Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Rowankit
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
Isaaa (2) ~
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Rowankit
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 16:31


General
× Name: Antherkit
× Nicknames: Anther, An, Anny
× Past names: None ~
× Future names: Antherpaw - Antherberry (?)
× Reason Prefix: Haar lichte bloemen geur en de kleine details in haar vacht bij de geboorte die in vergelijking worden gebracht met de kleine helmknoppen van de bloemen.
× Gender: Female
× Age: Unborn
× Orientation: Hetero
× Mate: None ~
× Rank: Kitten
× Future ranks: Apprentice - Warrior - Elder

× Clan: Shadowclan
× Leader: Shrewstar
× Deputy: Innerghost
× Medicine cat: Littlestream
× Medicine cat apprentice: Frostpaw

Wordt afgemaakt!
darren criss. @ atf


Laatst aangepast door Rowankit op za 21 jun 2014 - 16:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardgaze
StarClan
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 14:05

We are the perfect two
Name: Stormkit
Former names: None
Future names: Stormpaw, Stormlily
Prefix: Door de donkergrijze vlekken op haar vacht.
Suffix: Door de witte vlekken op haar vacht.
Gender: Female
Sexuality: Heterosexual
Age: Unborn
Birthplace: Unknown
Season born: Unknown
Status: In mommy's tummy

Bloodline: 100% Shadowclan
Clan: Shadowclan
Former clans: None
Future clans: Starclan or Dark Forest
Rank: Kitten
Former ranks: None
Future ranks: Apprentice, Warrior, Elder
Clanleader: Shrewstar || I'm prettier and better than you will ever be!
Deputy: Innerghost || Grandmother! I know from who I got the looks.
Medicine cat: Littlestream || Auntie! Love you <3
Medicine cat apprentice: Frostpaw || Juck.

Personality

Personality traits:
x Ijdel
x Arrogant
x Verleidelijk
x Egoïstisch
x Jaloers
x Koppig
x Brutaal
x Rechtstreeks
x Problemenmaker
x Aandachttrekker
x Vastberaden

Stormlily besteedt dagelijks veel tijd aan haar uiterlijk en dat is misschien ook wel goed te zien aan haar. Ze is erg ijdel en houdt van haar prachtige vacht en haar prachtige ogen, littekens op haar lijf zou ze dan ook verafschuwen en ze zou er alles aan doen om die te maskeren. De poes wil altijd de mooiste zijn en haar manier van lopen en doen laat dit ook zien, als iemand anders mooier dan haar blijkt te zijn kan jaloezie haar echter raken en zal ze er alles aandoen om mooier te worden of de ander gewoon simpelweg lelijker dan haar te maken. Niemand is beter dan haar, zo denkt zij erover. Arrogant is ze dus wel degelijk, ze ziet haarzelf als de hoogste, zelfs hoger dan Starclan zelf, en kijkt vaak op anderen neer. Haar passie is om onwetende katers te verleiden, ze af te pakken van hun momentele partners of ze gewoon blindelings verliefd te maken zodat ze alles voor haar doen. Dingen doen waar ze vies van wordt is dan ook niet haar ding, al zal ze haar clan heus wel dienen; echter wel op haar voorwaarden en haar manier. De poes houdt er niet van om écht vies te worden en vermijdt dingen zoals het moeras, water of modder al snel. Het liefst laat ze anderen het vuile werk voor haar doen. Al vanaf jongs af aan is Stormlily zeer egoïstisch, ze wil altijd alles hebben en alles krijgen en iedereen moet haar bedienen en als een godin zien. Niemand die boven haar staat en iedereen zou meteen alle aandacht op haar moeten vestigen als ze erbij komt. Stormlily is al zeker geen poes die stil blijft of simpelweg luistert naar anderen, ze lapt regels aan haar poten en heeft een hekel aan autoriteiten die denken haar te kunnen commanderen, tegen hen ingaan is dus vaak ook het eerste wat ze zal doen. Koppig als ze is zal ze nooit naar iemands advies luisteren, ook al klinkt het in haar oren als een goed advies, ze zal haarzelf wijs maken dat ze er zelf wel uitkomt en alles doen behalve het advies van iemand volgen. Brutaal en rechtstreeks is ze wel degelijk, ze zegt meteen waar het op slaat en gaat in tegen de woorden van anderen – altijd zoekend naar een ruzie. Meningen zegt ze meteen en soms vindt ze het zelfs leuk om het bloed onder iemands nagels vandaan te halen. Omgaan met poezen is niets voor haar, ze kan zich als een echte Fishface onder poezen gedragen en volop tegen ze ingaan en gemene opmerkingen maken, ook in roddelen is ze erg goed. Meestal gaat de poes met katers om, omdat die in haar verleidelijke kunsten trappen en haar dienen precies zoals zij dat wil. Tegenover poezen is ze ook vaak jaloers, vooral omdat die misschien een mogelijke bedreiging voor haar schoonheid kunnen zijn. Veel vrouwelijke vrienden zal ze dan dus ook niet hebben. Maar misschien wel het ergste aspect aan haar persoonlijkheid is het altijd nodig hebben van aandacht. Of dit nou positieve of slechte aandacht is, Stormlily wil het hebben. Ze wil dat zodra ze ergens bij komt alle aandacht op haar gericht wordt en zo niet dan zal ze er wel voor zorgen. Daarnaast kan Stormlily totaal niet tegen haar eigen imperfecties en zal ze zich er vaak zorgen over maken. Vooral als het haar in de weg ligt de beste en mooiste te zijn. Na dit alles is Stormlily een redelijk goede streber, als ze iets wil hebben dan zorgt ze er ook dat ze het krijgt. Ze maakt haar dingen altijd af, wat het ook is, ze wil haar doelen altijd bereiken en zal nooit zomaar opgeven.

Goals:
x Becoming the prettiest of the whole forest.
x Becoming the best warrior ever.

Likes:
x Lelies
x Ondergaande zon
x Geur van rozen
x Warme prooi

Dislikes:
x Kikkers en andere slijmerige dieren
x Spinnen
x Modder
x Een vieze vacht hebben
x Katten die zich niet fatsoenlijk verzorgen

Quirks:
x Taps on the ground with her left paw if she’s lying.
x Rolls with her eyes of she's not interested in what your saying.

Appearance

Stormlily is een prachtige, calico poes die over haar rug een donkergrijze tabby patroon heeft, dat hoe verder dat het loopt, hoe lichter het wordt. Hier heeft ze dan ook de prefix Storm aan te danken, het lijkt op een donkere wolk die, hoe verder dat je kijkt, lichter wordt. Over haar poten, buik en borst heeft ze een sneeuwwitte kleur en op haar hoofd, boven en tussen haar ogen in, heeft ze een soort crèmekleurige vlam. Haar ogen zijn in het begin erg helderblauw, maar veranderen later naar een cyaan blauwe kleur. Haar vacht oogt wat lang en pluizig en later, wanneer ze volwassen is, zul je merken dat ze een halflange vacht heeft. Haar vacht is daarnaast altijd tiptop verzorgt, zonder enige klitjes of viezigheden erin, en de poes is daarnaast ook erg aantrekkelijk. Katers zullen al snel op haar 'perfectie' gaan vallen, want de poes lijkt bijna perfect door haar prachtige uiterlijk. Haar loopje, haar blik, haar vacht, alles lijkt zo perfect aan haar. Zodra de poes littekens krijgt, die je natuurlijk niet kunt vermijden in het leven van een warrior, zal ze die met alle moeite van dien proberen te verbergen. Het enige wat de poes haar hele leven probeert te maskeren, is haar slechte reukorgaan. Ze heeft dit van haar vader geërfd en ze heeft er een hekel aan, want het laat zien dat zelfs zij niet perfect is; iets waar ze alles behalve tegen kan. De poes zal er dan ook nooit normaal over spreken en het ook nooit echt toegeven, al is het wel te merken als ze iets moet opsporen of als ze prooi gewoonweg niet opmerkt. De bouw van de poes is erg sierlijk en fijn en ze is niet zo heel groot. Ze ligt vaak net iets onder het gemiddelde van de standaard poes qua lengte.

Fur: Goedverzorgd, langharig en calico.
Eyes: Cyaan blauw
Nose: Lichtroze
Pawpads: Lichtroze
Built: Sierlijk, fijn en redelijk klein.
Disorders: Slecht reukorgaan.

Topics

Post count: 0
Topic count: 0

Finished topics:
- None

Unfinished topics:
- None

Awards

Account:
- None

In-game:
- None

High ranks:
- None

Special:
- None

Relationships

Mother: Aurynight
Father: Nevermind
Sisters: Unknown
Half sisters: Heatherkit, Wanderkit
Brothers: Unknown
Half brothers: Littlekit
Aunts: Littlestream, Fawnstep, Russetfur.
Uncles: Brokenhowl, Terrorpaw, Frozenpaw, Ravenheart, Darkclaw.
Grandmothers: Innerghost, Unknown
Grandfathers: Flamepath, Unknown
Nieces: Hailkit, Slatekit, Aurorakit, Roughkit
Cousins: None
Crush: None
Mate: None
Daughters: None
Sons: None
Mentored by: None
Mentored: None

Shadowclan -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Thunderclan -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Riverclan -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Windclan -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Bloodclan -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Kittypet -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

Rogue -
[ Name ] [ Gender ] [ Rank ] [ Relationship ]
Description here

History

Geboorte Topic || None
Ceremonie Kit - Apprentice || None
Training Topics || None
Final Assessment || None
Ceremonie Apprentice - Warrior || None
Nachtwake || None
Patrouilles || None
Ceremonie Mentor || None
Sterfte Topic || None
Afscheid Topic || None

Myself

Naam: Linn
Rpg ervaring: Nu ongeveer 3 jaar
Motivatie: Ik wil echt al eeuwen een calico poes spelen maar telkens stuit ik weer op die mooie, mooie pointed kittens en meh. Nu heb ik mezelf toch ertoe gezet om deze calico aan te melden bij dit awesome nestje. Ik heb al enkele topics gehad met Nevermind en ik vind hem echt fantastisch en hoop echt dat ik meer topics met Bo&Nevermind ga krijgen en natuurlijk ook met Isa&Aurynight. Ik vind beide karakters echt fantastisch en het lijkt me leuk om Stormlily als hun dochter te bespelen! Ook kan ik me best goed vinden in haar karakter, gewoonweg omdat veel aspecten van haar niet op mij lijken en ik daar juist goed in ben. Ook wil ik weer eens een poes spelen, even uit mijn mannelijke katten breken want de katten die ik nu actief heb zijn alleen maar katers~ Veel succes met kiezen en natuurlijk veel succes voor iedereen die zich heeft aangemeld ^^' Oh en ik wilde even melden dat omdat komende Vrijdag de einddatum is, ik geen tijd had om haar wat uitgebreider te maken i.v.m. de proefwerkweek. Ze heeft nog een aantal meer karaktereigenschappen en haar jaloezie is niet alleen tegenover poezen die het beter hebben dan haar, maar eigenlijk tegenover iedereen die ergens beter in is, mooier is of meer aandacht krijgt. Ik had het graag wat beter uit willen schrijven, maar door de drukte van de proefwerkweek gaat dit helaas niet! Ik heb haar trouwens ook al aangemeld, maar denk niet dat ik zeker weet dat ik gekozen word en haar alvast aanmaak, want dat is niet het geval, ik vind haar echter zo leuk dat ik haar sowieso ga bespelen, of ik nu gekozen word of niet.

Oh en zo gaat ze er trouwens uitzien als kitten: klik hier
tag
name
words
###
notes
this will scroll so you can put lots of notes here
thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkrain
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
Razzleberry aka Lore
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Sparkrain
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 17:33

Fox is geloof ik af. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 21:29

Toch nog even een theme voor Brave ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 18:48

Waauw, 16 aanmeldingen voor 3-4 kittens... Veel succes iedereen! xD Wanneer wordt er trouwens gekozen? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimedo 26 jun 2014 - 21:11

De deadline is bekend!

Deze is volgende week vrijdag; om preciezer te zijn: Vrijdag, 04/07 om 20.00. Wees dan klaar met je aanmelding want dan sluiten de aanmeldingen en gaan we kiezen c;

Isa -Aurynight- & Bo2 -Nevermind-
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 11:05

Yay (:
*gaat het snel in agenda zetten*
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 11:09

wait O.o waarom staat er 'Nevernight', in de plaats van 'Nevermind' in de titel? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 11:09

Shadepaw schreef:
wait O.o waarom staat er 'Nevernight', in de plaats van 'Nevermind' in de titel? c:

Als je goed kijkt zie je Nevernight x Aurymind, shipping names ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 11:11

Nevermind schreef:
Shadepaw schreef:
wait O.o waarom staat er 'Nevernight', in de plaats van 'Nevermind' in de titel? c:

Als je goed kijkt zie je Nevernight x Aurymind, shipping names ;3
ow, dat had ik niet door :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 22:27

Het gaat echt moeilijk kiezen worden, ik zie het nu al :3
Let er wel je op dat je voor die tijd je aanmelding af hebt, het zou zonde zijn als dat de reden is waarom je niet gekozen wordt ;c
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonfly
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
Ezz
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Dragonfly
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimevr 27 jun 2014 - 23:39

Mijn aanmelding is af ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 jun 2014 - 15:23

Ik ben nu al nerveus Smile
*duimt*
ik wens iedereen succes maar mezelf nog iétsje meer >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 15:35

VIXENKIT
We're all just some dead bodies lying in the wood

General
>>Name || Vixenkit
>>Future name || Vixenpaw - Vixencry/Vixenfrail/Vixen? - Vixenstar
>>Name meaning || Vixen - Naar de wild rode kleur die ze heeft, zoals vossen. Cry/Frail/? - Naar haar ‘ongeluk’ word ze vernoemt
>>Gender || She-cat
>>Age || Unborn
>>Rang || Kitten
>>Future rang || Apprentice - Warrior - Medicine cat apprentice - Medicine cat - Deputy - Leader - Elder

Clan & Family
>>Clan || Shadowclan
>>Leader || Shrewstar
>>Deputy || Innerghost
>>Medicine cat || Littlestream
>>Medicine cat apprentice || Frostpaw

>>Mother || Aurynight
>>Father || Nevermind
>>Siblings || ??
>>Half-Siblings || Wanderkit, Littlekit, Heatherkit

Outside
>>Full || Vixenkit is niet voor niks naar haar pelsje vernoemt. Deze heeft een wild rode kleur die wat bruiner uit kan vallen waarna ze ouder word. Ze verzorgt haar kortharige pracht ook goed waardoor het in een helder licht als een vlammend rood uit kan vallen, echter gaat dit dus wel onder het feit dat als ze onverzorgd is de pels dof en een vuil-bruine kleur heeft. Dit wilt ze ook ten alle koste voorkomen. Of deze nu vies of schoon is, op haar korte pels staan altijd wat donkere plekken. Het kleurenspel van dinker en licht rosette is zeker geen straf om naar te kijken. Haar staart begint slank maar pluist langer bij het eind wat uit, waar de kleuren donkerder worden en eindige op zwart. Echter is dit niet het enige mooie aan de kattin. Zodra ze haar oogjes opent en de bleke kleur eruit heeft zal deze een fel geel achterlaten. De kleur komt ‘s nachts pas echt tot uiting, waardoor ze wel licht lijken te geven. Echter is de oorsprong van die kleur nog duidelijk te zien, tussen het geel springen gras en gif groene puntjes uit, al lijken ze door het geheel worden opgeslokt door het lichte groen dat meer richting het geel gaat. Iets wat later pas zichtbaar word is haar bouw, deze is slank en behendig. Aan de wat breder uitgevallen schouders zie je dat ze een Shadowclanner is, tevens staat ze lager op haar poten zoals dat een kenmerk is van de clankatten. Toch valt de slankere bouw rond haar achter en midden lijf des te beter op door het gladde rood van haar pels. Hierdoor is ze sneller dan de gemiddelde shadowclanner en is ze bekwamer om een sprintje te trekken. Het geen waarvoor haar clanleden bekent staan draagt ze daardoor niet mee, haar sluipgang is verschrikkelijk. Bij het jagen moet ze het meer hebben om de prooi in te halen dan door er voorzichtig dichterbij te komen, jagen kost haar daarom ook veel energie. Iets wat ook niet helpt is dat ze de reukzin van haar vader heeft overgenomen. De subtiele geuren van prooi vangt ze niet snel op, enkel sterke geuren zoals de metaalachtige van bloed, de zware geur van das en vos en de Med. Den zijn binnen haar bereik. Hierdoor verafschuwt ze de den van Littlestream die haar afweert met de plotselinge overvloed van geuren, en kan ze slecht tegen grote hoeveelheden bloed van wonden van andere. Dankzij haar reukzin proeft ze ook minder aangezien smaak maar iets kleins is en je voor proeven ook de geur nodig hebt. Alle prooien smaken voor haar ook allemaal hetzelfde en hebben een vlakke smaak. Haar favoriete eten zal ze ook uitkiezen door de structuur, het taaie vlees van rat al ze dus minder snel nemen dan het soepele en losse van vogels.

Inside
>>Vurig || Opvliegerig || Snel aangesproken || Arrogant || IJdel ||
En hier lijkt het mooie snel te stoppen. Vixen is geen lievertje. Haar karakter heeft veel weg van wat je verwacht bij haar clan. Al snel word het duidelijk dat haar pels niet het enige vurige is bij de kattin. Ze draagt de voor en nadelen van deze karaktereigenschap mee. Hierdoor is ze erg gericht op winnen, ze deinst niet terug om voor ieder klein dingetje een wedstrijd te maken. Echter zal ze bij verlies zeker ontkennen en de ander vals beschuldigen. Een race, klimwedstrijd of snelst een nest opdekken, niks is haar te min. Zelf een jachtwedstrijd gaat ze aan, zelf al kan ze nauwelijks genoeg vangen voor de clan. Ze zal altijd alles op alles zetten om te winnen, dit zal ook tijdens haar apprentice tijd sterk doordrukken. Zoals het doel van vele leeftijdgenoten wil ze de beste warrior worden, en dat kan toch enkel als je overal de beste in bent? Ze is er ook dus sterk van overtuigt dat Shrewstar ooit haar vanzelfsprekende talent zal opvallen en haar meteen een betere rang geeft. Iets wat hierop prachtig aansluit is dat ze slecht tegen tegenslag kan. Heel slecht. Alles wat ze negatief ervaart kan haar plots op laten vlammen. Het zal zeker niet de laatste keer worden dat ze tegen iemand uitvalt. En hoewel het vaak zal blijven met wat enkele beledigingen maar zeker kan het uitlopen dat ze je aanvliegt uit blinde woede. Dit vult aan op iets anders, ze is enorm snel aangesproken. Bij het minste kan ze heethoofdig naar je toe stappen, beledigt, boos. Zoals verwacht leid dit meestal tot een van haar woede uitvallen, ze vergeeft daarbij ook weinig. Niet dat het haar fout was dat je haar naam zei, in welke zin dan ook. Het is altijd de fout van een ander en ze zal daarom ook nooit haar excuses aanbieden. In haar ogen had ze ook niks verkeerds gedaan. Na enige tijd laat dit haar arrogant lijken, en je zal er dan ook niet veel vanaf zitten. Maar kan je het arrogant noemen als iemand nou eenmaal knap, atletisch, slim en simpelweg fantastisch is. Nee toch? Precies wat Vixen vind. Ze gaat ook helemaal niet onder aan al haar ‘talenten’ je moet toch dankbaar zijn met wat je hebt? Het is gewoon zo dat ze meer heeft als je rest, maar ze is zo simpatiek dat ze alles over haar geweldigheid zou willen delen. En ja, je zag het aankomen. Een mooi kopje moest goed verzorgt worden. Met zo’n prachtige rode vacht was je zeker een tijd bezig. Natuurlijk kon ze moeilijk uit jagen gaan als haar pels slecht zat, een uitgebreide schoonmaakbeurt is ook de oplossing voor al je problemen. Ze zal zich zeker wat vies maken in haar sprintjes en wedstrijden maar verwacht zeker een uitgebreide beurt om alles weer mooi te krijgen.

Plan
Tegen het eind van Vixen haar apprentice tijd zal ze vaker wakker liggen. De slaap vat ze steeds moeilijker en op een nacht zal ze vermoeid opstaan vanuit haar nest. Niet wetend waarom zal ze naar buiten gaan en wat door het territorium dwalen. Misschien zou ze naar haar favoriete plek gaan, een uitgeholde ruimte tussen lijsterbessen struiken. Ze zal wegdwalen en bij haar vertrouwde plek aankomen, toch kreeg ze daar niet de rust die ze wenste. Wanneer ze weer ontwaakt zal ze het opgeven en begint ze te lopen. Haar nachtelijke tocht eindigt tussen de dennen, wat ze daar ziet ontneemt haar de adem; twee lijken. Een kater en een poes, het vrouwelijk gezelschap met een vreemde kleur vacht. Vixen zal niet kunnen ruiken of het Shadowclan is of twee indringers. Verwoed rent ze op volle snelheid terug en wekt het kamp, haar mooie pels zal vol scheuren zitten, onvoorzichtig dat ze terug was gerent had ze niet gelet op obstakels. Wat warriors zal ze de weg wijzen naar de plek waar de lijken hadden gelegen, maar daar vinden ze niks. Geen lijken, geen bloedsporen en geen geuren die op een kat zouden hebben geleid. De apprentice omschrijft het tweetal dat ze levenloos had gezien en ze gaan terug. De komende dagen word nog gezocht, meer naar antwoorden dan naar wat anders. Ze beginnen excuses te verzinnen voor het voorval, en ze noemen haar een leugenaar. Een kattin die gewoon wat aandacht te kort had. De word ontweken, weinig gesprekken met haar gevoerd en ze zit meestal alleen. Voor een kat die in het clanleven veel gezelschap was gewent kwam dit als een harde slag. Iets in haar knapte en meer dan eens krijgt ze een ‘stem.’ Deze geeft commentaar en geeft haar de schuld, echter laat ze hier niks van merken. De stem heeft voor haar ook een beeld, precies een spiegelbeeld van haar uiterlijk die haar afkraakt. Het word al helemaal tot het uiterste gedreven als ze bij haar 12 manen geen warrior word. Ze begint zichzelf wat ze verlozen en haar vijandigheid tegenover de clan word steeds sterker. Niet tegen de clan zelf, maar tegen de katten. Zelfs de vriendelijke begint ze af te snauwen en haar strevende karakter lijkt weg te vallen. Als ze op haar 13 manen eindelijk warrior word en haar nieuwe naam in ontvangst neemt is ze verandert. Toch zal ze langzaam maar zeker de stem weten te verjagen, nooit helemaal maar ze leert er mee te leven. Zodra de haat rond haar verdwijnt zal ze er weer boven op komen, al is ze geestelijk onherstelbaar geschaad. Dit is vooral te merken bij gevechten, een lijk kan ze niet aan zien maar haar agressieve karakter maakt wel dat ze steeds uitloopt op vechten. Mocht er ooit een kat door haar klauwen sterven; de schuld ligt niet bij haar.

Wat er die nacht werkelijk is gebeurt laat ik als een raadsel, misschien heeft Vixen haar kop gestoten en was alles enkel een droom. Misschien had ze iets verrots gegeten waardoor ze wild begon te denken. Of waren er echt lijken van een andere clan die later weer zijn verwijdert, en met vossenstront de geuren bedekt. Het maakt niet echt uit, Vixen zal wat lichtelijk gestoord worden.

Motivation
Ik ben totaal niet laat (A) En ik ben niet laat omdat ik nu achteraf maar aan kom pappen met een aanmelding maar gewoon omdat ik een heel plan uit moest werken. Ik had Bo2 al ver van tevoren gezegd dat als er ooit kittens kwamen ik me aan ging melden. Voor dat doel had ik al een naam in mijn hoofd maar geen heel karakter. Dus Ghostkit liet ik maar achterwegen en besloot dit topic dan maar te gaan stalken. Maar toen ik een plan had, en die uit begon te werken begon ik te twijfelen. De hele gebeurtenis is gebaseerd op het boek Vergelding, deze had ik al een tijd geleden gelezen en het leek me best leuk om die gebeurtenis in een char te zetten. Ik begon te twijfelen of ik haar ging aanmaken in een apprentice leeftijd maar vond het toch niets om te doen, dan leefde ze alleen voor de verhaallijn. Dus ik dacht; misschien dan voor Aury x Never. De persoonlijkheid kwam vooral door een film, daarbij was een van mijn eerste personages ooit, Ragya, ook zo iemand. Alleen dan wat minder erg xD Nu ben ik gewoon in love met Vixen, van uiterlijk, innerlijk en het plan voor als ze ouder word. Het duurde alleen zo lang om het uit te werken, met mijn so week en mijn nichtje waar ik op moest passen. Ik wens iedereen veel succes, of het nou voor een aanmelding is of voor het kiezen ^-^
© darren criss
Terug naar boven Ga naar beneden
'Wolfkit
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
Le AA(Amy)
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm 6 moons old
Gender:
Rank:
'Wolfkit
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 12:39

De mijne is nu volledig af(na wat aanpassingen...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Iciclespirit
StarClan
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...
Gender:
Rank:
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 15:00

Forestpaw* schreef:
Yay (:
*gaat het snel in agenda zetten*
but notices she doesn't stand a chance ):
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintpool
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
- EVELYNN IS TO TERRIFY YOUR TOPICS -
50

CAT'S PROFILE
Age: I am only 23 moons old
Gender:
Rank:
Mintpool
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 20:56

Dear Bo en Isa :3
Ik ben er waarschijnlijk niet bij als de kits worden gekozen, dus - mocht ik het worden - komt het account pas zondagavond tot maandag.
Just to say :3
X of F
sorry voor de dp
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 20:59

Let op!
Morgen wordt gekozen! Kijk of je aanmelding klaar is en/of gepost is! Jullie hebben precies nog: 23u om aan jullie aanmelding te werken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 14:32

Ik ben nu zo opgewonden :')
*duimt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 14:50

Ik heb, voor de leukigheid, er nog een sheet bij gemaakt x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness   Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nevernight ღ Aurymind {Kitties 4 the best couple on WC} #Awesomness
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: