| Featherlight Steps || Seach | |
|
|
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 21 mei 2014 - 15:49 | |
| Name: Mistykit Warriorname: Mistystorm Name meaning: Misty - Daar haar vachtkleur. Storm - Door haar karrakter Gender: She-cat Age: 3 moons (right?) Outside: Mistykit heeft een witte vacht met een héél lichtgrijs staartje, neusje en oortjes, die later donkerder zullen worden. - Looks::
Inside: Mistykit is een vooral avontuurlijke kitten. Ze denkt vaak niet na bij de dingen die ze doet, waardoor ze net zoals haar zusje vaak in de problemen komt. Ook kunnen haar emoties in een klap omslaan, al gebeurd dat niet vaak. Meestal is ze wel druk, al is ze niet hyperactief. Ook al heeft ze zo haar wilde kant, zo heeft ze ook haar zachtaardige kant. Ze heeft een zwak voor haar familie, en zal ze beschermen met haar leven. Ook zal ze haar gevoelens gemakkelijk delen met haar familie en goede vrienden. |
|
| |
Niemand 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 21 mei 2014 - 18:08 | |
| General Name: Raintail Gender: Male Age: 25 moons Clan:Windclan Partner: Snowstream(?) Kits:Featherkit, Elkkit,...
Outside Fur: Grijze tabby kater met een witte bef. Padpaws and nose: Roze Length fur: Lang Build: Slank.
Personality Raintail is een kater die snel op zijn teentjes is getrapt. Hij is een vriendelijke kat. Het is een sterke kat die soms een beetje gemeen uit kan vallen. |
|
| |
Acc Markt! 15 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 21 mei 2014 - 18:55 | |
| Ik zal alvast een topic aanmaken, aangezien Snow al geaccepteerd is^^' ;D Ik stuur je trouwens ook even een PM.. :3 |
|
| |
Hanna 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach do 22 mei 2014 - 16:21 | |
| |
|
| |
Esmee 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach do 22 mei 2014 - 16:30 | |
| |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 27 mei 2014 - 19:37 | |
| Lola: Geaccepteerd! Je mag de kitten aanmaken en als je wilt alvast een topic tussen de twee maken! Lis: Is goed, wanneer stuur je die pm? Hanna & Esmee: Ik zal er zo snel mogelijk op reageren! Nynke: Ik overleg even met Lis hierover, aangezien het wel Snow's partner is/was. |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 27 mei 2014 - 20:32 | |
| Hier is Misty, ga haar nu aanmelden voor WindClan |
|
| |
Hanna 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 27 mei 2014 - 20:44 | |
| Oke zullen we een keer een topic doen? En Feather en Misty kunnen ook wel mee doen met pootbal/sukkelbal (Angelkit's zelfbedachte naam xD) dit is een soort kattenvoetbal XD Dit is het topic van Esmee/Elkkit (boven is link) |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 27 mei 2014 - 20:55 | |
| Leuk! Ik moet alleen wachten op acceptatie in het aanmeldings topic |
|
| |
Le AA(Amy) 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 28 mei 2014 - 18:12 | |
| Name: Poolkit Future name's: Poolpaw, Pool? Past Name's: ~ Gender: She-cat Age: 3 moons (right?)
Outside: Als het kan: Poolkit is een grijs met witte kitten met strepen die alleen op haar grijze plekken voorkomen. Ze heeft geelgroenige ogen en is een beetje het buitenbeentje van het nestje.
Looks:: Comming(she looks like my real cat XD) Inside: Poolkit is een rustige kitten met een slimme brein die ze dus vaak gebruikt. Ze is een dappere poes die er voor wilt gaan en ook erg koppig. Toch schuilt er vriendelijkheid en vrolijkheid in haar wat best zeldzaam is(zeker in haar apprentice tijd.) Ze is liever op zichzelf en in haar eigen gedachten. Kruiden enzo vind ze alles behalve saai,maar vechten vind ze wel gaaf.
Me: Naam: AA RPG-ervaring: Ong. 2 á 3 jaar rpg ik al. Age: 13 |
|
| |
Hanna 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 28 mei 2014 - 20:16 | |
| Slimme? Yay nog een slimme kitten, nou ja Sky is wel slim en zo maar ze begint pas echt met 'slim' zijn als ze in de apprentice tijd komt ^^"
Wachten of Feather het goed vind maar mij lijkt het, als Sky, wel leuk xD |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 28 mei 2014 - 20:17 | |
| Not yet accepted in de windclan met Misty ( |
|
| |
Hanna 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach za 31 mei 2014 - 14:51 | |
| Featherkit, kun je plz een keer reageren? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach | |