Algemene Onzin Topic - Pagina 39

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:31

Bo you!! You're quite right actually... Maar Never's there to save him ;D Heb je trouwens mijn topic boost in jouw topic zoek topic gezien???? Cadeautje >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:33

@Bo
Ik kan er ook niks aan doen ja xD
Op een dag vroeg ik of iemand een topic wild met Snowy en toen werd dat een topic met Ace. Ace bedreigde haar, wist ik veel dat t Talls partner in crime was xD En daarom is ze dus zeer sterk verbonden met het drama ghehe. Not my idea at all
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:33

Peoplepeople. Al die dingen fixen als namen kleuren is hel op m'n tablet. Shoo D: Ga andere admins pesten. XD
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:35

Precies het goede account Daan.

Ik heb bedacht dat Ratbite via via hoort dat Fawnstep in de Nursey ligt en dat Ratbite haar bezoekt in de hoop dat het haar op vrolijkt. En dan kan het zo zijn dat Fawnstep Ratbite vertrouwt en verteld dat Ashdrizzle de vader is of Ratbite dringt gewoon net zolang aan totdat Fawnstep het verteld. Ratbite is hier kapot van en de rest zien we dan nog wel.

1: Ze scheld Fawnstep uit.

2: Ze gaat weg, overstuur.

3: Ze scheld Fawnstep uit en gaat dan weg.

@iedereen die het over het drama heeft, als ik niet uitkijk zit Ratbite er ook nog in....
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:36

Well, daar gaat een lesje WC geschiedenis~ Nu ben ik ook even op de hoogte van wat er zowat gebeurt xD Ik wist dat het niet zo goed klikte met Ace en Snowy, maar ik wist eigenlijk niet goed waarom x3

Em, yeah... Ik zag het... xD

En waar is Jamjam? >3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:36

Ik moet weer gaan, mama heeft problemen met stilzitten en wil weer de hort op. XD Tschuss~!
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:37

Maar Babs het is leuk om jou te pesten :3 (A)

@Aimée, maar iedereen weet toch al dat Ash de vader is? x'D
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:37

Het is een groot complot => Het drama van de Shadowclan >3
Btw what actually happend between Tall 'nd Slate?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:39

Tall heeft haar ten eerste heel hoog de lucht in getild, waardoor ze bang werd. En als goedmakertje heeft hij haar buiten de nursery gesmeten waar ze nog nooit was geweest. --> Doodsangst xD
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:40

@Daan,

Dan weet ik het beter:

Ratbite hoort geruchten over dat (ze let er niet heel erg op), maakt zich zorgen en gaat naar Fawnstep om het te checken en als het dan waar blijkt te zijn...
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:40

Ik las zojuist die eerste post van Tall bij Ace drama en er kwam iets van een mini-clan, ik had al een naam... Dramaclan x3
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:41

Oe, oe. Ratbite gaat die clan joinen!

Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:43

Strawberry schreef:
Tall heeft haar ten eerste heel hoog de lucht in getild, waardoor ze bang werd. En als goedmakertje heeft hij haar buiten de nursery gesmeten waar ze nog nooit was geweest. --> Doodsangst xD

Oh! *grote ontzetting* Wat! Het was niet mijn schuld Esmee! Slate besloot om maar op zijn neus te zitten, hij gaat verzitten, zij word boos, hij, goedzak die 'ie is, wilt haar sterren laten zien, zij begint te krijsen en brengt 'm in de problemen

There you go >3 True story!
Rowankit
Member
Isaaa (2) ~
85
Actief

CAT'S PROFILE
Rowankit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:43

Lostdream schreef:
*roept op Softvoice Isa omdat ze niet weet hoeveel Isa's er nou zijn xD* Posted. ~
Late reactie
Volgens mij zijn er hier drie Isa's xD
Isa aka Dawnstar
Izaaah (ofzo) aka Crowkit - Weet niet zeker of ze ook echt Isa heet xD
Isa (2) / Isali aka Mehhhhh

Maar dat terzijde xD Ik hoop vanavond nog te kunnen posten, maar m'n moeder gaat me straks de computer af sleuren, dus dan wordt het wel een telefoon postje ^^
Ratbite
Member
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:44

Ik denk er over na om Ratbite iets te laten overkomen.
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:45

//Bo2
*Steekt hand op* Ik ben hier, en een beetje de aanzetter van de meeste drama (a) Wie anders? xD

//Babs & Emma
Het is een wonder dat Slate en Rough Ace mogen xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:46

Acepaw schreef:
//Bo2
*Steekt hand op* Ik ben hier, en een beetje de aanzetter van de meeste drama (a) Wie anders? xD

//Babs & Emma

Not really, Running is de grote mispoes >3

It is, Slate heeft gewoon geen smaak  Razz 
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic - Pagina 39 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:47

Tallpaw schreef:
Acepaw schreef:
//Bo2

//Babs & Emma

Not really, Running is de grote mispoes >3

It is, Slate heeft gewoon geen smaak   Razz 

Eigenlijk de enige in de clan met smaak >3
Gravepath
Member
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 21:47

@Aimée, oké, maak jij 't topic dan? Moet nog even posten op Gravepath x Sushi :3
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter

Okee, laat ik het dan zo verwoorden: Tall heeft Slate perongeluk bang gemaakt xD
En wauw, er bestaan gewoon katten die Ace mogen *Respect* lol
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 39 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: