|
|
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:20 | |
| Hihi well I don't mind it this time ;p
Miehie ik denk dat ik mn ding es opladen ben en dan ga slapen.. Zoveel stress terwijl ik niet eens voor frans gestudeerd heb
Dandelion;; just ask , hier of in search-topics bij starclan ;p |
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:22 | |
| Anon it is! Je kan vragen of mensen topics willen, of je maakt een topic aan om topics te zoeken, dat doe je hiero: https://www.warriorcatsnl.com/f114-topic-searchBen je trouwens Avengers/NCIS fan? Trusten Assie! (?) ik weet niet zeker of je gaat slapen xD |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:24 | |
| |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:24 | |
| - Pepper. schreef:
- Anon it is!
Je kan vragen of mensen topics willen, of je maakt een topic aan om topics te zoeken, dat doe je hiero: https://www.warriorcatsnl.com/f114-topic-search
Ben je trouwens Avengers/NCIS fan?
Trusten Assie! (?) ik weet niet zeker of je gaat slapen xD Ja ik ben slapen ^^ Hé ik ben avengers fan ;p but don't talk to me right now want zo zal ik bezig blijven xd Truste guys en succes als iem morgen nog examens heeft |
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:26 | |
| Goed zo Bo!
ASSSSSIE!!!!! You never told me that!!!!! Wie is je favoriet??? Wat is je favo film? I wanna know eeeverything Tomorrow >3. Ga nu eert maar slapen, welterusten en heel veel succes ;D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:30 | |
| 5 done, 20 to go Bladzijdes Ik haat kunstgeschiedenis D; Dus sorry mensen posten gaat m ni worden |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:30 | |
| @Emma; Iron Man FTW <3 Because of my love for Tony Stark [Stark, hihi] and RDJ<3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:32 | |
| Who said Starks? 0.0 Doet me denken aan GoT van vanmiddag x) Goede ouwe tijd |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:33 | |
| Nou Q, hier is die crappy post van Lion xD Iig moet ik ook nig bij Firework reageren... xD
En mn mind... Dont mind dont xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:36 | |
| Omg jdvfkalhfhnd Final Fantasy type 0 voor de ps4 in Engels. 3 novels over wat er gebeurt na het eind van Lightning Returns. I'm going to die now. Jfbhfkd |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:37 | |
| Guys, hebben we een ambulance? Onze Admin heeft last van fangasms x'D |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:37 | |
| Oeps ik was vergeten ban accounts te wisselen, heb de post nu verweijderd en ga em op Lionbeat posten xD |
|
| |
134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:38 | |
| JAAAA Q!! I knew there were even more reasons I like you!! Tony Stark is gewoon genius <'3
Sterkte Esmee! Sterkte Bo! Laat Firework anders maar even, Flow x Tall is belangrijker >3
Waz, yeey!! (?) |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:41 | |
| @Emma; okay xD ik zat er btw aan te denken om nog 1x te posten. {dus ik 1x en jij 1x} en dan in het kamp :3 sounds that good?
Nu Toby x Sean :') |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:46 | |
| Goed mensen, rest van mn posts komen later >< Ik ga het onweer ontduiken door vroeg te gaan pitten. Ik wil rust :c Cheerio, laterz~ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:49 | |
| Bo, sure ^^ sounds gr8
Trusten Q! Slaapwel~
Ik ga ook pitten guys ^^ c y'all later |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:53 | |
| Slaapwel iedereen die gaat slapen^^ |
|
| |
All I want for Christmas is you ~ 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 23:54 | |
| Ik ga ook slapen xD sorry Emma dat ik niet met Flow heb gepost, dat word de eerst volgende post ;D
Bye bye sweety's |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 0:03 | |
| Ugh... Geloof.me mensjes als ik jullie zeg dat jullie nooit aan biotechniek moeten beginnen. Je begint bij melk en eindigt bij gras, echt, hoe kom ik erop? Er staat zelfs niks van gras in de cursus. Ah Well xD Ik had gewoon echt ontspanning nodig, even gedachten verzetten van het studeren voorchet slapen. Heb ik nog iets gemist? Buiten tall's bunny pakje x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 11 jun 2014 - 0:07 | |
| Nein Bo ^^ Naja als iedereen toch gaat slapen, ga ik ook maar. Meer kan ik ook niet van kunstgeschiedenis naken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|