Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Indina
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
96

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Indina
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 21:49

Couldn't resist it~


°Informatie°
Naam: Rivenkit
Betekenis: Voornaam: Riven omdat hij een gespleten staartpuntje heeft, en een gespleten tong (wat inhoudt dat hij erg listig/geslepen is).
Achternaam: gloom omdat hij nogal een somber karakter is.
Toekomstige namen: Rivenpaw, Rivengloom (Gespleten somberheid)
Geaardheid: Biseksueel
Leeftijd:
Geslacht: Mannelijk
Clan: Shadowclan

°Gezinsrelaties°

Familie:
Aurynight: Moeder
Nevermind: Vader
Siblings:

°Uiterlijk°

Vachtkleur: Zwart met een tabby/turtoise patroon op de rug
Vacht: Halflang harig, zwart met tabby/turtoise patroon
Oog kleur: Oranje
Poot kussentjes: Zwart
Neus kleur: Zwart
Bouw: Groot, imponerend, licht gespierd
Uiterlijk:
Avatar:
Onderschrift:

°Innerlijk°

Slim: Hij weet goed wat hij kan en doet, en zal het vaak doen met zijn volle verstand erbij.
Snel: Hij is rap met klauwen naar iemand. Als hem iets irriteert zal hij gauw uithalen
Sluw: Hij is zo sluw als een vos
Listig: Hij heeft een karaktertrekje weg van een slang. Hij smeedt heel vaak plannetjes die uiteindelijk in zijn voordeel uitdraaien.
Vrouwelijk: Hij is een beetje de vrouwelijkste onder de katers als het op zijn vacht neer komt.
Somber: Achter het masker van liegen schuilt een zeer sombere kater
Sociaal: Hij ligt goed in de groep omdat hij een groot aanzien heeft.
Geslepen: Hij is de enige die van zijn plannetjes op de hoogte is, en misleidt katten hier heel vaak mee.
Leugenaar: Hij kan als de beste liegen, en niemand weet of dit echt waar is of niet. Niemand weet zelfs dat hij liegt, hij doet het zo goed en vol overtuiging.
Schijnheilig: Hij red zijn eigen hachje heel vaak door zo goed te liegen dat het lijkt alsof hij onschuldig lijkt.
Schizofreen: Hij ziet dus spoken zeg maar en is hierdoor gauw depressief. Meestal probeert hij alleen te gaan zitten als hij weer het één of ander begint te zien.

Houdt van: Liegen om zichzelf 'groot' in aanzien te maken, net uiterlijk
Heeft hekel aan: Vieze poten, klitten, ...
Levensdoel: Zo populair mogelijk zijn

°Vaardigheden°

Slim: °°°°
Snelheid: °°
Rap: °°°
Jagen: °°
Sterk: °°
Verdediging: °°°
Sociaal: °°°°

°Over mij°

<-- Gewoon omdat ik het wil -->
Naam: Assie
Bekenste accounts: Slenderpaw/step
Leeftijd: 17 *bijna 18 Very Happy *
RPG ervaring: Zo'n 5 jaar geweest geloof ik. Dit valt misschien niet altijd zo goed op te merken aan m'n posts omdat ik nogal problemen heb met zins opbouw (als ik vermoeid ben Razz )
Motivatie: Ik vind beide zowel Aury als Never geweldige karakters die ik graag volg in topics. De relatie tussen Aury X Lone-one is ook gewoon zo leuk, dat dit één van de dingen was die me overtuigd had om me toch aan te melden.
Andere: Nou ja ik denk niet dat dit echt belangrijk is, maar soms kan ik nog eens vreemd woordgebruik gebruiken (;3) dit kan misschien komen door het feit dat ik belgisch ben en dus niet altijd verstaanbare zinnen typ. Pretty useless zoals ik zei.


Laatst aangepast door Indina op di 17 jun 2014 - 21:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkclaw
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 22:14

Hier is de oom >3

Veel succes iedereen, vraag me af wie hij nu mag gaan stalken
heeft zichzelf overtuigt niet aan te melden
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 13:39



General
———————————————————

✯ Name(s): Bravekit » Bravepaw » Braveair ✯
✯ Age: Unborn ✯
✯ Prefix explanation: Brave » Omdat zijn ouders van hem verwachten dapper te zijn ✯
(✯ Suffix explanation: Air » Zijn snelheid ✯)
✯ Gender: Male ✯
✯ Rank(s): Kit » Apprentice » Warrior » Elder ✯

✯ Clan: ShadowClan ✯
✯ Bloodline: 100% ShadowClan ✯
✯ Sexuality: Heterosexual ✯
✯ Season born: Newleaf/ Greenleaf ✯
✯ Place born: ShadowClan territory? ✯
✯ Theme: I’m not here for your entertainment - Nightcore  ✯

Clan information
———————————————————

✯ Clan: ShadowClan, the Clan of the strong and smart ✯
✯ Territory: Het moerassige woud met veel sparren en dennen, waar kikkers en slangen vooral de prooi zijn ✯
✯ Leader: Shrewstar ✯ Wow! Wish I were like you! ✯
✯ Deputy: Innerghost ✯ How did you become deputy? ✯
✯ Medicine cat: Littlestream ✯ You're so close to StarClan, that's awesome! ✯
✯ Medicine cat apprentice: Frostpaw ✯ Good luck with your training! ✯

Appearance
———————————————————

✯ Build: Bravepaw is tenger en vooral snel en lenig, vechten is niet zijn sterkste punt gezien zijn breedte, maar hij kan rennen als de beste, vandaar dus zijn suffix. ✯
✯ Fur: Zijn vacht is oranje-wit, zoals die van z'n moeder. Er zit een tabby patroon in en hij is kort, waar hij op zich wel blij mee is. ✯
✯ Eyes: Zijn ogen hebben een blauwe kleur, net als de oma van zijn moeders kant ✯
✯ Muzzle and pawpads: Z'n neus en pootkussentjes zijn roze, allemaal. ✯
✯ Scars: Die heeft hij (nog) niet. ✯
✯ Extra: Zijn vacht kleurt steeds meer rood en minder wit naarmate hij ouder wordt. ✯
✯ Pictures:
Kitten:
Grown-up:
Setje:

Personality
———————————————————

✯ Keywords: Ambitious ✯ Disrespectful ✯ Disceiving ✯ Naive ✯ Smart ✯ Curious ✯ Bold ✯
✯ Ambitious ✯
Bravekit is een doorzetter. Hij is ambitieus en zal niet stoppen voor zijn doel bereikt is. En is er dan nog een beter doel te bereiken? Ook dat zal hij dan sowieso proberen te halen. Zijn droom is hiermee om in ieder geval deputy te worden, daarom werkt hij hard voor zijn Clan om te laten zien dat hij een waardig krijger is.
Brave is niet alleen héél ambitieus en doelgericht, hij is ook nog eens vreselijk perfectionistisch. Alles kan beter voor hem, maar dan ook echt alles. Als zijn moeder, vader, mentor of medekrijger hem een compliment zal geven zal hij waarschijnlijk niets antwoorden of zeggen: 'Het kan beter,'.
✯ Disrespectful ✯
Bravekit begint al jong met praten. Zijn eerste woordje is ikke. Vanaf het moment dat hij kan praten wil hij alles weten, maar vooral, is hij erg neerbuigend tegen zijn Clan. Hij is brutaal en heeft een zekere lak aan de regels. Wanneer hij de kans krijgt zal hij het camp uit glippen om warriors buiten het camp te schaduwen of ze in de weg te gaan lopen. Tegen de tijd dat hij een apprentice is heeft hij wel meer respect voor de hogere rangen, maar nog altijd wil hij in elke discussie het laatste woord hebben. In een discussie met Brave moet alles besproken worden en ben je echt niet zomaar van hem af. Als ze zou vragen aan hem of hij soms ruzie zoekt zal hij daarop altijd ja antwoorden. Niet dat het dan zo is, dan is hij gewoon in voor een discussie.
✯ Disceiving ✯
Brave lijkt een schattige kitten, maar hij is zeker niet voor de poes. Zijn lichaam moge tenger en klein zijn, maar op zijn lange poten torent hij boven iedereen uit en hij is razendsnel. Vergelijk hem met de gelaarsde kat; hij heeft de perfecte misleidende blik om te lijken op een kitten, maar als hij op dat moment opstaat verwart hij zijn vijand en kan hem gemakkelijk aanvallen. Dit is tot de helft van zijn apprenticetijd zijn techniek, maar dan wordt hij te groot. Maar een bange kittenblik is zelfs voor een apprentice goed genoeg om klein te lijken en de tactiek werkt op sommige punten nog steeds.
✯ Naive ✯
Behalve dat hij erg brutaal is is hij ook nog eens ontzettend naïef. Hij denkt niet na over wat hij doet en zegt, en kan anderen dus ongewild pijn doen. Als kitten brengt hij zijn broertjes en zusjes vaak in de problemen met zijn wilde ideeën. Hij daagt graag anderen uit voor een wedstrijdje rennen en ja, ook wel eens voor een vechtpartijtje, waarbij hij natuurlijk niet goed nadenkt over de gevolgen; hij is niet de beste vechter. Zijn toch al sterke mening uit hij ook op slechte momenten, waarop hij anderen kan kwetsen terwijl dit niet echt zijn bedoeling was.
✯ Smart ✯
Brave is vooral erg slim. Hij weet veel snuggere vechttactieken en is goed in plannetjes verzinnen, al komen die niet altijd even goed tot hun recht als hij ze zelf ook uitvoert. Hij komt er al vroeg achter hoe het territory eruit ziet, waar de prooi te vinden is, hoe je deze prooi moet vangen enzovoort. Dit komt vooral door het feit dat hij als kit graag het camp uit sneakt. Niet alleen dat, ook zijn woordenschat is erg groot vanaf het begin af aan. Hij luistert graag naar de warriors en elders in het camp en babbelt er dan ook graag in het wilde weg doorheen. Zo koppelt hij woorden aan elkaar en praat hij al snel beter dan al zijn littermates.
✯ Curious ✯
Hoe krijgt hij die warriors en elders dan aan de praat? Gewoon, door heel veel vragen te stellen. Want dat is een specialiteit van deze kit. Hij babbelt er vrolijk op los en vraagt zoveel als mogelijk, en dan het liefst ook nog waarom. 'Waar ga je naartoe?' "Jagen voor de Clan." 'Waarom?' "Omdat we moeten eten." 'Waarom?' Enzovoort. Hij steekt zijn spitse snuit het allerliefst in de zaken waar hij zich absoluut niet mee bezig hoort te houden. Soms struikelt hij zelfs wel eens 'per ongeluk' het hol van Shrewstar in om te horen wat er gebeurt. Dat is dan weer één van zijn domme acties, waar van tevoren niet over nagedacht is. Of hij loopt de warrior's den binnen en verstopt zich daar onder wat bladeren en mos.
✯ Bold ✯
Ondanks alles is Brave superstoer en dapper. Zijn Clan is zijn alles en hij werkt hard voor zijn Clan. Ondanks dat hij niet goed kan vechten zal hij stand houden tot het bittere eind. Geen zwakte of medelijden zal hij tonen in zo'n strijd waarin hij voor zijn Clan vecht. Voor hijzelf naar de StarClan vertrekt of zijn vijand zal hij niet bij de pakken neerzitten, integendeel. Hij zal doen wat nodig is voor de Clan waarvan hij houdt.
Hij verafschuwt halfClankatten niet, maar vindt het wel raar. Waarom zou je maten met een kat van een andere Clan? Zelf zou hij het dan ook nooit doen. Hij zou ook geen vrienden worden of andere positieve banden kunnen sluiten met een kat van een andere Clan dan zijn eigen Clan. 'Home sweet home,' is bij hem wel op zijn plaats.
✯ History: It will start to develop itself when his life has begun ✯

Skills
———————————————————

✯ Speed and agility ●●●●● » Brave is een supersnelle kater. Zijn lichaam is tenger en lenig gevormd, en zijn poten zijn lang. ✯
✯ Hunting ●●●●○ » Hij is een goede jager vanwege zijn sluiptechnieken, die hij al jong leert om zijn brutaliteit ✯
✯ Climbing ●●○○○ » Brave heeft geen goed evenwicht. Hij kan wel in bomen klimmen maar staat liever met beide poten op de grond en vangt misschien een muis of twee ✯
✯ Fighting ●●○○○ » Brave heeft niet de stevigste bouw, vandaar dat vechten niet zijn sterktste punt is. Wel zal hij strijden tot het eind, dus pas op! ✯
✯ Swimming ●○○○○ » Hij verafschuwt water en zwemmen vindt hij dus maar niks. Dat is toch een RiverClan-ding? ✯
✯ Fishing ●○○○○ » Hiermee kan en durft hij dus ook niet te vissen. Te dicht bij de waterkant komen vindt hij eng ✯
✯ Stealth ●●●●○ » Als hij als kit het camp uit sneakt om warriors en apprentices te gaan schaduwen leert hij de perfecte sluiphouding aan. 'Jong geleerd is oud gedaan,' zoals hij zelf graag zegt ✯
✯ Quality ears ●●●●○ » Brave heeft een goed gehoor. Hij hoort dingen vaak net iets sneller dan anderen. Dit komt ook deels door zijn verminderde reukvermogen, zo is zijn gehoor dus extra goed ontwikkeld ✯
✯ Quality eyes ●●●○○ » Zijn ogen zijn van gemiddelde kwaliteit. Hij ziet alles wat anderen zien, niet meer en niet minder ✯
✯ Quality nose ●●○○○ » Hij kan niet zo goed ruiken, net als zijn vader.  Hij zou dingen mislopen omdat hij het gewoon niet ruikt. Gelukkig spijkert hij hierdoor zijn gehoor en zicht wel bij opdat hij op een dag zijn reukorgaan helemaal niet meer nodig zal hebben ✯

Connections
<3 = I love you!!
(: = I quite like you
c: = I actually don't know you
x: = I don't really like you
:€ = I hate you!!

———————————————————

✯ Aurynight, mother <3 » I love you so much mom! And I'm proud to be the son of such a good pair of warriors! ✯
✯ Nevermind, father <3 » I love you dad! Of course, I will sure make you proud! ✯
✯ ?, littermates <3 »  I love all of you guys, but... Hey, who's up for a game? I bet I can run way faster than you! ✯
✯ Darkclaw, uncle c: » Helluw c: ✯
✯ Ravenheart, uncle c: » Helluw c: ✯
✯ Russetfur, aunt c: » Helluw c: ✯
✯ Terrorpaw, uncle c: » Helluw c: ✯
✯ Thornpaw, uncle c: » Helluw c: ✯
✯ Frozenpaw, uncle c: » Helluw c: ✯
✯ Littlestream, aunt c: » So cool you are a medicine cat! ✯
✯ Fawnstep, aunt c: » Helluw c: ✯
✯ Innerghost, grandma (: » Wow, you're deputy! Ill be like you one day, so you better watch me! ✯
✯ Flamepath, grandpa c: » Helluw c: ✯

Myself
———————————————————

✯ Name: Evelynn, Evy, Ev, F, Evyn
✯ Age: 171 moons --> 14 jaar en 3 maanden
✯ Best known account(s): Forestpaw*, Iciclespirit
✯ Accounts: Mistyrose, Iciclespirit, Mysticpaw, Forestpaw*, Whispercloud, Floodkit
✯ Based: Waarschijnlijk ben ik de enige. Want oh ja, deze kitten is gebaseerd op mijn broertje en mij. Ja, mijn broertje. Hij is brutaal, naïef en nieuwsgierig. Hij lijkt heel schattig maar dat is hij niet, hij is wel slim. Ik ben ook erg brutaal en nieuwsgierig, maar ook slim, net als hij. Ik denk iets meer na voordat ik iets uitvoer dan hij, maar hij is ook pas zes. Hij daagt anderen ook graag uit voor een wedstrijdje.
Voor deze kitten heb ik lang zitten tobben; een jongen of een meisje? Ik begon met het baseren op een meisje, maar naarmate ik was begonnen met de personality begon ik te twijfelen. Toen veranderde ik zijn naam - voorheen Spheresky, een she-cat - in Braveair. Brave omdat hij dapper is en air vanwege zijn snelheid. Toen ben ik hem verder gaan uitschrijven en kwam er vanzelf iets uit mijn vingers. Binnen de kortste keren was hij klaar en kon ik hem posten <3
✯ Experience: Ik RPG iets van anderhalf jaar ofzo? Mijn langste post ever was 1700 woorden, maar mijn gebruikelijke aantal verschilt van 150 - 300. Het aantal zal nooit zonder reden lager zijn 150. Misschien een keer omdat ik op school zit, weg moet of huiswerk moet maken, maar nooit zonder reden!
✯ Motivation: Ik vind beide katten superleuke personages! Plus het feit dat ik nu een rode kitten aan kan maken, welke ik al een tijdje in mijn hoofd had. Nu had ik ook nog ergens een personaliteit liggen (((; En daar was toen Bravekit x))) Ik heb gemerkt dat ik dit soort katten; ondeugende kletskousen; fijn vind om te bespelen. Natuurlijk is zo'n brutaaltje als deze hier ook een uitdaging; ik heb bijna alleen maar onzekere en nerveuze katten, maar Brave is zo zeker van zichzelf, dit wordt een leuke uitdaging voor mij en mijn handen jeuken om met hem aan de slag te gaan.
© to ξᶑ


Laatst aangepast door Forestpaw* op za 21 jun 2014 - 21:28; in totaal 24 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 20:52

Mijn aanmelding is zo goed als af :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Teemo
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Teemo
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 22:00

Ik heb bij mijn aanmelding het uiterlijk veranderd ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jun 2014 - 20:10

Dankjewel voor al die mooie aanmeldingen <3
Ik lees ze echt met plezier door ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodwhisper
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Niemand
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Bloodwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jun 2014 - 20:14

Wanneer gaan jullie kiezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jun 2014 - 22:38

Voorlopig verklaar ik Braveair tot af. Mocht ik nog iets toevoegen meld ik dat wel, maar nu is hij fijn af.
En hebben jullie al een deadline? (Wat Nynke vroeg?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 15:16

Ik spring ook even dit topic binnen ^^
Jullie gaan het ons moeilijk maken, het zijn echt heel mooie aanmeldingen! Bedankt daarvoor <3

En een deadline hebben we nog niet afgesproken, we zullen jullie zeker een week op voorhand waarschuwen als het zo ver is ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkrain
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Razzleberry aka Lore
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Sparkrain
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 15:36



Foxberry
Why wait for the time of our lives, when we can just live it now?

General
Name: Foxkit
Former name: /
Future names: Foxpaw, Foxberry/leap Foxstar(?)
Origin: name: Fox: Zijn vuurrode vacht
Berry: Foxberry is ook wel cranberry, dat ook weer slaat op zijn rode vacht/Leap: zijn spring kwaliteiten.
Age: unborn
Gender: male
Bloodline: 100% Sc

Clan Info

Clan: Shadowclan
Clan leader: Shrewstar 
Deputy: Innerghost
Medicine cat: Littlestream
Medicine cat apprentice: Frostpaw

Outside

Fur colour: Tabby red with some white spots, just like mom.
Fur length: medium/long
Eyes: Green
Nose: Pink
Paw pads:  Pink
Whiskers: White
Build: Fox lijkt op veel opzichten op zijn moeder, hij is kleiner dan de gemiddelde kitten, en door zijn slanke bouw wordt hij soms verward met een poes.
Pictures:


Inside
Adventures-Good guy-Girly-Hate

Adventures
Volgens Foxkit gaat het leven om één ding; het leven leven. Hij stort zich halsoverkop in gevaarlijke avonturen, stapt zonder aarzeling de grens over, want waarom niet? Hij is een flapuit, alles wat in zijn kopje op komt gooit hij er uit. Gemeen bedoeld? Helemaal niet. Hij doet het niet expres. Vaak sleurt hij alles en iedereen mee in zijn wilde plannen, om vervolgens samen gezellig de ondergang in te storten. Hij is behoorlijk sociaal, wat maakt dat hij makkelijk vrienden krijgt.

Good guy
Deze kater wil zo veel mogelijk goed doen, zeker als apprentice. Elders den verschonen, jagen voor queens, niks is hem te veel. Door sommige zal hij gezien worden als een slijmbal, helemaal als hij besties probeert te zijn met Shrewstar. Ondanks dat alles vinden veel katten hem aardig, en hij heeft een hechte vrienden kring waar hij veel mee doet. Hij is niet een echte flirt, sinds hij het vaak niet doorheeft als iemand hem een 'subtiele' hint geeft.

Girly
Anders dan de andere katers, is Fox niet echt stoer. Zijn imago kan hem niks boeien, evenmin als de perfecte man. Hij is zelfs in vele opzichten meisjesachtig. Giechelen, roddelen, en zelfs zijn bouw past er bij. Soms zullen katers hem uitlachen, maar dat boeit hem niks.

Hate
Ook al zou je het niet zeggen, zelfs deze goedzak heeft een slechte kant. Hij heeft een hekel aan buitenstaanders, en heeft soms een bitse shadowclan kant. Als katten hem pijn doen, doet hij er alles aan om hen te ruïneren. Figuurlijk, dan. Alle roddels, alle vieze praat over die kat spreid hij rond, zodat ze diegene zeker nastaren. Soms is hij net als een high-school girl, gemeen en sluw.

Likes: Friends, adventures, being girly, gossip
Dislikes: mean talk about him, teasing, the kittens from Lone-one.
Hates: Cats of other clans

Bands

Aurynight-Mom-Man, I loke al lot like you.... I Love u by the way!
Nevermind-Dad- Kisses!
Lone-one-Stay away, please. *Hairflip*
Darkclaw-Uncle-What a dark name for such a nice Uncle!

Me
Name: Hannelore \(‘o’)/
Nicknames: Lore, Loortje
Age: 13
Other accounts: Thistlepaw, Comettail
Motivatie:
Ik had me al een keer aangemeld voor het kitten topic LonexNever, maar tegen al die aanmeldingen kon ik niet opboksen, dus probeer ik het nu. >D
*Rolt lange lijst uit*
Ten eerste, Ben ik dol op dit koppel om de volgende redenen;
The background story
De karakters
The trouble met Lone-one. >3
Ten tweede, Is er op een of andere magische wijze een manier dat ik veel actiever ben in sc dan alle andere clans.
Ten derde, Ben ik dol op Fox met al zijn sassyness. Het past zó goed bij hem, en mijn vingers jeuken al om te posten met zo'n karakter. Inspiratie vloeit door mijn aderen als ik al aan hem denk...

Oke, ik dwaal af. XD
Veel succes in elk geval met kiezen! Alle aanmeldingen zien er nu al top uit!





Laatst aangepast door Sparkrain op zo 29 jun 2014 - 20:09; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowankit
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Isaaa (2) ~
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Rowankit
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 16:31


General
× Name: Antherkit
× Nicknames: Anther, An, Anny
× Past names: None ~
× Future names: Antherpaw - Antherberry (?)
× Reason Prefix: Haar lichte bloemen geur en de kleine details in haar vacht bij de geboorte die in vergelijking worden gebracht met de kleine helmknoppen van de bloemen.
× Gender: Female
× Age: Unborn
× Orientation: Hetero
× Mate: None ~
× Rank: Kitten
× Future ranks: Apprentice - Warrior - Elder

× Clan: Shadowclan
× Leader: Shrewstar
× Deputy: Innerghost
× Medicine cat: Littlestream
× Medicine cat apprentice: Frostpaw

Wordt afgemaakt!
darren criss. @ atf


Laatst aangepast door Rowankit op za 21 jun 2014 - 16:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardgaze
StarClan
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 14:05

We are the perfect two
Name: Stormkit
Former names: None
Future names: Stormpaw, Stormlily
Prefix: Door de donkergrijze vlekken op haar vacht.
Suffix: Door de witte vlekken op haar vacht.
Gender: Female
Sexuality: Heterosexual
Age: Unborn
Birthplace: Unknown
Season born: Unknown
Status: In mommy's tummy

Bloodline: 100% Shadowclan
Clan: Shadowclan
Former clans: None
Future clans: Starclan or Dark Forest
Rank: Kitten
Former ranks: None
Future ranks: Apprentice, Warrior, Elder
Clanleader: Shrewstar || I'm prettier and better than you will ever be!
Deputy: Innerghost || Grandmother! I know from who I got the looks.
Medicine cat: Littlestream || Auntie! Love you <3
Medicine cat apprentice: Frostpaw || Juck.

Personality

Personality traits:
x Ijdel
x Arrogant
x Verleidelijk
x Egoïstisch
x Jaloers
x Koppig
x Brutaal
x Rechtstreeks
x Problemenmaker
x Aandachttrekker
x Vastberaden

Stormlily besteedt dagelijks veel tijd aan haar uiterlijk en dat is misschien ook wel goed te zien aan haar. Ze is erg ijdel en houdt van haar prachtige vacht en haar prachtige ogen, littekens op haar lijf zou ze dan ook verafschuwen en ze zou er alles aan doen om die te maskeren. De poes wil altijd de mooiste zijn en haar manier van lopen en doen laat dit ook zien, als iemand anders mooier dan haar blijkt te zijn kan jaloezie haar echter raken en zal ze er alles aandoen om mooier te worden of de ander gewoon simpelweg lelijker dan haar te maken. Niemand is beter dan haar, zo denkt zij erover. Arrogant is ze dus wel degelijk, ze ziet haarzelf als de hoogste, zelfs hoger dan Starclan zelf, en kijkt vaak op anderen neer. Haar passie is om onwetende katers te verleiden, ze af te pakken van hun momentele partners of ze gewoon blindelings verliefd te maken zodat ze alles voor haar doen. Dingen doen waar ze vies van wordt is dan ook niet haar ding, al zal ze haar clan heus wel dienen; echter wel op haar voorwaarden en haar manier. De poes houdt er niet van om écht vies te worden en vermijdt dingen zoals het moeras, water of modder al snel. Het liefst laat ze anderen het vuile werk voor haar doen. Al vanaf jongs af aan is Stormlily zeer egoïstisch, ze wil altijd alles hebben en alles krijgen en iedereen moet haar bedienen en als een godin zien. Niemand die boven haar staat en iedereen zou meteen alle aandacht op haar moeten vestigen als ze erbij komt. Stormlily is al zeker geen poes die stil blijft of simpelweg luistert naar anderen, ze lapt regels aan haar poten en heeft een hekel aan autoriteiten die denken haar te kunnen commanderen, tegen hen ingaan is dus vaak ook het eerste wat ze zal doen. Koppig als ze is zal ze nooit naar iemands advies luisteren, ook al klinkt het in haar oren als een goed advies, ze zal haarzelf wijs maken dat ze er zelf wel uitkomt en alles doen behalve het advies van iemand volgen. Brutaal en rechtstreeks is ze wel degelijk, ze zegt meteen waar het op slaat en gaat in tegen de woorden van anderen – altijd zoekend naar een ruzie. Meningen zegt ze meteen en soms vindt ze het zelfs leuk om het bloed onder iemands nagels vandaan te halen. Omgaan met poezen is niets voor haar, ze kan zich als een echte Fishface onder poezen gedragen en volop tegen ze ingaan en gemene opmerkingen maken, ook in roddelen is ze erg goed. Meestal gaat de poes met katers om, omdat die in haar verleidelijke kunsten trappen en haar dienen precies zoals zij dat wil. Tegenover poezen is ze ook vaak jaloers, vooral omdat die misschien een mogelijke bedreiging voor haar schoonheid kunnen zijn. Veel vrouwelijke vrienden zal ze dan dus ook niet hebben. Maar misschien wel het ergste aspect aan haar persoonlijkheid is het altijd nodig hebben van aandacht. Of dit nou positieve of slechte aandacht is, Stormlily wil het hebben. Ze wil dat zodra ze ergens bij komt alle aandacht op haar gericht wordt en zo niet dan zal ze er wel voor zorgen. Daarnaast kan Stormlily totaal niet tegen haar eigen imperfecties en zal ze zich er vaak zorgen over maken. Vooral als het haar in de weg ligt de beste en mooiste te zijn. Na dit alles is Stormlily een redelijk goede streber, als ze iets wil hebben dan zorgt ze er ook dat ze het krijgt. Ze maakt haar dingen altijd af, wat het ook is, ze wil haar doelen altijd bereiken en zal nooit zomaar opgeven.

Goals:
x Becoming the prettiest of the whole forest.
x Becoming the best warrior ever.

Likes:
x Lelies
x Ondergaande zon
x Geur van rozen
x Warme prooi

Dislikes:
x Kikkers en andere slijmerige dieren
x Spinnen
x Modder
x Een vieze vacht hebben
x Katten die zich niet fatsoenlijk verzorgen

Quirks:
x Taps on the ground with her left paw if she’s lying.
x Rolls with her eyes of she's not interested in what your saying.

Appearance

Stormlily is een prachtige, calico poes die over haar rug een donkergrijze tabby patroon heeft, dat hoe verder dat het loopt, hoe lichter het wordt. Hier heeft ze dan ook de prefix Storm aan te danken, het lijkt op een donkere wolk die, hoe verder dat je kijkt, lichter wordt. Over haar poten, buik en borst heeft ze een sneeuwwitte kleur en op haar hoofd, boven en tussen haar ogen in, heeft ze een soort crèmekleurige vlam. Haar ogen zijn in het begin erg helderblauw, maar veranderen later naar een cyaan blauwe kleur. Haar vacht oogt wat lang en pluizig en later, wanneer ze volwassen is, zul je merken dat ze een halflange vacht heeft. Haar vacht is daarnaast altijd tiptop verzorgt, zonder enige klitjes of viezigheden erin, en de poes is daarnaast ook erg aantrekkelijk. Katers zullen al snel op haar 'perfectie' gaan vallen, want de poes lijkt bijna perfect door haar prachtige uiterlijk. Haar loopje, haar blik, haar vacht, alles lijkt zo perfect aan haar. Zodra de poes littekens krijgt, die je natuurlijk niet kunt vermijden in het leven van een warrior, zal ze die met alle moeite van dien proberen te verbergen. Het enige wat de poes haar hele leven probeert te maskeren, is haar slechte reukorgaan. Ze heeft dit van haar vader geërfd en ze heeft er een hekel aan, want het laat zien dat zelfs zij niet perfect is; iets waar ze alles behalve tegen kan. De poes zal er dan ook nooit normaal over spreken en het ook nooit echt toegeven, al is het wel te merken als ze iets moet opsporen of als ze prooi gewoonweg niet opmerkt. De bouw van de poes is erg sierlijk en fijn en ze is niet zo heel groot. Ze ligt vaak net iets onder het gemiddelde van de standaard poes qua lengte.

Fur: Goedverzorgd, langharig en calico.
Eyes: Cyaan blauw
Nose: Lichtroze
Pawpads: Lichtroze
Built: Sierlijk, fijn en redelijk klein.
Disorders: Slecht reukorgaan.

Topics

Post count: 0
Topic count: 0

Finished topics:
- None

Unfinished topics:
- None

Awards

Account:
- None

In-game:
- None

High ranks:
- None

Special:
- None

Relationships

Mother: Aurynight
Father: Nevermind
Sisters: Unknown
Half sisters: Heatherkit, Wanderkit
Brothers: Unknown
Half brothers: Littlekit
Aunts: Littlestream, Fawnstep, Russetfur.
Uncles: Brokenhowl, Terrorpaw, Frozenpaw, Ravenheart, Darkclaw.
Grandmothers: Innerghost, Unknown
Grandfathers: Flamepath, Unknown
Nieces: Hailkit, Slatekit, Aurorakit, Roughkit
Cousins: None
Crush: None
Mate: None
Daughters: None
Sons: None
Mentored by: None
Mentored: None

Shadowclan -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Thunderclan -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Riverclan -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Windclan -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Bloodclan -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Kittypet -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Rogue -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

History

Geboorte Topic || None
Ceremonie Kit - Apprentice || None
Training Topics || None
Final Assessment || None
Ceremonie Apprentice - Warrior || None
Nachtwake || None
Patrouilles || None
Ceremonie Mentor || None
Sterfte Topic || None
Afscheid Topic || None

Myself

Naam: Linn
Rpg ervaring: Nu ongeveer 3 jaar
Motivatie: Ik wil echt al eeuwen een calico poes spelen maar telkens stuit ik weer op die mooie, mooie pointed kittens en meh. Nu heb ik mezelf toch ertoe gezet om deze calico aan te melden bij dit awesome nestje. Ik heb al enkele topics gehad met Nevermind en ik vind hem echt fantastisch en hoop echt dat ik meer topics met Bo&Nevermind ga krijgen en natuurlijk ook met Isa&Aurynight. Ik vind beide karakters echt fantastisch en het lijkt me leuk om Stormlily als hun dochter te bespelen! Ook kan ik me best goed vinden in haar karakter, gewoonweg omdat veel aspecten van haar niet op mij lijken en ik daar juist goed in ben. Ook wil ik weer eens een poes spelen, even uit mijn mannelijke katten breken want de katten die ik nu actief heb zijn alleen maar katers~ Veel succes met kiezen en natuurlijk veel succes voor iedereen die zich heeft aangemeld ^^' Oh en ik wilde even melden dat omdat komende Vrijdag de einddatum is, ik geen tijd had om haar wat uitgebreider te maken i.v.m. de proefwerkweek. Ze heeft nog een aantal meer karaktereigenschappen en haar jaloezie is niet alleen tegenover poezen die het beter hebben dan haar, maar eigenlijk tegenover iedereen die ergens beter in is, mooier is of meer aandacht krijgt. Ik had het graag wat beter uit willen schrijven, maar door de drukte van de proefwerkweek gaat dit helaas niet! Ik heb haar trouwens ook al aangemeld, maar denk niet dat ik zeker weet dat ik gekozen word en haar alvast aanmaak, want dat is niet het geval, ik vind haar echter zo leuk dat ik haar sowieso ga bespelen, of ik nu gekozen word of niet.

Oh en zo gaat ze er trouwens uitzien als kitten: klik hier
tag
name
words
###
notes
this will scroll so you can put lots of notes here
thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkrain
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Razzleberry aka Lore
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Sparkrain
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 17:33

Fox is geloof ik af. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 21:29

Toch nog even een theme voor Brave ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 18:48

Waauw, 16 aanmeldingen voor 3-4 kittens... Veel succes iedereen! xD Wanneer wordt er trouwens gekozen? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 21:11

De deadline is bekend!

Deze is volgende week vrijdag; om preciezer te zijn: Vrijdag, 04/07 om 20.00. Wees dan klaar met je aanmelding want dan sluiten de aanmeldingen en gaan we kiezen c;

Isa -Aurynight- & Bo2 -Nevermind-
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 11:05

Yay (:
*gaat het snel in agenda zetten*
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 11:09

wait O.o waarom staat er 'Nevernight', in de plaats van 'Nevermind' in de titel? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 11:09

Shadepaw schreef:
wait O.o waarom staat er 'Nevernight', in de plaats van 'Nevermind' in de titel? c:

Als je goed kijkt zie je Nevernight x Aurymind, shipping names ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 11:11

Nevermind schreef:
Shadepaw schreef:
wait O.o waarom staat er 'Nevernight', in de plaats van 'Nevermind' in de titel? c:

Als je goed kijkt zie je Nevernight x Aurymind, shipping names ;3
ow, dat had ik niet door :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: