|
|
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 15:51 | |
| Oh god x'D Zal ze leuk vinden zeg xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 15:52 | |
| Ace heeft echt geluk dat hij geen ouders heeft, anders had hij ook huisarrest voor zijn hele apprentice tijd xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 15:53 | |
| Ja Tall doet het goed met straf xD
Q, she better xD Anders komt het er nooit van, ik heb al zo'n vijf topics waarin 'ie het uitstelt xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 15:55 | |
| Eigenlijk zou Ace een goede vriend moeten zijn en helpen (a') Al zou hij hem eerder uit gaan lachen en toekijken terwijl hij eet >3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 15:57 | |
| Hihi, ik zie Running echt hoofdschuddend reageren als ze Tall weer ziet en dan huppelt ze snel weg :3 Maar Emma, jij moet niet zo lang uitstellen, want angry Shrew wacht op je bij dat hele SpottedxLionInnerxTall topic xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 15:59 | |
| Jamie, I know, daarom vraag ik het niet eens >3 Soof... Ehm.. *hides* Ik ehm.. You're right *hugs Tall* Hij mag nog niet vermoord worden door een boze moeder D: https://www.warriorcatsnl.com/t17856-hey-you#416063Here ya Go Q! Stoatkit, die van jou ga ik nu aanmaken ;D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:01 | |
| Hehe, ze heeft nog genoeg andere kittens >:3 Nee grapje xD Although Tallie wel iets gemeens over dr zei, dat t haar toch niet kon schelen of ie verdween :'( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:04 | |
| Das niet gemeen bedoelt >3 Hij voelt zich gewoon overbodig omdat ze altijd boos op hem word xD
We moesten trouwens ook nog een topic nadat hij een kat vermoord had :') modelzoon! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:06 | |
| Ze is nog nooit boos op hem geworden?? D:
& sure dan komt ze m opzoeken in de Med Den of ..? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:09 | |
| Oh.. Dan verwar ik Shrew en Running xD
Yup, als jij dat topic maakt post ik bij Shrew x Lion x Spotted x Inner x Tall ;D
|
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:32 | |
| Pfff, eindelijk terug van school, nu nog mijn huiswerk *zucht* Veel posten zit er voor mij vandaag niet in ;W; |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:35 | |
| |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:36 | |
| Dat moment dat je je post in je kop half in het Engels maakt, maar je de meeste woorden niet kan uittypen en je het dus maar vertaald naar saai Nederlands xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:37 | |
| Hey Daan you! Tall en Ivy hadden nog een topic >3 -en nog heel veel anderen-
Quinty dat ken ik! Lastig leven van een Nederlander >3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:42 | |
| Straks vriendschap Ace x Tall kapot omdat Aceje een hekel heeft aan Snowy XD Doei enige vriend~ forever alone Ace Forever a stone :') |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:43 | |
| @Emma, I know x'D maar ik houd topics nooit echt actief bij topic-zoek dinges etc merk ik nu x'D Welke wil je doorzetten? xp Linkjes please x'D @Jamie, we kunnen topicje Ace x Arcane doen :3 |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:43 | |
| - Acepaw schreef:
- Straks vriendschap Ace x Tall kapot omdat Aceje een hekel heeft aan Snowy XD Doei enige vriend~ forever alone Ace
Forever a stone :') wut? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:44 | |
| Wie wil een topicje met wind? En zou die dan zo vriendelijk willen zijn om het topicje te maken? dan ga ik posten met white, dying & dove >D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:45 | |
| - Acepaw schreef:
- Straks vriendschap Ace x Tall kapot omdat Aceje een hekel heeft aan Snowy XD Doei enige vriend~ forever alone Ace
Forever a stone :') Of Tall gelooft Snowy niet... D: Mijn accs zijn forever zielig, als ik geen verhaallijn voor ze bedenk, dan komt er wel een soort Ace in hun leven xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 jun 2014 - 16:46 | |
| //Daan Jah, graag. Maybe a second friend :') Ace is echt eenzaam XD
//M Hij krijgt nooit een mate dus gaat hij een steen daten xD
//Hierboven Tall is goedgelovig xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |