|
|
ISABELLE C: 166 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ vr 6 jun 2014 - 15:37 | |
| |
|
| |
Ine 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ vr 6 jun 2014 - 19:37 | |
| |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ vr 6 jun 2014 - 20:10 | |
| Hij is echt prachtig! c: Dankjewel! :') |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ vr 6 jun 2014 - 20:47 | |
| |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ vr 6 jun 2014 - 22:10 | |
| aaah dankjewel het is echt perfect : D |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ za 7 jun 2014 - 13:08 | |
| Ik wil een avatar!Naam + Erop: ja, Laura Lettertype: (Zie dafont.com) maakt niet uit, iets dat je mooi vind! Plaatje(s)
- plaatjes:
Extra:neen hoor, maar het is wel gif. (niet voor warriorcats, maar voor andere site he ) Ik wil een signature!Naam + Erop: Laura, ja (maar moet niet!) Lettertype: (Zie dafont.com) iets dat je mooi en gepast vind, iets gek? happerend mischien? Tekstje: nee, staat zelf al in het gifplaatje Lettertype:// Plaatje(s)
- plaatjes:
(hopelijk is dit groot genoeg? Het mag heus ook een kleine os zijn hoor. Anders zeg je het maar! dan zoek ik wel een andere funny afbeelding :3 ) Extra: // (wel gif)
Laatst aangepast door Cyber op zo 8 jun 2014 - 11:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nathalie 219
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ zo 8 jun 2014 - 1:22 | |
| Heel erg dankjewel, Isali <3 Vond het sigje waar je lettertype was vergeten, toch veel mooier, heel erg dankjewel <3 |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ zo 8 jun 2014 - 9:43 | |
| Laura// Het plaatje van de gif is echt te klein, en daarnaast ook nog heel erg lang, ik doe het liefst maar gifs van maximaal 20 layers en deze heeft er 74, dat is dus veel te lang. Gelieve een ander plaatje te geven ^^
En zou je je linkjes in een spoiler willen zetten? Ze rekken extreem de pagina uit en dan kunnen bijv. sheets die ik hier plaats wat anders komen te staan dan ze eigenlijk zijn |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ zo 8 jun 2014 - 11:07 | |
| heb ze in een spoiler gezet.. maar dan zou ik straks een opzoek moeten gaan naar andere gifs denk ik zo! (tenzij dat jij nog toffe gifs van fretten hebt/kunt vinden die wel grootgenoeg etc zijn?) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ zo 8 jun 2014 - 11:21 | |
| srry voor dubbelpost, maar door mn ouwe computer werkt "edit" soms even niet... Kan je hiermee een os maken? (deze is geen gif, maar wel cute) - het plaatje voor OS:
hier ga ik ook wat gifplaatjes "droppen"/"sturen" die je mischien als AVA kunt maken? ik weet niet of ze groot genoeg zijn ofzo.. - gifs voor AVA:
Laatst aangepast door Cyber op zo 8 jun 2014 - 19:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nanska ;D 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ zo 8 jun 2014 - 16:03 | |
| Ik wil een avatar!Naam + Erop: Northkit - Nee Lettertype: - Plaatje(s) http://500px.com/photo/62127815/lil-tiger-by-dariusz-%C5%81akomy & http://500px.com/photo/60275182/dreamy-morning-by-dariusz-%C5%81akomy?from=user Extra: Of je de ogen mooi donker blauw kan maken, met overlay. En of je de kat en het landschap zo kan blenden dat alleen de kat er op zit, waardoor je er een avatar van kan maken.Ik wil een signature!Naam + Erop: Lettertype: (Zie dafont.com) Doe maar iets leuks. Tekstje: Reading my eyes will say it in many ways Losing my pride will save it in many days Lettertype: Zie maar Plaatje(s) Zie avatar Extra: Of je de ogen mooi donker blauw kan maken, met overlay. En of je de kat en het landschap zo kan blenden dat alleen de kat er op zit. |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ di 10 jun 2014 - 15:22 | |
| |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ za 14 jun 2014 - 16:24 | |
| - Laura:
Nath, ik kan het plaatje van de kat niet zien, zou je een directe link willen geven? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ zo 15 jun 2014 - 12:40 | |
| dankje !! prachtig, en suuuper cutie <3 |
|
| |
Le AA(Amy) 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ zo 15 jun 2014 - 18:42 | |
| |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ zo 15 jun 2014 - 18:45 | |
| Het hele plaatje zelf doet het niet, ik zoek wel een andere, maar nu eerst lijkt het me beter dat ik een setje voor Dazzlekit heb ^^ Ik wil een avatar!Naam + Erop: Dazzlekit, nee. Lettertype: - Plaatje(s) http://500px.com/photo/72323223/cat-by-steve-cs%C3%A1scs%C3%BA?from=user_favorites&user_id=8416707 Extra: Laat de oogjes nu nog maar eerst blauw, de oogkleur van kittens veranderen toch pas op latere leeftijd.Ik wil een signature!Naam + Erop: Lettertype: Zoek maar wat leuks op Tekstje: A cheerful frame of mind, reinforced by relaxation... is the medicine that puts all ghosts of fear on the run. Lettertype: Pixel-achtig Plaatje(s) Zie ava Extra: Zie ava |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ zo 15 jun 2014 - 18:50 | |
| |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ zo 15 jun 2014 - 20:05 | |
| Ik sluit even de aanmeldingen! De setjes komen zo snel mogelijk ^^ |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ ma 16 jun 2014 - 17:57 | |
| |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ ma 16 jun 2014 - 20:45 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Setjeeess ~ | |
| |
|
| |
|