The grazy cats (Dot) - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

The grazy cats (Dot)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Draco
Member
The grazy cats (Dot) - Pagina 2 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: The grazy cats (Dot)   The grazy cats (Dot) - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 12:49

"Leuk Dree nu heb jij het dansje geleid en nu ben ik aan de beurt hehehehe." Hij gromde naar harpus.  Hij zag hoe de poes het lichaam van Dot verliet, hij deinsde achteruit maar hij voelde al hoe Harpus hem wegtrok. Hij gromde naar Harpus en sloeg met zijn klauwen naar de poes. "Nu is zien wie hier de sterkste in is." 'Ik dus' snauwde Dree terwijl hij opsprong en de vliegende kat probeerde te raken. Hij miste en kwam met een smak weer op de grond terecht maar doordat hij niet meer in Draco's lichaam zat deed het dit keer wel pijn.
Hij voelde hoe Dree zijn lichaam verliet en viel op zijn zij. Hij haalde diep adem en ging weer op 4 poten staan. "Draco... Ik voel niks." Dot glimlachte naar hem en hij glimlachte terug. Al begreep hij niet precies wat er nou was gebeurd, voor hem waren Dree en Harpus woest aan het vechten maar dat deed Draco niks. Hij was voorlopig van Dree af al wist hij dat zijn donkere kant terug zou keren. Hij snoof de lucht op en strekte zich uit, wat hield hij van zijn lichaam. Hij ging naast Dot zitten en keek naar Dree die woest aan het vechten was.
"Geen regels, dus nu is het mijn tijd..... Feather dust" Hij keek naar boven waar Harpus rondvloog. Hij zag haar op hem afduiken en sprong net iets te laat opzij. Hij voelde scherpe klauwen langs zijn nek gaan en zag hoe rood bloed zich vermengde met de nog steeds stromende regen. Hij gromde en ontblootte zijn tanden weer richting Harpus die voor hem neerstreek. "Kom op, je was erg goed maar je hebt me nog niet verslagen en ik jouw nog niet." Hij keek naar de uitgestoken poot, wou ze vriendschap sluiten? Nee, het was vast een gemene list om hem straks keihard aan te vallen. Tenslotte wist Harpus dat hij eigenlijk een bloedhekel had aan Draco en alleen maar bleef omdat hij anders lichaam loos was. Iets wat hij zorgvuldig verborgen hield voor Draco zelf. Nee, de witte kater dacht dat Dree zijn vriend was. Hij grijnsde bij die gedachte en schudde Harpus' poot. 'Nu tevreden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dot
Member
The grazy cats (Dot) - Pagina 2 DPKsfdL
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Dot
BerichtOnderwerp: Re: The grazy cats (Dot)   The grazy cats (Dot) - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 13:08

Dot zag hoe Harpus alles deed en hoe ze haar poot uit stak naar Dree. 'Ik dus'snauwde Dree naar Harpus, Dot kon ze wel horen maar Dree kon ze niet zien. Harpus keek hem aan en zei "Schut nou gewoon mijn poot, want die word moe op die manier". Harpus glimlachtte naar hem en Dree grijnsde en schudde Harpus poot en sprak 'Nu tevreden?' Harpus kreeg ook een grijns omhoog en sprak "Bedankt, zullen we het nu laten hoe het is want dan ben ik pas echt te vreden en kunnen we beginnen aan een dansje." sprak ze. Dot staarde naar Harpus, Misschien was Harpus wel goed of dan op haar manier. dacht ze. Ze sloop even weg naar het bakje die Draco had laten staan en nam het mee, "Hey wil je nog?" vroeg Dot en nam een paar hapjes van de dril puding. Ze voelde dat nog een stukje dril pudding was blijven hangen bij haar boven lip waardoor het leek dat ze een snor had, ze begon kei hard te lachen en drukte zich tegen Draco aan. Harpus keek Dree aan en zei "Dree ik heb een Idee of ik niet maar Alice, ze wilt namelijk met je praten als Draco en Dot het niet horen." Fluisterde Harpus, "Maar dat is niet het enigste, want ja we gaan nog dansen." lachte Harpus en stak haar poten uit waar aan de onderkant de veren zaten, ze had aan voor en achter poten vogel klauwen en haar oren waren ook niet echt normaal. Harpus pakte de poten van Dree en ging op haar achter poten staan, "Ben je klaar om te dansen?" vroeg Harpus aan de kater. Dot leunde met haar kopje tegen hem aan en zei "Ik denk dat we elkaar blijven zien...." zei Dot liefjes. Ze nam nog een grote hap van de pudding en vroeg "Draco wil je mijn dril puding snor aflikken." lachtte ze.
Draco
Member
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: The grazy cats (Dot)   The grazy cats (Dot) - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 13:22

Hij glimlachte naar Harpus die "Bedankt, zullen we het nu laten hoe het is want dan ben ik pas echt te vreden en kunnen we beginnen aan een dansje." Dree knikte, hij kon best leven met deze vriendschap had hij besloten. Al had hij nog steeds een hekel aan dat 'dansje'. Hij zag hoe Draco wegliep en keek weer naar Harpus. "Dree ik heb een Idee of ik niet maar Alice, ze wilt namelijk met je praten als Draco en Dot het niet horen." Gelukkig, geen dans.  "Maar dat is niet het enigste, want ja we gaan nog dansen." Wat, kon ze gedachte lezen. Dree zuchtte toch pakte hij Harpus poten en ging in de juiste houding staan. "Ben je klaar om te dansen?" Dree grijnsde 'absoluut.'
Hij keek naar Dot die een hap nam uit een bakje dril pudding. Hij lachte toen er een beetje bleef hangen aan Dots' bovenlip. Hij keek naar Dree die op zijn achterpoten was gaan staan, blijkbaar hadden hun gedachtes ook vrede gesloten. "Ik denk dat we elkaar blijven zien...." Een rilling ging door Draco's lichaam en hij knikte. Hij glimlachte naar Dot die nog een grote hap van de pudding nam. "Draco wil je mijn dril puding snor aflikken?" Draco lachte en likte met zijn tong over Dot's bovenlip 'dat smaakt niet slecht' zei hij met een grijns. Hij legde zijn staart op de rug van de poes en nam ook een hap. Mmm, hij hield van pudding bedacht hij met een grijns. Toen keek hij naar Dot, hij moest hij het vragen? Hij haalde diep adem en vroeg; 'Zullen wij ook dansen?'

(beetje kort)
Dot
Member
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Dot
BerichtOnderwerp: Re: The grazy cats (Dot)   The grazy cats (Dot) - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 14:53

Dot zat fijn naast Draco, het voelde zo vreemd maar al gauw schudde ze haar kop en staarde hem aan. Langzaam legde ze haar kop tegen de kater aan en sloot ze haar ogen en nam diep adem en blaaste het via haar mond eruit, ze knipperde even en ging liggen naast hem. Dot raakte afgeleid van Harpus en Dree die aan het dansen waren of ja zij zag alleen maar Harpus maar wist dat ze aan het dansen waren want niemand maakt zulke vreemde dans bewegingen, ze begon te lachen en keek naar Draco die haar bove lip aflikten en sprak 'dat smaakt niet slecht' Sprak Draco. Dot lachtte en ging weer zitten en schrok toen de staart van Draco om haar heen geslagen werd, eigenlijk wilde ze hem nu een krap geven maar deed het niet en bleef zitten. Dotty keek naar de grond, wat is er toch, ik voel me niet goed of zo. Ze keek naar boven naar de zon die fel aan het schijnen was, het was niet echt warm maar toch hoopte ze dat het goed ging met haar vermiste boer. 'Zullen wij ook dansen?' Dot keek hem aan met de blik Echt joh meen je dat, zelf tuurde ze naar de grond en zei ze "Sorry Draco liever niet, ik lijk al gestoord dan hoef ik niet nog gestoorder te zijn.." Zelf keek ze naar de bittere grond en likte ze haar mond af. Om draco zich geen slecht gevoel te geven zei ze "Maar de Pudding was wel lekker." Dot voelde zich slecht misschien vond dus miauwde ze tegenwerkend: "Oké, ik zal wel met je dansen Draco." Dot stond op en likte de laaste Dril puding eruit en keek Draco aan met een vriendelijke blik. Ze begon wankelend op twee poten te staan en zei "Klaar?" Ze viel bijna omver, ze voelde zich nogal ongemakkelijk en nu helemaal. Misschien was Harpus aan het dansen met Dree maar niemand zag dat en dit ziet iedereen die langs komt, ze keek Draco aan zodat ze meer vertrouwen kreeg maar het hielp niets.
Draco
Member
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: The grazy cats (Dot)   The grazy cats (Dot) - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 15:12

Draco keek verwachtingsvol naar Dot, maar haar antwoordde stelde hem nogal teleur. "Sorry Draco liever niet, ik lijk al gestoord dan hoef ik niet nog gestoorder te zijn.." Hij had ook kunnen weten. Hij trok zijn staart terug en vouwde die om zijn eigen poten heen. Plotseling was de grond heel spannend en trok het al de aandacht. "Maar de Pudding was wel lekker." Hij negeerde het, dat zei de poes alleen maar om hem op te vrolijken maar het hielp niet. "Oké, ik zal wel met je dansen Draco." Draco keek op 'echt?' miauwde hij. Plotseling was de kater weer vrolijk en hij sprong op. Hj zag hoe de poes op 2 poten ging staan en probeerde het zelf ook. Hij ging staan en bleef met wat moeite redelijk overeind. Hij legde zijn poten op haar poten en even bleef hij wankelend staan. Hij zette een klein stapje en viel meteen om. Hoe kon Dree hier zo goed in zijn? 'Misschien is dansen toch niet zo'n goed idee' mompelde hij. Ze konden beter gewoon een eindje wandelen of zoiets. Hij snoof de lucht op en rook meerdere geuren. Natuurlijk de geur van de regenbui die net weer was opgehouden. Ook de geur van prooidieren drong zijn neus binnen maar aan jagen had hij nu totaal geen behoefte. Natuurlijk was er nog Dots' geur en nog een geur. Hij spitste zijn oren, nu hoorde hij het ook. 'Er komt een onbekende kat aan fluisterde hij zachtjes. Hij keek naar Dot 'wat doen we nu?'
Dot
Member
De luiaard >=D
251
Actief

CAT'S PROFILE
Dot
BerichtOnderwerp: Re: The grazy cats (Dot)   The grazy cats (Dot) - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 15:46

Dot zag hoe vrolijk Draco werd toen ze een dansje wel met hem wilde wagen, 'echt?' Vroeg Draco voor de zekerheid. Dot stond al op 2 poten te wankelen en zag dat Draco het ook deed, de regen was al bijna op gehouden. Ze zette een paar stappen naar voren en zag dat Draco omviel en zij viel er meteen achterna op hem, "Sorry, ik denk dat we Dansen aan Harpus en Dree moeten over laten." lachtte ze. Haar ogen sprankelde even van geluk, ze stond op van Draco af en vroeg "We kunnen het nogeens proberen?" vroeg Dotty liefjes. Maar het leek erop dat Draco er al geen zin meer in had en sprak 'Misschien is dansen toch niet zo'n goed idee.' Mompelde hij niet echt zo vrolijk. Dot glimlachtte naar hem en gaf hem een vredig kopje, ze ging naast hem zitten en voelde zich een heel stuk beter. "Hoe gaat het met, het verliefde stelletje?" Vroeg Alice, "1, We zijn niet verliefd! 2. waarom vraag je zoiets we hebben elkaar maar 1 keer gezien." zei Dot tegen Alice uit schaamte. "Ze is verliefd op die knapperd onthou wel dat hij van mij is..." Gromde Foollin op een vreemde toon. Dot sloeg even zich zelf, dit meen je toch niet. dacht ze. [color=#ffcc00]"MOEST JE DAN PERSÉ MIJ SLAAN VOGEL POEP!"[/color] riep Hydra niet al te vrolijk en nog elfs beledigend, ze hijgde een beetje van al dat gemopper. "Jammer genoeg is het straks Team Builging tijd." slikte Harpus ongemakkelijk, ze wist dat Harpus haar haten maar Dree deed Draco pijn en dat deed Harpus niet en dat was zo vreemd. Dot schaamde zich maar wist dat er iets aan de hand was, ze staarde naar de grond en voelde zich ongemakkelijk.
Draco
Member
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: The grazy cats (Dot)   The grazy cats (Dot) - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 16:17

"Hoe gaat het met, het verliefde stelletje?" Hoorde Draco de stem genaamd Alice vragen. "1, We zijn niet verliefd! 2. waarom vraag je zoiets we hebben elkaar maar 1 keer gezien." Ergens vond hij het wel jammer dat Dot zei dat ze niet verliefd waren. Maar ze waren ook niet verliefd, zij in ieder geval niet. "Ze is verliefd op die knapperd onthou wel dat hij van mij is..." Was ze toch verliefd? Hij volgde Dot niet als ze met zichzelf praatte. Geërgerd luisterde hij naar Dots stemmen. Hij had veel liever alleen Dot. "Jammer genoeg is het straks Team Building tijd." Blijkbaar waren Dree en Harpus gestopt met dansen want Dree's stem vulde zijn hoofd. 'Hey, daar ben ik weer' 'Ik zie het' antwoordde de witte kater. 'Dat is mooi' bijzonder vrolijk. Draco dacht na, de kat in zijn hoofd was maar een keer eerder zo vrolijk geweest. 'Ben je verliefd?' 'Wat verliefd op Harpus, tuurlijk niet.' 'Jaja' zei Draco met een grijns, hij was blij dat Dree weer terug was. Hij keek naar Dot en kreeg een nogal ongemakkelijk gevoel. 'Kus haar gewoon' zei Dree. 'Serieus, kun je nog slechter advies geven, tuurlijk ga ik haar niet kussen.' Hij keek naar Dot 'ehh.. ik denk dat ik moet gaan' zei hij aarzelend. Hij gaf Dot nog een kopje en draaide zich om. 'Nee' riep Dree, Draco negeerde hem en keek even om naar Dot 'tot ziens.' Toen draaide hij zich om en ging weer op weg richting de Twolegs.

(kort)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The grazy cats (Dot)   The grazy cats (Dot) - Pagina 2 Icon_minitime

The grazy cats (Dot)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: