|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:31 | |
| Bo you!! You're quite right actually... Maar Never's there to save him ;D Heb je trouwens mijn topic boost in jouw topic zoek topic gezien???? Cadeautje >3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:33 | |
| @Bo Ik kan er ook niks aan doen ja xD Op een dag vroeg ik of iemand een topic wild met Snowy en toen werd dat een topic met Ace. Ace bedreigde haar, wist ik veel dat t Talls partner in crime was xD En daarom is ze dus zeer sterk verbonden met het drama ghehe. Not my idea at all
|
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:33 | |
| Peoplepeople. Al die dingen fixen als namen kleuren is hel op m'n tablet. Shoo D: Ga andere admins pesten. XD |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:35 | |
| Precies het goede account Daan.
Ik heb bedacht dat Ratbite via via hoort dat Fawnstep in de Nursey ligt en dat Ratbite haar bezoekt in de hoop dat het haar op vrolijkt. En dan kan het zo zijn dat Fawnstep Ratbite vertrouwt en verteld dat Ashdrizzle de vader is of Ratbite dringt gewoon net zolang aan totdat Fawnstep het verteld. Ratbite is hier kapot van en de rest zien we dan nog wel.
1: Ze scheld Fawnstep uit.
2: Ze gaat weg, overstuur.
3: Ze scheld Fawnstep uit en gaat dan weg.
@iedereen die het over het drama heeft, als ik niet uitkijk zit Ratbite er ook nog in.... |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:36 | |
| Well, daar gaat een lesje WC geschiedenis~ Nu ben ik ook even op de hoogte van wat er zowat gebeurt xD Ik wist dat het niet zo goed klikte met Ace en Snowy, maar ik wist eigenlijk niet goed waarom x3
Em, yeah... Ik zag het... xD
En waar is Jamjam? >3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:36 | |
| Ik moet weer gaan, mama heeft problemen met stilzitten en wil weer de hort op. XD Tschuss~! |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:37 | |
| Maar Babs het is leuk om jou te pesten :3 (A)
@Aimée, maar iedereen weet toch al dat Ash de vader is? x'D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:37 | |
| Het is een groot complot => Het drama van de Shadowclan >3 Btw what actually happend between Tall 'nd Slate? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:39 | |
| Tall heeft haar ten eerste heel hoog de lucht in getild, waardoor ze bang werd. En als goedmakertje heeft hij haar buiten de nursery gesmeten waar ze nog nooit was geweest. --> Doodsangst xD |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:40 | |
| @Daan,
Dan weet ik het beter:
Ratbite hoort geruchten over dat (ze let er niet heel erg op), maakt zich zorgen en gaat naar Fawnstep om het te checken en als het dan waar blijkt te zijn... |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:40 | |
| Ik las zojuist die eerste post van Tall bij Ace drama en er kwam iets van een mini-clan, ik had al een naam... Dramaclan x3
|
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:41 | |
| Oe, oe. Ratbite gaat die clan joinen!
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:43 | |
| - Strawberry schreef:
- Tall heeft haar ten eerste heel hoog de lucht in getild, waardoor ze bang werd. En als goedmakertje heeft hij haar buiten de nursery gesmeten waar ze nog nooit was geweest. --> Doodsangst xD
Oh! *grote ontzetting* Wat! Het was niet mijn schuld Esmee! Slate besloot om maar op zijn neus te zitten, hij gaat verzitten, zij word boos, hij, goedzak die 'ie is, wilt haar sterren laten zien, zij begint te krijsen en brengt 'm in de problemen There you go >3 True story! |
|
| |
Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:43 | |
| - Lostdream schreef:
- *roept op Softvoice Isa omdat ze niet weet hoeveel Isa's er nou zijn xD* Posted. ~
Late reactieVolgens mij zijn er hier drie Isa's xD Isa aka Dawnstar Izaaah (ofzo) aka Crowkit - Weet niet zeker of ze ook echt Isa heet xD Isa (2) / Isali aka Mehhhhh Maar dat terzijde xD Ik hoop vanavond nog te kunnen posten, maar m'n moeder gaat me straks de computer af sleuren, dus dan wordt het wel een telefoon postje ^^ |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:44 | |
| Ik denk er over na om Ratbite iets te laten overkomen. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:45 | |
| //Bo2 *Steekt hand op* Ik ben hier, en een beetje de aanzetter van de meeste drama (a) Wie anders? xD
//Babs & Emma Het is een wonder dat Slate en Rough Ace mogen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:46 | |
| - Acepaw schreef:
- //Bo2
*Steekt hand op* Ik ben hier, en een beetje de aanzetter van de meeste drama (a) Wie anders? xD
//Babs & Emma Het is een wonder dat Slate en Rough Ace mogen xD Not really, Running is de grote mispoes >3 It is, Slate heeft gewoon geen smaak |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 jun 2014 - 21:47 | |
| - Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- //Bo2
*Steekt hand op* Ik ben hier, en een beetje de aanzetter van de meeste drama (a) Wie anders? xD
//Babs & Emma Het is een wonder dat Slate en Rough Ace mogen xD Not really, Running is de grote mispoes >3
It is, Slate heeft gewoon geen smaak Eigenlijk de enige in de clan met smaak >3 |
|
| |
Daan 215 Actief
| |
| @Aimée, oké, maak jij 't topic dan? Moet nog even posten op Gravepath x Sushi :3 |
|
| |
| |
| Okee, laat ik het dan zo verwoorden: Tall heeft Slate perongeluk bang gemaakt xD En wauw, er bestaan gewoon katten die Ace mogen *Respect* lol |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|