| Doe een (open) topic met de persoon boven je! | |
|
|
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! di 14 jul 2015 - 18:29 | |
| Innerghost x Swiftkit? / Viperkit x Swiftkit?
------------------------------ Viperkit (SC) - Roughpaw (SC) - Smokegaze (RC) - Lucidpaw (RC) - Raptorkit (WC) - Dazzlepaw (TC) - Brightspots (TC) |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! di 14 jul 2015 - 18:37 | |
| Een nieuwe Raptor x Mouse. Ik zal hem zo aanmaken ;3 ______________________________________
Foxpaw (SC) - Mousekit (WC) - Zira (BC) - Acid (BC) - Royal (BC) - Severpaw (RC) - Hazelkit (TC) - Skullmask (SC) |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! di 14 jul 2015 - 23:21 | |
| Fox x Air klik-- Airpaw{Sc} - Jinx {Bc} - Farai {Rogue} |
|
| |
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! di 14 jul 2015 - 23:30 | |
| Air en Smoke!
Klik in os voor alle accounts^.^ |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! di 14 jul 2015 - 23:33 | |
| Aurorapaw x Roughpaw? --------------------------------- Raptorkit (WC) - Lucidpaw (RC) - Dazzlepaw (TC) - Viperkit (SC) - Brightspots (TC) |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! wo 15 jul 2015 - 9:38 | |
| Brightspots x Brindleleaf?
----
Creamyfrost[RC] , Claw[BC], Brindleleaf[WC] |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! do 16 jul 2015 - 23:24 | |
| Roughpaw x Claw? >3 En zal ik maar een nieuwe voor Bright x Brindle maken? Noway dat Brightspots naar fourtree's gaat wanneer ze rogue ruikt, ze is lichamelijk nogal beperkt met haar missende achterpoot xD ------------------------- Zie OS, behalve Thrushdive. |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! za 18 jul 2015 - 0:16 | |
| Lizardkit x Raptorkit? c:
-----------------------
Lumina, Lizardkit(WC), Tallkit(TC), Barksound(WC),... |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! ma 3 aug 2015 - 15:24 | |
| Lumina x Jinx weer? Ik zal m zo maken en opsturen
Jinx-Farai-Airpaw |
|
| |
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! ma 21 sep 2015 - 18:53 | |
| Airpaw x Dewflower? >:3 -------------------- Swallowkit{TC}, Snowkit{TC}, Artemis{R}, Dewflower{RC} |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! ma 21 sep 2015 - 18:56 | |
| Dewflower x Smokegaze (maak jij?) ---------------------------------------- Roughpaw (SC) - Innerghost (SC) - Nightkit, (SC) - Viperpaw (SC) - Brightspots (TC) - Smokegaze (RC) - Lucidpaw (RC) |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! ma 21 sep 2015 - 18:57 | |
| Roughpaw x Windpaw? en maak jij dan ;3
--
Windpaw - Whitelion - Redkit |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! vr 26 aug 2016 - 2:14 | |
| Laten we van Windpaw, Winddancer x Roughflower maken c: Ik maak het topic en stuur het in PB -- Brightspots (Starclan) - Rosekit' (SC) - Archangel (RC) - Whifflepaw (TC) - Raptorecho (WC) |
|
| |
Sanne 136 Actief Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! vr 26 aug 2016 - 11:03 | |
| Archangel x Hige? Wil jij m maken ---- Hige (Rogue), Fallowpaw (RiverClan) of Bluewisp (ThunderClan) |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! vr 26 aug 2016 - 17:46 | |
| LynxfangxFallowpaw?
_______ Lynxfang(RC) Silhouetteheart(WC) |
|
| |
Kaiden 125 Actief Secrets are for losers like me
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! wo 4 jan 2017 - 22:25 | |
| Dit weer laten leven want het is een goed idee
Your choice x Secret?
|
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! zo 24 sep 2017 - 22:32 | |
| |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! wo 27 sep 2017 - 20:29 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! wo 27 sep 2017 - 20:52 | |
| Barksound x Oceanbreeze?
En ik sta open met Faithpaw, Oceanbreeze of Fraykit voor een topic... Sinds Mouse nog niet geboren is |
|
| |
Ravel lover 73 Actief Wicked
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! wo 27 sep 2017 - 21:45 | |
| Faithpaw x Redweasel?
eeennn... k heb Chivypaw, Prayingkit en Cavepaw |
|
| |
| Onderwerp: Re: Doe een (open) topic met de persoon boven je! | |
| |
|
| |
|