|
|
Haribo >D 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:44 | |
| @Chi; Micheal Jackson :'D *sorry, ik herkende het meteen x'D* |
|
| |
Assie & Lilith >3 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:46 | |
| Ermy god, metal cover van Frozen :') En ik die dacht dat het symphonic metal tribute was xd
--- [1]Thunder [1]Wind [3]Shadow
--- Zijn er nog mensen geïnteresseerd in het horen, en eventueel stemmen voor wat ideetjes? We hebben echt minstens 5 stemmen nodig
|
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:48 | |
| Nu zijn jullie te ver gegaan. |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:49 | |
| [1]Thunder [1]Wind [5]Shadow
Pfff, ik tel voor twee stemmen >3 |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:50 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:51 | |
| - Lurkingkit schreef:
- [1]Thunder
[1]Wind [5]Shadow
Pfff, ik tel voor twee stemmen >3 Ik doe maar alsof ik die niet heb gezien >D btw dat zijn 3 stemmen ;p Meh ik wil een nieuw av voor slender, maar ik ben zo verliefd op t' plaatje en ik kan gewoon geen nieuw vinden.... |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:52 | |
| dat ik me hier zo...voel.
buitengesloten... |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:53 | |
| - Ratbite schreef:
- dat ik me hier zo...voel.
buitengesloten... Dat zijn vast alleen maar gevoelens, je wordt hier echt niet buitengesloten. Het kan zo zijn dat mensen soms over je post heen lezen en dat gebeurt wel vaker bij mensen, mij gebeurt dat ook wel eens hoor dat mensen niet op me reageren en dan post ik het gewoon opnieuw en meestal zien ze het dan wel c: |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| - I need to stop fangirling about these two:
zoals je waarschijnlijk kunt zien is dit niet mijn tekening, hij komt van een ask-blog die ik stalk xD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| - Ghostkit schreef:
- Ermy god, metal cover van Frozen :')
En ik die dacht dat het symphonic metal tribute was xd
--- [1]Thunder [1]Wind [3]Shadow
--- Zijn er nog mensen geïnteresseerd in het horen, en eventueel stemmen voor wat ideetjes? We hebben echt minstens 5 stemmen nodig
Die heb ik denk ik ook gehoord xD Ik lachtte me ziek >3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:54 | |
| |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:55 | |
| - Dustkit schreef:
- Ratbite schreef:
- dat ik me hier zo...voel.
buitengesloten... Dat zijn vast alleen maar gevoelens, je wordt hier echt niet buitengesloten. Het kan zo zijn dat mensen soms over je post heen lezen en dat gebeurt wel vaker bij mensen, mij gebeurt dat ook wel eens hoor dat mensen niet op me reageren en dan post ik het gewoon opnieuw en meestal zien ze het dan wel c: Dat weet ik wel en gaat me ook niet om nu maar om het algemeen. |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:55 | |
| Ik kan de moonwalk, en tbh, hij's echt simpel. x'D |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:56 | |
| - Lostdream schreef:
Die heb ik denk ik ook gehoord xD Ik lachtte me ziek >3 Ja echt he. Vooral als dan opeens 'do you want to build a snowman' in metal cover begint te spelen xd Chi;; ooh teach me I wanna do it too, maar die pasjes kan ik echt niet.. of nouja, de moonwalk iig :'D
Laatst aangepast door Slenderpaw op za 31 mei 2014 - 21:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Haribo >D 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:56 | |
| @Chi; op youtube heb je allemaal tutorials xD Met muziek gingen we die laatst doen lol x'D |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 21:59 | |
| Ben een beetje aan het rommelen met png bestanden, iemand? |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 22:00 | |
| @Bo, hij's echt leuk eh? x'D M'n broer wou me eerst niet geloven, hij zegt dat hij er twee jaar over deed, en het nog steeds niet kan. ik zo van "leuk, ik deed er een kwartier over" xD - Ik voel me vereerd :') Had zo'n test gedaan:
Your element is DARKNESS You are often misunderstood and judged quickly. Yet if people only took just a bit of extra kind effort to you they would see something wonderful. Mysterious yet much more simple than others misperceive. You get many things that just don't click for others. You see the truth for what it is and you embrace it while others sugar coat it. You have low tolerance for ignorance, though you may come off a bit arrogant yourself. You could stand to reflect a bit more and you will find a lot of your isolation issues are due to self sabotage. Though you may enjoy your alone time, no one truly enjoys being alone. Don't fool yourself. That aside, you are a rare beautiful truth in this world of fake.
|
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 22:02 | |
| - Flamepath schreef:
- @Bo, hij's echt leuk eh? x'D M'n broer wou me eerst niet geloven, hij zegt dat hij er twee jaar over deed, en het nog steeds niet kan. ik zo van "leuk, ik deed er een kwartier over" xD
- Ik voel me vereerd :
Your element is DARKNESS You are often misunderstood and judged quickly. Yet if people only took just a bit of extra kind effort to you they would see something wonderful. Mysterious yet much more simple than others misperceive. You get many things that just don't click for others. You see the truth for what it is and you embrace it while others sugar coat it. You have low tolerance for ignorance, though you may come off a bit arrogant yourself. You could stand to reflect a bit more and you will find a lot of your isolation issues are due to self sabotage. Though you may enjoy your alone time, no one truly enjoys being alone. Don't fool yourself. That aside, you are a rare beautiful truth in this world of fake.
Heb ook die test gedaan met zo elementen ;D Ik had: Your element is EARTH c': |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 22:05 | |
| Ik wil nog posten, maar ik moet eig afsluiten... heb daar eig geen zin in xD Ah ja, ik ga nog wat met setjes gaan experimenteren ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 22:07 | |
| Bo;; nu al? ok ik ga denk ik es beginnen met posten
Mensen nog interesse in het horen of stemmen op ideeën ? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|