|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 21:56 | |
| Em... Je doet beter je deuren goed op slot vanacht >3 Yeah, true xD Soof... Yeah... They hate me 2... *takes the ice cream* Hier is een topic btw xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 21:57 | |
| - Runningpaw schreef:
- Bo & Em whut... u meeting each other and im left out??
*little heart breaks* i thought we would have an awesome sleep over together, well.. NOT ANYMORE ;_______________; IM GOING TO EAT ICE CREAM ALL NIGHT BY MYSELF BECAUSE YOU HATE ME :C ;-; Als jullie morgen ook naar de Schleich dag in driebergen komen mogen je erbij zijn!! Dan meeten we allemaal daar!! Chi whut?? ;_; Net nu er een kans is dat ik Tall's redder meet... |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 21:59 | |
| @Soof; het is een Schleich dag, idk of je dat leuk had gevonden met heel veel andere peepz xD @Em; hahahaha ALS KAT GESCHMINKT WORDEN. IK ALS FLOW JIJ ALS TALL x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 21:59 | |
| - Tallpaw schreef:
- Runningpaw schreef:
- Bo & Em whut... u meeting each other and im left out??
*little heart breaks* i thought we would have an awesome sleep over together, well.. NOT ANYMORE ;_______________; IM GOING TO EAT ICE CREAM ALL NIGHT BY MYSELF BECAUSE YOU HATE ME :C ;-; Als jullie morgen ook naar de Schleich dag in driebergen komen mogen je erbij zijn!! Dan meeten we allemaal daar!! Yeah... Probleem nummero 1... Ik heb geen vervoer xD *pakt lijst met problemen en zet bril op haar bril* Problemo nummero tweo... Ik mag niet... Problemo nummero drieo... *pakt langzaam de lucifers* |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:00 | |
| Ik heb twee dingen te zeggen: 1) IK HEB NACHO'S MET KAAS <3 2) Ik ben echt fridging moe -w- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:01 | |
| Bo... Neee!! Dan denkt m'n moeder meteen dat jij een slechte invloed op me hebt xD
Bo -2- Lucifers?? Ik Bonap je >3 We gaan een meeting houden in beekse bergen right? Mag je daar wel heen>????
Marieke Gimme!! Please? |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:03 | |
| Die in de Beekse Bergen mag ik waarschijnlijk heen :33 xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:04 | |
| Em... Ik + papier + vuur = ... Yeah xD Beekse bergen??? *pakt google maps* Hmmmm.... Dat ziet er nog te doen uit xD |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:05 | |
| Bo, I love Jays setje <3
EDIT: Note to self: Doe geen tekeningen in je zwemtas Dx
Laatst aangepast door Duskpaw. op vr 30 mei 2014 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:06 | |
| Ez dan meet ik je misschien!! *durft niet te veel te hopen*
BOOOO! *ik hoop al wat meer* Ik vraag m'n ouders wel gewoon aardig>3 |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:07 | |
| No way im going to be nice to you guys on the meeting not after this - Spoiler:
i was just eating ice cream and then my spoon broke. ofc one of you guys did this! i know it. i h8 u D:< @superaardigeBo;; Kom dan gaan wij super cool slaapfeestje houden zonder deze verraders! :'D |
|
| |
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:07 | |
| Zoow, vandaag hard geleerd en alle info voor mijn forum afgekregen, nu is het Revenge tijd C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:08 | |
| Wow.. *deeply offended* Well, dan stuur ik jullie geen foto met mijn awesome geschminkte face naast dat van Bo *puh!*
*hides* Hi Linn! |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:09 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:09 | |
| *is eig weer helemaal niet meer mee* Was er iets gepland van een meeting daar? xD
Soof:: Yush... wacht... Ik heb geen vervoer xD *pakt enveloppe* *steekt er een lepel in* *schrijft er Soof op* *duwt het in de brievenbus* zo >3 |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:10 | |
| Em, I hope so :3 Moeder is zo twijfel-twijfel, wat als iemand je kidnapt, maar ja, met zo'n antwoord als "Ja, zowieso, ze kidnappen me zodat ze geen halfjaar moeten wachtend me weer te zien." zorgt dat ik prob mee mag xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:11 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Em, I hope so :3 Moeder is zo twijfel-twijfel, wat als iemand je kidnapt, maar ja, met zo'n antwoord als "Ja, zowieso, ze kidnappen me zodat ze geen halfjaar moeten wachtend me weer te zien." zorgt dat ik prob mee mag xD
Ik ga je Ezznappen, zeg maar niks tegen je moeder >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:12 | |
| Ik help Bo! Lang leve -vulhierjenaamin-nappen! |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:12 | |
| Well, het hangt er vanaf of m'n stiefvader dan wel of niet wilt rijden naar het treinstation, dan is er wel een kans dat ik kom. xD |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 mei 2014 - 22:13 | |
| - Spottedpaw, schreef:
- Well, het hangt er vanaf of m'n stiefvader dan wel of niet wilt rijden naar het treinstation, dan is er wel een kans dat ik kom. xD
Je had me beloofd dat je deze keer wel zou komen, dus beter dat je er alles aan gaat doen hoor! :C |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|