WK topic - Pagina 14

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

WK topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Starlingdash
Member
WK topic - Pagina 14 DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 12:16

Ergens ben ik t daar mee eens, maar ergens ook weer niet.

Brazilië is het grootste voetballand dat er is. Dus als je het even zo bedenkt, als dat land op het wk in eigen land dan eruit ligt, breken er sws rellen los. <-- nu blijkt het dat dat nieuwsbericht ook dubieus is, maar je kan het wel verwacht. Maakt dan niet uit of je met 3-1 verliest of met 7-1.
&& je moet winnen in deze rondes. Het kan zomaar dat je met 3-0 voor staat en het plots 3-4 wordt, je moet er alles aan doen om in die volgende ronde te komen. Heel naar, maar het moet. Nu was Brazilië niet veel, waarschijnlijk door absentie van hun ster; Neymar, en dit was inderdaad ook heel erg, maar je moet ook denken dat Duitsland gewoon goed heeft gespeeld. Sportief zijn bestaat niet in deze rondes, je doet alles om te winnen. Anders had Neuer er gerust wat meer in laten vliegen (':
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 15:30

Omdat Japan in zo'n verschillende tijd-zone ligt, zijn alle live wedstrijden hier midden in de nacht. :')
Ik wil Nederland - Argentinië zo graag zien, maar hij begint om 5 uur 's ochtends en ik heb morgen gewoon school. xD
Avalanche Demon
Member
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 15:42

Ik vond het echt zielig voor al die Brazilianen die gingen huilen, zo worden ingemaakt...

Though als ik nu op de camping zit over een week en Nederland wint van Argentinië word het een finale Nederland x Duitsland op de camping. En dan zit ik waarschijnlijk nog tussen de Duitsers op de camping ook nog. Ik zie mezelf al helemaal met m'n oranje shirt rondlopen tussen al die Duitsers  Razz 
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 17:52

Gelukkig heeft Brazilië van de kust tot diep in de Amazone stadia die ze kan herinneren aan deze mooie wedstrijd :'D
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 21:51

KOM OP NEDERLAND WHOOOO!
Cyber
Member
WK topic - Pagina 14 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 22:02

wanneer speelt nederland eigenlijk? wanneer is de volgende keer? O:)
Sagepaw
Member
WK topic - Pagina 14 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 22:06

Hak die Argentijnen in de pan >D Ze verdienen het als 'team' niet.
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 22:56

Die scheids is echt partijdig. Die overtreding van Martins Indi was echt geen geel waard zeg -.-
Ik mag hem nu al niet Wink
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 22:59

Jaspertje heeft ons wel meerdere keren gered, bless tha boy <3 o3o
We zijn niet kansloos though :'D haal robin eruit en klaas jan d'r in, dan winnen we wel.
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 23:02

Jup helemaal waar, al was die ene voorzet ook niet helemaal goed aangespeeld, al ben ik het er wel mee eens dat Huntelaar erin moet (;
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 0:34

Ik val in slaap

Maar nu wordt t wel echt spannend :p
Vanillapaw
Member
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 0:49

Zonde, heel zonde zeg. Die wissel van van Persie had weinig geholpen. Ben nu echt in een zwaar geïrriteerde stemming. Hopelijk verliezen die *** Argentijnen en wordt Duitsland kampioen. En die scheids. Oh wauw, ik ben echt heel geïrriteerd -.-
Krul moest op doel.
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 0:50

We liggen eruit, we hebben rust. Finally.
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 0:50

Ik wil d'r niets meer van weten.

We moeten gewoon trots zijn. Met spelers, die voor de helft niet eens op topniveau speelden, we gewoon de halve finale hebben gehaald!
Lionroar
Member
WK topic - Pagina 14 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 0:52

Ik hoop dat de duitsers ze met 7-0 inmaken :-:
Icypaw
Member
Chi
97
Actief

CAT'S PROFILE
Age: As a girl, I'm not supposed to answer this question {8 moons}
Icypaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 0:56

Wel grappig omdat er zo ene Hollander was dat België niet eens kon winnen tegen Argentinië terwijl ze al een beter elftal van dat land hadden gezien. (;
Maar Nederland heeft het goed gedaan, srsly<3
Ik zal Cillessen missen op tv, haha. :C
Sagepaw
Member
WK topic - Pagina 14 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 0:56

Vanillapaw schreef:
Zonde, heel zonde zeg. Die wissel van van Persie had weinig geholpen. Ben nu echt in een zwaar geïrriteerde stemming. Hopelijk verliezen die *** Argentijnen en wordt Duitsland kampioen. En die scheids. Oh wauw, ik ben echt heel geïrriteerd -.-
Krul moest op doel.

+1 Uhu -,-
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 1:02

Echt ik had net last van een kleine frustratie-uitbarsting :c
Hopelijk maakt Duitsland die stomme *** Argentijnen met hun Messi helemaal af.Dit was een fantastisch Wk maar niet genoeg .-.
Silvernight
Member
Silver :3
156
Actief

CAT'S PROFILE
Silvernight
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 1:19

Dat over Krul
Dat kon gewoonweg niet.
1. Er waren al 3 wissels gemaakt.
2. Mensen vragen zich af, waarom van Persie? Gister had hij al last van darmklachten, waarschijnlijk kreeg hij weer last en moest hij eruit.

3 blessures -> geen wissels meer.
En daarbij, in het veld is Cilissen beter dan Krul, die ballen die Cilissen tegen heeft gehouden had Krul misschien niet gehad.

Maar dat is mijn toevoeging Wink
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 1:27

Ik vind het sws ook stom als mensen zeggen 'maar als Krul d'r in was geweest..'
Dan moet je even je *piep* bek houden. Die jongen doet zo zijn best, hij heeft ons zo vaak gered. Dan maakt het mij geen reet uit. Jasper is voor mij de beste keeper van dit hele toernooi geweest, voor ons was hij een engel. Ja, Krul had één penaltyreeks geweldig gedaan, maar dan ga je niet een hartstikke goede keeper afkraken op iets wat hij nog moet leren. Jasper is 23, Krul rond de 26, vind ik het niet gek dat Jasper niet perfect is.

^ mijn mening ^^"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: WK topic   WK topic - Pagina 14 Icon_minitime

WK topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: