|
|
Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ do 19 jun 2014 - 13:58 | |
| - Wolfbite:
- Dazzlekit:
De aanmeldingen zijn weer open! ~ |
|
| |
Le AA(Amy) 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ do 19 jun 2014 - 14:05 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ do 19 jun 2014 - 16:10 | |
| Heel erg bedankt Isali <3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ do 19 jun 2014 - 16:55 | |
| |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ do 19 jun 2014 - 17:08 | |
|
Laatst aangepast door 'Winterpaw op vr 20 jun 2014 - 17:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jojo 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ do 19 jun 2014 - 17:24 | |
| |
|
| |
Roos 22 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ do 19 jun 2014 - 17:42 | |
| Ik wil een avatar!Naam+erop: Smokey, nee dankjeeLettertype: -Plaatje(s): http://candara.webs.com/cliffpaw.jpgExtra: Het kan zijn dat het plaatje het niet doet zeg maar (I sucs at plaatjes opzoeken Sorryyyy!!) maar gewoon zeggen, dan vinden we wel een oplossing. En mocht het plaatje het wel doen, Zou je dan oranje/rood -achtig kleur ogen willen geven? ^^ Ik wil een signature!Naam+Erop: Smokey, yes pleaseLettertype: Wat staat leuk? Tekstje: Dangerous fire was the first thing I saw, and I am an friend of dangerous. I am smokey.lettertype: Wat staat leuk (again)? ^^Plaatje: http://thewmpa.org/wp-content/uploads/2012/03/forest-fire-from-larry1.jpgExtra: Ook hier zou het kunnen dat het plaatje niet lukt, dus the same. En als er spelfouten zijn (in dat tekstje), sorry en misschien kun je blenden met ava of zo, als je dat kan/lukt/goed/leuk vind. ^^ |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ do 19 jun 2014 - 20:03 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ do 19 jun 2014 - 20:05 | |
| Om Isali even een handje te helpen; ik denk dat dit voorlopig wel genoeg aanvragen zijn voor haar, tenzij Isali er zelf natuurlijk anders over denkt, maar dit aantal is wel heel erg veel. |
|
| |
Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ do 19 jun 2014 - 20:30 | |
| De aanmeldingen zijn gesloten! Wowww een avondje en 5 nieuwe aanvraagjes 0.o Misschien moet ik toch met slotjes gaan werken xD -- Dankjewel Nath <'3
|
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ vr 20 jun 2014 - 10:13 | |
| - Otterflight:
- Ezz:
Tekst hier! Tekst hier! Tekst hier! Tekst hier! Tekst hier!
- Code:
-
<div align="center"> <div style="background-image: url(http://i61.tinypic.com/11brek5.png) ;background-repeat: no-repeat;background-position: top center;background-color: #c2c2c2; width:423px; border: 1px dotted #1c1c1c;"> <div align="justify" style="margin-top: 410px; margin-left: 12px; margin-right: 12px; margin-bottom: 12px;"><left>Tekst hier! Tekst hier! Tekst hier! Tekst hier! Tekst hier! </left><div align="right"><span style="font-size: 7px; line-height: normal"></span></div></div></blockquote></div></div>
|
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ vr 20 jun 2014 - 11:49 | |
| Heel erg bedankt! Mag ik vragen hoe het lettertype heet? 'T is zo'n mooi lettertype ^^ |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ vr 20 jun 2014 - 17:50 | |
| Dankje Isa, ik vind h'm helemaal geweldig <3 c:
|
|
| |
Quinty2 6 Actief
| |
| Onderwerp: post sheet. za 21 jun 2014 - 14:41 | |
| |
|
| |
Soepsazzzz.... *sleeps* 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ di 24 jun 2014 - 23:37 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ vr 27 jun 2014 - 16:34 | |
| Ik wil geen setje, geen OS, geen Ava, geen Postsheet of niets... Maar wil je gewoon even een randje en een naam op dit fototje zetten? (niet bijsnijden ofzo denk ik xD Tenzij de foto te groot is!) Het is om bij mijn profiel te zetten, zo bij info over de kat.
- Plaatje:
- Code:
-
[URL=https://imageshack.com/i/nabge8j][IMG]http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/838/bge8.jpg[/IMG][/URL]
+ Kan je er mischien ergens in de linker boven hoek een plaatje van een klok of kompas ofzo in blenden? Ik heb zelf wel geen fotot ofzo.. maar dat blenden moet niet perse. opzetten:Naam: Cyber Teksttype: Brain flower Tekstje:Fight, fight for your life. Try. Teksttype: zelfde als kleine lettertjes op Rainkits onderschrift |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| |
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ zo 29 jun 2014 - 17:05 | |
| Ty <3 Ik wissel ze om de week om :] |
|
| |
Isaaa (2) ~ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ ma 7 jul 2014 - 21:44 | |
| De sheet volgt later ~ - Fernscar:
|
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ ma 7 jul 2014 - 22:09 | |
| Awesomee! =D Alvast bedankt! Hoort het btw dat de tekst er twee keer staat? xD Het stoort niet ofzo, gewoon een vraagje c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ | |
| |
|
| |
|