|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:47 | |
| - Iceshard schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Iceshard schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Angelkit' schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Nice Babs ;3
Ugh, Biologie begint tegen te steken. Classificatiesysteem is te ingewikkeld x3 Geef mij maar liever redoxreacties >3 Whut? Classificatiesysteem?? Redoxreacties...? Klopt het dat je dat in de 2de nog niet hebt gehad? xD Ik leef in België guys, hier gaat alles anders xD Ik zit in het 4de middelbaar met 12u wetenschappen, wat veel is voor een middelbaar. So yeah, het is uitzonderlijk dat het in het 4de wordt gezien. In bv Handel zien ze enkel Chemische Reacties nu, waar ze niet dieper op in gaan x3
Classificatiesysteem met al die onderdellingen en namen en rijken en... God... Daar zijn de stammen >< Ugh, al die namen xD En Redoxreacties zijn van chemie, het is zowat m'n favo vak geworden doorheen het jaar x3 Ik woon ook in België en ik zit ook in het 4de^^ En ik heb vorig trimester ook over die classificatiesystemen geleerd en dit trimester heb ik ook over de redoxreacties geleerd. Ik vond ze allebei stom XD Classificatie is ingewikkeld. We moeten de domeinen en alle rijken kennen. Dan nog eens de stammen en afdelingen, klasses, ordes en vanaf families moeten we niet meer, enkel de lijn verder kunnen aanvullen van geslacht naar soort. x'3 Ik ga dat niet overleven xD En redoxreacties zijn leuk, want dat is makkelijk xD Haha bij mij is het juist omgekeerd. Die classificatie vond ik nog wel makkelijk ma die redoxreacties snap ik nog niet helemaal. Maar dat ligt mss gwn aan de leerkrachtXD Kan zijn, er zit logica achter het systeem, maar al die namen uit elkaar houden is gekkenwerk. De theorie erachter is wel logisch x3 En redoxreacties, idk, die formules, regels, definities en theorieformules gaan er gewoon makkelijk in. Was gisteren in een halfuur klaar, wist niks meer te doen toen xD |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 17:55 | |
| Weer terug van Rome c: En pfoe, ik herken niemand meer, het lijkt alsof iedereen van setje is gewisseld haha |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 18:13 | |
| Ik zie hier mensen praten over redox :'D Ik vond het best makkelijk tbh >< Maar het is mijn op VWO niveau uitgelegd, terwijl ik HAVO examen deed. Altijd harder trainen dan de wedstrijd, aldus mijn bijles docent xD |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 18:14 | |
| Ugh, redoxreacties... Ik dacht dat ik ze makkelijk vond, tot ik een 4,1 voor het proefwerk kreeg ^^" |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 18:16 | |
| Ik heb echt een geweldig weekend |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 18:30 | |
| Zo, Northkit, Brightspots, Mothpaw, en Silverstream bij gepost. Met Smokepaw valt nog niets te posten, dus nu Roughkit, Thrushdive en Innerghost nog :3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 18:56 | |
| The series I was watching killed 3 of my favourite character in half a minute. |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 19:01 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 19:04 | |
| - Dovekit, schreef:
- Is jamjam hier? c:
Ai ^-^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 19:07 | |
| Veel plezier met je Ganzenopdracht Jamie (A) |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 19:08 | |
| Pff, net gezwommen, het was echt facking super koud! Zit nu bibberend op mijn stoel, snel omkleden xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 19:09 | |
| - Strawberry schreef:
- Veel plezier met je Ganzenopdracht Jamie (A)
Ik vind het ook echt nog wat voor Ace xD Gewoon ergens in slaap vallen aar hij niet hoort >3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 19:10 | |
| En dan helemaal bedekt in kits wakker worden ofzo?(A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 19:11 | |
| - Strawberry schreef:
- En dan helemaal bedekt in kits wakker worden ofzo?(A)
Als ze maar niet van Snowy zijn vind hij het goed. Ik zie hem al helemaal; 'Iemand, help, haal die monstertjes weg' D: |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 19:20 | |
| Hahaha x'D
Ik ga even een postrondje maken met Slate |
|
| |
Bo2 165 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 19:21 | |
| - Strawberry schreef:
The series I was watching killed 3 of my favourite character in half a minute. Toch niet toevallig Attack On Titan? :3Ik heb het opgegeven, ga morgen weer beginnen met studeren, heb zojuist herhaling gedaan en kon het vlot, so, ik stop >3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 jun 2014 - 19:25 | |
| |
|
| |
Bo2 165 Actief
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |