|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 8:36 | |
| |
|
| |
De luiaard >=D 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 8:37 | |
| goedemorgen iedereen! ^.^ |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 8:39 | |
| Wie kan ik tekenen, mensheid? Ik heb echt behoefte om meer met Krita te gaan doen nu :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 8:40 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 8:41 | |
| - Dot. schreef:
- *steekt hand op*
Jottum! x) dat is zo'n geniaal woord |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 8:44 | |
| merp, ik heb alweer zin om te livestreamen, maar dat komt vooral omdat ik het nog maar net heb xD
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 8:45 | |
| Goedemorgen iedereen!
M'n zus zit keihard muziek te draaien >.< |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 8:54 | |
| @Marieke; Ik zou zeggen: doen! c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 8:57 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 9:12 | |
| Waah, nu heb ik ook livestream x) Wss ga ik het niet gebruiken maar ach |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 9:14 | |
| Pfoeee wat was een lekker slaapje. Ik ga nu opstaan en naar een handbalwedstrijd van m'n oude team. Hopelijk kom ik er m'n evil ex niet tegen o.0 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 9:19 | |
| @Niblepaw Heb jij een evil ex bestaat dat? Maar in ieder geval succes met je handbal wedstrijd of met kijken er naar ^.^ @Forestpaw* Mag ik mee kijken met je livestream? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 9:23 | |
| - Dot. schreef:
- @Niblepaw Heb jij een evil ex bestaat dat? Maar in ieder geval succes met je handbal wedstrijd of met kijken er naar ^.^
@Forestpaw* Mag ik mee kijken met je livestream? Mag wel maar ik weet niet hoe het werkt :') |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 9:27 | |
| Hahaha, ja ik heb een evil ex. Ik kende hem van handbal, en ik zag hem dus nog 3x per week nadat het uit was. Dat was best balen Maarja, hij is evil. Want hij ging vreemd (all the way..), vervolgens kwam ik erachter en werd hij boos op mij (??). En toen een week later kwam ik erachter dat hij 1,5 jaar lang had gelogen over zo'n beetje alles. Hij had gezegd dat hij uit Rusland kwam en dat hij daar een paar jaar heeft gewoond; dat bleek niet waar te zijn. Hij was een moslim; bleek ook niet waar te zijn. Zijn oom was vermoord in Tjetsjenië (een oorlogsgebied in Rusland waar hij vandaag zou komen) in de periode dat wij het hadden; die oom bestaat niet. Hij loog over zijn achternaam.. Allemaal van dit soort dingen.. :/ Dus ik heb létterlijk het gevoel van: goh, met wie heb ik het eigenlijk gehad voor 1,5 jaar? Waar heeft hij nog meer over gelogen als hij zelfs liegt over z'n nationaliteit en zijn achternaam? Maar het stomme is dat hij tot op t moment dat ik weg ging bij m'n handbalvereniging, me nog boos aankeek. 2 Jaar nadat t uit was, wilde hij me nog steeds dood hebben. Terwijl.. Hij was degene die vreemdging? Hij was degene die over alles loog? Dus nee, ik kom hem liever niet tegen |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 9:28 | |
| Goodmorning peepzz ;3 Pfoe het is meer dan 26 graden in mijn kamer, raampjes open~! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 9:35 | |
| Goodmoning back ^^ - Nimblepaw schreef:
- Hahaha, ja ik heb een evil ex. Ik kende hem van handbal, en ik zag hem dus nog 3x per week nadat het uit was. Dat was best balen
Maarja, hij is evil. Want hij ging vreemd (all the way..), vervolgens kwam ik erachter en werd hij boos op mij (??). En toen een week later kwam ik erachter dat hij 1,5 jaar lang had gelogen over zo'n beetje alles. Hij had gezegd dat hij uit Rusland kwam en dat hij daar een paar jaar heeft gewoond; dat bleek niet waar te zijn. Hij was een moslim; bleek ook niet waar te zijn. Zijn oom was vermoord in Tjetsjenië (een oorlogsgebied in Rusland waar hij vandaag zou komen) in de periode dat wij het hadden; die oom bestaat niet. Hij loog over zijn achternaam.. Allemaal van dit soort dingen.. :/ Dus ik heb létterlijk het gevoel van: goh, met wie heb ik het eigenlijk gehad voor 1,5 jaar? Waar heeft hij nog meer over gelogen als hij zelfs liegt over z'n nationaliteit en zijn achternaam?
Maar het stomme is dat hij tot op t moment dat ik weg ging bij m'n handbalvereniging, me nog boos aankeek. 2 Jaar nadat t uit was, wilde hij me nog steeds dood hebben. Terwijl.. Hij was degene die vreemdging? Hij was degene die over alles loog? Dus nee, ik kom hem liever niet tegen @Nimblepaw Voor zo'n ex gast heb ik maar een woord op en het begind met een b en eindigt met ch, Ik wil het niet te hard uitdrukken Ik vind het echt erg voor je. Dat het zo is uitgelopen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 9:41 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 9:42 | |
| |