Let's talk, my friend

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Let's talk, my friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Gravepath
Member
Let's talk, my friend DPKsfdL
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Let's talk, my friend   Let's talk, my friend Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 17:01

Zojuist had de kater zijn prooikamertje weer aangevuld met een muis en hij keek er dus ook trots naar. De kleine ondergrondse kamer was nu gevuld met een muis, een raaf en een mol achtig diertje waarvan hij de naam niet precies wist. Hij draaide zich met een ruk om en liep door de gang heen naar boven. Soms droomde hij ervan om deze gang erg druk bevolkt te hebben, dat de prooikamer bomvol lag met voedsel en dat het dan genoeg was om zijn onderdanen te voeden. Maar ja, hij was nu nog alleen. Misschien was het een optie om Psychevoice op te zoeken, haar kittens, zijn kinderen. Hij schudde zijn kop toen maar weer, nee, hij zou niet weten wie zijn kinderen waren en Psychevoice wilde hem niet meer zien. Een zucht rolde over zijn lippen en hij vernauwde zijn ogen toen hij in het felle daglicht stond. Hij zette zich neer voor de ingang van zijn hol en keek over de kleine de open plek. Die was ongeveer zo groot dat er een paard in zou kunnen ronddraaien zonder z'n poten te stoten tegen de rozenstruiken die de ingang van zijn hol beschermden, net een klein kamp. Er was maar een doorgang tussen de rozenstruiken door die hij zelf uit had gehold, met tot gevolg dat hij zo hier en daar wat krassen had opgelopen.

{Firestone}
Terug naar boven Ga naar beneden
Firestone
Member
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: Let's talk, my friend   Let's talk, my friend Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 19:13

Let's talk, my friend Animaatjes-vuur-5678959Let's talk, my friend Animaatjes-vuur-5678959

Met zachte, korte stappen liep de verhongerende kater door het rogue territorium. Sinds die andere rogues ervoor hadden gezorgd dat zijn eigen huis in elkaar was gestort. Sindsdien had hij ook bijna niks meer kunnen vangen, en kon zijn plan om katten te vermoorden ook niet meer in gang gezet worden. Hij zuchtte even geërgerd, toen een geur van verse prooi zijn neus bereikte. Hij volgde gewoon zijn neus, hoe erg hij dat ook niet wou. Hij wou niet zwak lijken zoals iedereen dacht. Die verdomde Clans, gewoon zonder reden zijn ouders en siblings vermoorden. Hij zou ze wel pakken. Wacht maar! Echter zag hij een rooie kater staan, wetend dat Firestone nooit kon winnen van die kater, die wel gevoed was. Hij snoof even, wat nu? Hij had zoveel honger... Een praatje maken kon nooit kwaad, toch? "Pardon meneer? Het spijt me dat ik me op uw territorium treed, ik had de grenzen niet door." verontschuldigde hij zich maar gewoon, hij had geen zin in problemen, vooral nu hij een nieuw huis nodig had... Hij zuchtte even, hij keek naar een gat aan het einde van de open plek. Het leek zo erg... Hij slikte even, dit leek zoveel op zijn oude huis, dat hij meteen weer heimwee kreeg. "Is dat... is dat uw huis?" murmelde hij zachtjes, zijn ogen gericht op het hol.

Let's talk, my friend Animaatjes-vuur-5678959Let's talk, my friend Animaatjes-vuur-5678959
Gravepath
Member
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: Let's talk, my friend   Let's talk, my friend Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 19:32

Een onbekende kater stapte opeens door de rozenstruiken barrière heen. Automatisch sprong de rode kater op en liet zijn nekharen omhoog rijzen. Nee, dit bezoek was wel een beetje onverwachts gekomen. De kater zag er uitgehongerd uit naar zijn mening. Zijn vel was dun en de botten staken duidelijk uit. Gravepath daarin tegen was goed gevoed en leek niks te merken van de prooischaarste die er de afgelopen paar moons over het woud had gehangen. "Pardon meneer? Het spijt me dat ik me op uw territorium treed, ik had de grenzen niet door," mauwde de jongere kater vervolgens beleefd tegen hem. Gravepath ontspande zijn spieren en keek neer op de kater - niet perse omdat deze klein was, maar Gravepath was gewoon groter dan de gemiddelde kat. De kater vernauwde zijn ogen een beetje toen de Bengaalse kater wat ongemakkelijk leek te slikken toen hij naar de ingang van zijn dassenburcht keek. "Is dat... is dat uw huis?" mauwde de kater toen zacht. Gravepath wist een minuscule glimlach op zijn snoet te toveren toen hij de kater zo onzeker zag. Maar nee, hij was niet een van die vuile clanmormels. Zijn gouden ogen priemden in de vacht van de jongere kater. "Ja." Zijn stem sprak dit woord langzaam en sidderend uit. Hij keek neer op de magere kater en stond toen op, om zich kort uit te rekken. "Wat is je naam, jonge vriend?" mauwde hij vervolgens, zijn toon iets vriendelijker dan eerst.
Firestone
Member
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: Let's talk, my friend   Let's talk, my friend Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:39

De kater luisterde aandachtig naar de woorden van de kater, alleen het gevoel van honger dreef hem nog steeds. Zijn maag die rammelde, de hele tijd. "Mijn naam is Firestone." Miauwde de kater tegen de onbekende kater. "En wat mag de naam zijn van de kater die deze plek runt?" Miauwde hij vragend aan de kater. Firestone ging even zitten, vermoeid door het reizen. Hij was de laatste tijd sowieso moe, geen veilige plek meer om te slapen. Hij was echt heel moe, merkte hij nu ineens op. Honger, moe... Hij had een nieuw thuis nodig, maar nergens was hij veilig. Hij rook nog steeds die geur van verse prooi, waardoor hij het speeksel al in zijn mond voelde komen. Oh wat zou hij graag daar naar beneden gaan en goed slapen en eten.. Zoals hij nu deed was hij ook eigenlijk niet, maar hij was te moe en te hongerig om te vechten. Hij had echt iets nodig, en snel.
Gravepath
Member
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: Let's talk, my friend   Let's talk, my friend Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 7:03

"Mijn naam is Firestone." Gravepath knikte voldaan, ergens zag hij ook wel wat in deze kater. Verse prooi en een goede slaapplek zou wonderen doen. "En wat mag de naam zijn van de kater die deze plek runt?" Ah, natuurlijk, de standaard vraag. Natuurlijk kon hij deze gewoon weigeren, deze hongerige kater wegjagen, maar hij besloot het niet te doen en nog even af te wachtten. "Gravepath," mauwde de kater op zijn normale ijzige toon als hij zijn naam uitsprak, iet wat duister misschien zelfs. Hierna hees de rode kater zich overeind en keek hij neer op de Bengaalse kat die ondertussen was gaan zitten. "Misschien wist je het niet, maar ik heb dit territorium geclaimd als dat van de Roguegroep Terror Claws." Zijn blik viel op de jonge kater en keek of hij oplette. "Ik ben van plan om ooit op een dag wraak te nemen op de clans, al is het maar alleen om hun grenzen door te breken en onrust te veroorzaken," mauwde hij en een grijns speelde geamuseerd op zijn lippen. "Alleen, een klein probleempje, ik heb nog geen katten gevonden die mij willen joinen.." mauwde hij en hij haalde met zijn lange klauwen wat aarde omhoog.
Firestone
Member
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: Let's talk, my friend   Let's talk, my friend Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 9:33

"Gravepath," antwoorde de kater op zijn vraag, Die naam moest hij onthouden. Misschien kwam hij later dan ooit nog eens van pas? "Misschien wist je het niet, maar ik heb dit territorium geclaimd als dat van de Roguegroep Terror Claws." Een rogue groep? Waarom had hij er dan nog nooit van gehoord? Zou dan vast erg klein zijn, of alleen hem. "Ik ben van plan om ooit op een dag wraak te nemen op de clans, al is het maar alleen om hun grenzen door te breken en onrust te veroorzaken," Dat trok zijn aandacht toch wel, ze hadden beide hetzelfde doel voor ogen. 'revenge' speelde door zijn kop. "Alleen, een klein probleempje, ik heb nog geen katten gevonden die mij willen joinen.." miauwde de kater en hij zag dat de kater wat aarde omhoog bracht met zijn klauwen. "Dan ben je de juiste kat tegen gekomen." Miauwde de bengaalse kater, met een grijns om zijn lippen. "Zie je, voordat andere rogues mijn plek verwoestte, had ik ook een plan om die Clans aan te vallen, of in ieder geval een beetje commotie maken." miauwde hij, het was waar, ze hadden hetzelfde doel. Alleen had Firestone het om een andere reden waarschijnlijk. Maar dat maakte niet uit, hij zou best willen helpen als dit nodig was. Dit leek de perfecte plek om te verblijven, het leek op zijn oude huis en ze hadden hetzelfde idee voor de Clans. Perfect...
Gravepath
Member
Daan
215
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Gravepath
BerichtOnderwerp: Re: Let's talk, my friend   Let's talk, my friend Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 16:19

Toen er een grijns op de snoet van de Bengaalse kater begon te komen wist Gravepath dat hij het haakje er goed in had zitten. "Dan ben je de juiste kat tegen gekomen." Gravepath zag de grijns op Firestone's gelaat duidelijk en keek even naar zijn uitgemergelde lichaam. "Zie je, voordat andere rogues mijn plek verwoestte, had ik ook een plan om die Clans aan te vallen, of in ieder geval een beetje commotie maken," mauwde de kater vervolgens. Een lichte knik als bevestiging en daarna stond de kater in een vlugge, vloeiende beweging op. Zijn spieren waren weer even duidelijk te zien en hij keek neer op de kater. "Well, beste Firestone," mauwde hij en liep toen naar de ingang van het gangenstelsel. "Welkom." Hij stapte naar binnen en gaf een zwiep met zijn staart als teken dat de kater moest volgen. Ze kwamen langs de prooikamer waar hij snel een muis uit griste en verder liep. Hij stopte bij de kamer waar zijn krijgers zouden gaan slapen en ging naar binnen. Het was ruim, een klein beetje daglicht, droog en er lagen verse mosnesten. Hij liet de muis vallen voor een leeg nest en gebaarde Firestone dichterbij te komen. "Hier zal je slapen," mauwde hij toen en wees naar het nest. "Eet wat, en rust goed uit, dan ben je er binnen een paar dagen weer bovenop." Een grijns sierde zijn lippen en hij keek naar de kater.
Firestone
Member
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: Let's talk, my friend   Let's talk, my friend Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 21:43

"Well, beste Firestone," begon de kater, en liep toen richting dat gat, waar waarschijnlijk een gangenstelsel zou bevinden van de kater. "Welkom." Het was hem gelukt! Hij kon slapen, ergens veilig. Hij volgde de kater onder de grond, wat een geweldige plek! Hij bleef de kater volgen, tot ze in een grote ruimte kwamen, waar mosbedden lagen. Het voelde meteen goed hier, hij had goed gehandeld. "Hier zal je slapen," miauwde de kater, waarna hij naar het nest keek. "Eet wat, en rust goed uit, dan ben je er binnen een paar dagen weer bovenop." Firestone knikte even dankbaar naar de kater. "Dank je wel Gravepath, ik zal je niet teleurstellen." miauwde hij, waarna hij naar het nest ging, en zich liet neerploffen. Oh, zo lekker had ie de laatste dagen nog nooit gelegen! Hij schoof het muisje wat naar hem toe, waarna hij langzaam begon te eten, gewoon om er van te genieten. Dat over heerlijke vlees van die muis deed hem al goed, heerlijk. Toen die muis eenmaal op was krulde hij zich op, en sloeg zijn staart om hem heen. Zijn groene ogen sloten en het duurde niet lang voordat hij in slaap was gevallen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Let's talk, my friend   Let's talk, my friend Icon_minitime

Let's talk, my friend
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: