|
|
Tess 264 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 17:08 | |
| - .Strawpaw schreef:
- Icykit schreef:
- Ik weet nog dat ik een commentator op tv hoorde zeggen "Als het om penalty's draait, ligt Nederland eruit"
Het was dan ook echt héél duidelijk dat Costa Rica op penalty's hoopte, aangezien Nederland daar normaal niet goed in is. En nu moeten jullie tegen Argen. winnen. Kunnen jullie ze terugnemen voor wat ze België hebben aangedaan. D: +1 Argentinië heeft gewonnen met een flut goaltje en ze deden zo traag bij de wissels :C {+ Ze hadden wel wat meer gele kaarten mogen hebben}
Kortom Nederland moet nu winnen x'D TUURLIJK WRAAK VOOR ONS BUURLANDJEEE |
|
| |
Lilith. 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic zo 6 jul 2014 - 17:22 | |
| - Secretvoice schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Icykit schreef:
- Ik weet nog dat ik een commentator op tv hoorde zeggen "Als het om penalty's draait, ligt Nederland eruit"
Het was dan ook echt héél duidelijk dat Costa Rica op penalty's hoopte, aangezien Nederland daar normaal niet goed in is. En nu moeten jullie tegen Argen. winnen. Kunnen jullie ze terugnemen voor wat ze België hebben aangedaan. D: +1 Argentinië heeft gewonnen met een flut goaltje en ze deden zo traag bij de wissels :C {+ Ze hadden wel wat meer gele kaarten mogen hebben}
Kortom Nederland moet nu winnen x'D TUURLIJK WRAAK VOOR ONS BUURLANDJEEE Haha {Belg hierzo} Zat ik daar mooi met mijn vlaggetjes x'D |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 7 jul 2014 - 18:20 | |
| Jemig, die wedstrijd. Ik lag de hele avond aan de beademing x'D Kidding (; But damn, Tim Krul, luf u :3 |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic ma 7 jul 2014 - 21:51 | |
| - Spoiler:
Laat dit mij ontiegelijk schattig vinden :< *oke heeft weinig met WK te maken xD* |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 10:16 | |
| - .Strawpaw schreef:
- Secretvoice schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Icykit schreef:
Kortom Nederland moet nu winnen x'D TUURLIJK WRAAK VOOR ONS BUURLANDJEEE Haha
{Belg hierzo} Zat ik daar mooi met mijn vlaggetjes x'D Nouja, sommige mensen zitten met een opblaaskangoeroe in het publiek en dan verliezen ze x'D En die man met die kaas op z'n kop, de moeder van een vriendin van mij zo: STEL DAT JE VERLIEST EN DAN ZIT JE DAAR MET EEN KAAS OP JE KOP xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 14:54 | |
| We zullen wraak nemen>D De beker gaat me naar Europa muahahhahaah Het magische moment: Met als gevolgd :'D |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:25 | |
| Nu al 4-0? x'D LEKKER DAN DUITSLANDDD
Damn x'D
Binnen 1 minuut van 3-0 naar 4-0 x'D
Brazilië, wtf x'D |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:26 | |
| Brazilië wordt serieus afgemaakt, dit is eigenlijk gewoon zielig |
|
| |
118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:27 | |
| HAHAHAHAH, Brazilië wordt helemaal afgeslacht xD |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:27 | |
| Ja x'D
Maar ach, Duitsland gaat nu niet inhouden ofzo xd |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:28 | |
| Ik hoorde het, onze achterburen gillen ons het huis uit ^^ |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:29 | |
| |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:30 | |
| Die huilende mensen in de achtergrond, ftw :C |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:32 | |
| Amg dit is wel heel erg zeg.. Arme Brazilianen, worden daar helemaal weggespeeld. Zonder Neymar kunnen ze gewoon niks (; |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:33 | |
| Dit is nog erger dan Nederland - Spanje, en ik dacht dat t niet gekker kon x'D |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:33 | |
| Van Gaal moet echt iets gaan doen zodra we van Argentinië winnen zeg.. xD |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:34 | |
| Neh, tis Brazlilië zelf Hun laatste man rent naar het doel / middelveld. En mja dan zijn ze er langs eh xd |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:40 | |
| Ik kwam net thuis, denkend dat het saai 0-0 was, was het 4-0 en werd de 5-0 net gemaakt. Het komt of mdat ze Neymar missen of omdat Duitsland veel sterker is dan we dachten D:
NEDERLAND DOE HETZELFDE BIJ ARGENTINIE PLS. |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:41 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Ik kwam net thuis, denkend dat het saai 0-0 was, was het 4-0 en werd de 5-0 net gemaakt.
Het komt of mdat ze Neymar missen of omdat Duitsland veel sterker is dan we dachten D:
NEDERLAND DOE HETZELFDE BIJ ARGENTINIE PLS. +4000 ARGENTINIË. WILL. DIE. |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WK topic di 8 jul 2014 - 22:44 | |
| Argentinië is denk ik makkelijker dan Costa of Mexico. Maar ik ben benieuwd. & Ik denk dat Duitsland toch sterker is dan iedereen verwachtte en dat ze Neymar missen, beide zijn problemen denk ik. xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: WK topic | |
| |
|
| |
|