☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Looking good! zo 22 jun 2014 - 16:40 | |
| Weer een preek! Tall rolde haast met zijn ogen, Ash klonk nu net als zijn moeder, het enige verschil was dat hij -nog- niet sloeg. De apprentice luisterde, knikte, gedroeg zich zoals het hoorde al de tijd dat de ander aan het woord was. Alleen op het punt dat hij dus blijkbaar 'Ash's vertrouwen geschaad had' keek hij verwondert op. Beleefd wachtte hij tot de grote grijze kater uitgepraat was, en stond toen ook op. "Wanneer dan Ash?" Niet boos, niet verdrietig, nieuwsgierig, als hij het wist kon hij het verbeteren. "Waarmee?" Zijn gedachten schoten alle kanten op, want ja natuurlijk, hij was er natuurlijk nooit geweest toen Ash hem nodig had, nee. Het sarcasme droop van zijn gedachten, maar kwam zijn mond niet in, hij was slim genoeg dat niet toe te laten.
|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Looking good! di 24 jun 2014 - 16:25 | |
| "Wanneer dan Ash?" De kater drukte zijn oren tegen zijn kop. "Waarmee?" Met een zucht bleef hij doorlopen, stug. "Wil je alsjeblieft niet zo koppig doen?" Antwoordde hij koeltjes, niet omkijkend. "Het kunnen je vriendjes worden als ze kunnen praten en duidelijk kunnen zeggen wat ze wel en niet leuk vinden. Als Fawnstep je pakt, word je niet gered en stiekem doen, dat staat me helemaal niet aan. Begrepen of moet ik in de Nursery gaan slapen om er zeker van te zijn dat jij niet naar binnenglipt." Een kleine glimlach verscheen rond zijn lippen.
|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Looking good! di 24 jun 2014 - 17:55 | |
| Tall wilde geen ruzie, maar nu deze kater zich ook meteen als zijn moeder ging gedragen werd dat toch wel erg lastig. De kater rolde met zijn ogen wanneer de ander het niet kon zien, en draaide zich toen om. "Oke," Mauwde hij, er maar niet over beginnende dat de kittens allang konden praten, kende hij nu serieus de kittens van Ash beter dan Ash zelf? "Ik ga alvast naar het kamp," Mauwde hij, "Ik mag niet te laat terug zijn,"
|
|
| Onderwerp: Re: Looking good! | |
| |
|