|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 1:05 | |
| |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 1:09 | |
| Haha omg mn mind xD mn mind word echt like; random shizzle mode activated, iedere avond xD
I should go to sleep... Tomorrow school.... D: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 1:15 | |
| Yoooo iedereeen! Leuk om weer WiFi te hebben :'D
Leest/Las/Kent iemand hier 'Yakari' stripboeken? Love those <'3 |
|
| |
Daan. 7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 7:14 | |
| Vandaag Duits toets .-. It's gonna kill me D": En dan vanmiddag nog een verjaardag, dus posten moet nog eventjes wachten guys! |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 7:21 | |
| Helluw c: Goooooodmorning @Daan: x: veel succes |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 7:25 | |
| Mornin' guys ^^
Success Daan! You can do it girl!! ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 7:41 | |
| Bijna tienduizend notifications! |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 7:43 | |
| Mornin' all~
Lekker kort dagje en dan tijd om te posten :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 7:51 | |
| Ace heeft alweer een nieuwe os? I like it Jamie ;D
Een lekker lang dagje voor mij... >.< |
|
| |
Ine 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 8:49 | |
| |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 9:15 | |
| Goodmorning :3
Iedereen is hier druk bezig met examens & shizz en ik zit hier van 'lol, ik ga de dag voor mn toetsweek naar de meeting *derp*'
maar van hwb moet ik echt drie weken van tevoren plannen xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 9:34 | |
| @Soof: Het kan best, als je ervoor maar geleerd heb en het niet te bont maakt daarzo. Vriendin van me zei dat ik maar beter niet naar animecon kon gaan als ik moest herkansen, maar ik ga echt niet al die dagen blokkend thuis zitten zonder iets te doen voor mezelf, dan ben k pas zwaar ongelukkig xD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 9:39 | |
| - Firestar schreef:
- @Soof: Het kan best, als je ervoor maar geleerd heb en het niet te bont maakt daarzo.
Vriendin van me zei dat ik maar beter niet naar animecon kon gaan als ik moest herkansen, maar ik ga echt niet al die dagen blokkend thuis zitten zonder iets te doen voor mezelf, dan ben k pas zwaar ongelukkig xD Juah precies, ik kan namelijk niet echt dagen achter elkaar leren en ik denk dat dit juist wel goed is omdat ik dan mn gedachten ergens anders heb, ipv lerenlerenlerenleren. |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 9:39 | |
| Ik ben net op mn fb, kom ik dit tegen: - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 9:41 | |
| Hahahahaha denise, dat liet ik net aan m'n vrienden zien en ze gingen helemaal stuk x) |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 9:47 | |
| - Quietpaw schreef:
- Firestar schreef:
- @Soof: Het kan best, als je ervoor maar geleerd heb en het niet te bont maakt daarzo.
Vriendin van me zei dat ik maar beter niet naar animecon kon gaan als ik moest herkansen, maar ik ga echt niet al die dagen blokkend thuis zitten zonder iets te doen voor mezelf, dan ben k pas zwaar ongelukkig xD Juah precies, ik kan namelijk niet echt dagen achter elkaar leren en ik denk dat dit juist wel goed is omdat ik dan mn gedachten ergens anders heb, ipv lerenlerenlerenleren. Jep, de dag van te voren stress ik meestal toch t meest. Dan is het juist lekker om even weg te zijn. |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 10:30 | |
| Dan is de datum perfect gekozen x'D
Het onmogelijke is gebeurd, school ging niet door :'D Een waterleiding was gesprongen t eerste uur, dus is iedereen naar huis gestuurd. Dan kom ik t derde aangefietst en mag ik gelijk weer terug. *best day everrr* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 10:35 | |
| Haha nice :3
En nja voor mij maakt de meeting datum nie zo veel meer uit. Meer de animecon datum. Of het wordt heel leuk, of heel depressed. Toch liever daar met mijn vrienden dan naar familiereünie als ik gezakt zou zijn. Das nog erger. Gaat iedereen de hele tijd vragen. |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 10:39 | |
| De kans is echt 1:1000000 x'D
Ahw :C maar je moet dr nooit van uit gaan dat je gezakt bent :C i know, dan komt de klap minder hard aan, maar dan zit je alleen maar te mokken & shizz :c Het zijn wel examens en veeeeeel groter dan de toetsen die ik atm heb, maar als het voor jouw gevoel voldoende is gemaakt dan is het ook 90% van de gevallen zo. En je bent niet dom, helemaal niet. && indd leuke dingen doen is de beste remedie voor alles ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 jun 2014 - 10:48 | |
| Mweh ik wil ook niet negatief zijn, maar ik heb al een jaar over moeten doen en dat ging me echt helemaal niet makkelijk af. Ben best depri geweest toen, vanwege allerlei dingen dat wel, maar het speelde er wel een grote rol in. Ik ben gwn doodsbenauwd dat ik gewoon helemaal terug ga vallen in dat gedrag als ik dus wel zak. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|