Dot sloot haar ogen en voelde de wind door haar vacht waaien, er was iets wat haar tegen zat een woede die niet getemt was en haat wat door haar heen stroomde. Ze keek omhoog naar de prachtige lucht, er zat een bloodclanner naast haar. Altijd en overal was ze gestoord de commandat vond het zelfs, ze staarde naar de grond en nam een besluid en staarde naar de kater. Ze opende haar mond om iets tegen Loci te zeggen maar hij begon al met zijn woorden, ’En daarom zou ik je gestoord moeten vinden.’ Dot knikte op zijn gesprek. Hij had gelijk waarom zou Loci dat niet hebben, hij moest haar wel om die reden gestoord vinden maar hij bedoelde het niet zo of ja dat hoorde ze dan in zijn stem. Ze nam een kort moment rust en zuchtte even, ze had zoveel vragen maar misschien kon ze nu beter weg gaan. Ze wilde zich om draaien tot Loci weer begon aan het woord, ’Dat zou ik eerder als gevoelloos dan als zielloos omschrijven.’ Weer vond ze dat hij gelijk had want zelf was ze eerder en pop aan touwtjes die niks kon zeggen tegen zo iemand. "Je hebt gelijk Loci maar hoe weet je dat allemaal? vertel het me vertel je geheim.." het bleef even stil alleen de wind woede langs, "Vertel me als je iets vanbinnen voeld, want het lijkt wel of je geen gevoel hebt... miauwde ze met een serieuze blik. ’Ja zeker, heel leuk. Tenminste als je de goeie kat neemt.’ miauwde Loci vlak erna. Ze draaide zich om en zette een stap vooruit, ze staarde even naar achter. "daar heb je gelijk in Loci maar ik moet gaan, tot weer is ziens he." zei ze met een glimlach en draaide zich om, ze moest nog wat gaan lopen om even dit kwijt te raken wat ze meegemaakt had gemaakt.
OCC: einde topic jij mag nog posten als je wilt.