doen dan wil ik Stormkit, als de rest daar oké mee is, anders wel als eerste? ^-^ Al maakt het me eigenlijk niet zo heel veel uit~
Oh trouwens, stoute Nevermind, hij heeft 3 van zijn kinders een slecht reukorgaan gegeven :c |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness zo 6 jul 2014 - 13:41 | |
| Hahahah xD Never's genen zijn gewoon te sterk >D
Geboorte van Ice maakt niet zo veel uit :') Ze werkt zichzelf toch wel omhoog [Alleen toch liever niet laatste, #logic] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness zo 6 jul 2014 - 18:32 | |
| Okay ik dacht aan het volgende;
- Stormkit - Icekit - Vixenkit - Sliverkit
Goed voor iedereen? ^^ |
|
| |
Daanz 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness zo 6 jul 2014 - 20:13 | |
| Voor mij wel ^-^ Vixen word alleen niet blij met twee oudere zussen >3 |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness zo 6 jul 2014 - 20:15 | |
| Yep, is goed voor mij ^-^ |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness ma 7 jul 2014 - 16:10 | |
| Het geboortetopic komt deze zaterdag, ik heb proefwerkweek dus anders echt geen tijd ;p Hopelijk kunnen jullie wachten tot dan! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness | |
| |
|
| |
|