We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 14:12
Oh my gosh :c ik heb net de nieuwste episode gekeken van fairy tail en I just really need to cry and see the next episode :c GIMME THE NEXT EPISODE!! STOP STOP LETTING ME SUFFER D:
This is how I feel at the moment :c
Tinderlight
StarClan
Babs 888 Actief
CAT'S PROFILE Age: 42 Moons at death Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 14:23
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 14:35
Burningflight schreef:
Glacialvoice schreef:
Het is stiiiiiilllll ;c
Ja inderdaad:( Ik haat het om te moeten studeren voor de examens=_=
Ik wilde studeren voor mondeling frans toen ik besefte dat ik het dialoogje al ken. Dus begon ik maar met godsdienst te studeren: welgeteld 3 min. geleerd en ik was al klaar xd
Wieee als het studeren allemaal zo kort zou duren, dan kijk ik al helemaal uit naar de examens volgende week ;p
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 14:40
Marieke, mss moet de link maar gewoon volledig in spaties overtypen?
Meh ik wil studeren voor iets, zodat ik me niet schuldig voel, maar ik heb geen zin om voor plant te gaan studeren xd En pav studeren is de moeite niet waard, want het is niet zo heel moeilijk..
Thistlepaw.
Member
Lore 332 Actief
CAT'S PROFILE Age: Way too old to be wearing this name Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 jun 2014 - 15:06
Ik heb Beatpaw aangemaakt, maar ik krijg geen mail....
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”