| Doe een (open) topic met de persoon boven je! | |
|
|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! wo 27 sep 2017 - 21:54 | |
| Prayingkit x burnetpaw? Ik maak wel en pb de link zo B)
Ik heb Burnetpaw, Nevermind, Outrage, River • of Cobra c: |
|
| |
Arrow of Lucy 67 Actief One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! ma 30 okt 2017 - 20:59 | |
| Burnetpaw en Deerpaw? Ik pb je wel.
Ik heb Deerpaw, Cosmo en Ravenkit`. (Windclan, Kittypet/rogue en Shadowclan) |
|
| |
Beertje 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! ma 30 okt 2017 - 21:03 | |
| Willow en Ravenkit? ik zal je een pm sturen wanneer ik hem heb gemaakt c;
Ik heb Willowpaw en Chivypaw |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! ma 30 okt 2017 - 21:25 | |
| Chivypaw x Coyotepaw? of desnoods Willowpaw, wat jij wilt <3Ik heb Coyotepaw en Swallowflight c: |
|
| |
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! di 23 jan 2018 - 16:34 | |
| Amare/Dawnwhisper x wie dan ook? |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! di 23 jan 2018 - 17:48 | |
| - Amare schreef:
- Amare/Dawnwhisper x wie dan ook?
Ik heb Tanguy wel in de aanbieding voor Amare? Hij is nu 8 maanden oud, dus hij kan wel wat gaan exploren buiten zijn woongebied c: Tanguy staat verder ook open voor 1 à 2 andere topics! |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! di 23 jan 2018 - 17:54 | |
| It’s you and me buddy
(ik heb owl en flame) |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! di 23 jan 2018 - 18:37 | |
| - Thornface schreef:
- Tanguy staat verder ook open voor 1 à 2 andere topics!
-gooit papa Tank-verder heb ik een open met Franticmind hierzo, als iemand zin heeft :> |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! di 23 jan 2018 - 18:56 | |
| - Tank schreef:
- Thornface schreef:
- Tanguy staat verder ook open voor 1 à 2 andere topics!
-gooit papa Tank-
verder heb ik een open met Franticmind hierzo, als iemand zin heeft :> -vangt papa Tank-Hier heb ik nog een topic wat ik een tijd geleden heb aangemaakt. Tanguy was wat jonger hier, maar tbh zou hij op deze leeftijd exact hetzelfde doen Als je liever een nieuwer topic hebt, is dat voor mij ook goed c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! | |
| |
|
| |
|