|
|
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:27 | |
| Bij mij ligt het er sowieso ook aan welke schrijver het is, sommige schrijvers hebben gewoon zo'n makkelijke schrijfstijl om te lezen dat je je er gewoon in kan verdiepen en niet denkt van ugh hoe lang duurt dit nog? |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:33 | |
| - Dustkit schreef:
- Bij mij ligt het er sowieso ook aan welke schrijver het is, sommige schrijvers hebben gewoon zo'n makkelijke schrijfstijl om te lezen dat je je er gewoon in kan verdiepen en niet denkt van ugh hoe lang duurt dit nog?
+1 Bijvoorbeeld (is misschien persoonlijk voor mij) John Flanagan, die van de Grijze Jager, er was een oorlog van stuk of vijtien hoofdstukken, en heb geen moment gedacht "hoe lang nog?" |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:35 | |
| Same hier met Divergent, heb alle drie de boeken met een rap tempo en plezier uitgelezen. The Fault in our stars leest weer wat moeilijker, maar is wel leuk c: |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:36 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Dustkit schreef:
- Bij mij ligt het er sowieso ook aan welke schrijver het is, sommige schrijvers hebben gewoon zo'n makkelijke schrijfstijl om te lezen dat je je er gewoon in kan verdiepen en niet denkt van ugh hoe lang duurt dit nog?
+1 Bijvoorbeeld (is misschien persoonlijk voor mij) John Flanagan, die van de Grijze Jager, er was een oorlog van stuk of vijtien hoofdstukken, en heb geen moment gedacht "hoe lang nog?" Ik heb John Flanagan in het echt ontmoet :3 Echt een hele goede schrijver! Ik vond Suzanne Collins van The Hungergames ook heel goed schrijven, Werkelijk, ik baalde toen het boek uit was x) Voor mijn idee was ik net begonnen (: |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:37 | |
| - Otterflight schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Dustkit schreef:
+1 Bijvoorbeeld (is misschien persoonlijk voor mij) John Flanagan, die van de Grijze Jager, er was een oorlog van stuk of vijtien hoofdstukken, en heb geen moment gedacht "hoe lang nog?" Ik heb John Flanagan in het echt ontmoet :3 Echt een hele goede schrijver!
Ik vond Suzanne Collins van The Hungergames ook heel goed schrijven, Werkelijk, ik baalde toen het boek uit was x) Voor mijn idee was ik net begonnen (: Ahem... Maar 14 keer gelezen... Ahem... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:39 | |
| Heb jij ook Gregor de Bovenlander gelezen? (: Is ook van Suzanne Collins ^^ Maar echt compleet anders ! |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:40 | |
| Ik ben geobsedeerd, help. Revenge ;-; <3 Ze gaan een seizoen vier maken, best day of my life ;-; another 22 episodes <3 |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:41 | |
| - Otterflight schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Dustkit schreef:
+1 Bijvoorbeeld (is misschien persoonlijk voor mij) John Flanagan, die van de Grijze Jager, er was een oorlog van stuk of vijtien hoofdstukken, en heb geen moment gedacht "hoe lang nog?" Ik heb John Flanagan in het echt ontmoet :3 Echt een hele goede schrijver!
Ik vond Suzanne Collins van The Hungergames ook heel goed schrijven, Werkelijk, ik baalde toen het boek uit was x) Voor mijn idee was ik net begonnen (: *jealous stare* xD Ahh zalig, ik zou zo flippen x'D Ik heb misschien zowat alle Grijze jagers in een keer gekregen heeh x'D |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:43 | |
| Nopeeeh Heb je m'n pb nou gezien? Oh well, anders upload ik 'm hier wel - Otterflight (:
Here ya go (: OT: Mensen, ik ben ma, di en wo op kamp, dus no posts then (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:43 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Otterflight schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Dustkit schreef:
Ik vond Suzanne Collins van The Hungergames ook heel goed schrijven, Werkelijk, ik baalde toen het boek uit was x) Voor mijn idee was ik net begonnen (: *jealous stare* xD Ahh zalig, ik zou zo flippen x'D Ik heb misschien zowat alle Grijze jagers in een keer gekregen heeh x'D Hij was in Nederland toen "Halt in Gevaar" uit kwam. Hij heeft dat boek voor mij gesigneerd :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:49 | |
| Jaa Rebecca! Ik heb hem toen ook gezien, bij mij heeft ie dragers van het eikenblad en de outcasts ofzo gesigneerd ^^
Posts komen later, feest is hier in volle gang >.< |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:49 | |
| - Otterflight schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Otterflight schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Dustkit schreef:
Ik vond Suzanne Collins van The Hungergames ook heel goed schrijven, Werkelijk, ik baalde toen het boek uit was x) Voor mijn idee was ik net begonnen (: *jealous stare* xD Ahh zalig, ik zou zo flippen x'D Ik heb misschien zowat alle Grijze jagers in een keer gekregen heeh x'D Hij was in Nederland toen "Halt in Gevaar" uit kwam. Hij heeft dat boek voor mij gesigneerd :3
Die titel blijft zo droog x'D Halt, ik ben echt gek van Halt, dunno why :$ Trek en Halt x'D "Halt, blijf staan en Trek deze koets." sorry, dat zal wel mijn humor zijn, but still x'D Heb je boek het boek gelezen waar antwoord werd gegeven op fan's hen vragen? Van toen Trek op pensioen moest ;-; I cried :$ |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 13:50 | |
| Het moment dat je Snowy's geschiedenis uitschrijft... *Snif* Poor her *Lacht gemeen* |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 14:07 | |
| Hoi everyun ik ben net al on geweest but no matter (; Well, Esmee, ik heb alleen nog maar sneue geschiedenissen x) |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 14:09 | |
| Nieuw onderschrift voor Dawn *twijfelblik* ach wat, ik ga even leren en straks kijken of ik de oude weer plaats. |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 14:11 | |
| Echt awesome Ezz zo met die vleugels~! <'3 |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 14:13 | |
| |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 14:18 | |
| Idd very nice Ez :3 Ach, Kestrelwing heeft toch de zieligste geschiedenis, en dat is helemaal vanzelf gebeurd |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 14:22 | |
| |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jun 2014 - 14:24 | |
| Ben even de voorsteltopic van Softvoice aan het updaten, vooral bij haar geschiedenis moet een heel stuk bij. Al is het allemaal niet heel erg zielig ofzo, eerder een beetje saai xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|