| Featherlight Steps || Seach | |
|
|
13 Actief
| |
| Onderwerp: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 21:31 | |
|
Welkom in mijn zoektopic voor Featherkit, waar ik eventuele topics, familieleden en misschien zelfs verhaallijnen zal zoeken! Ik ben benieuwd naar wat jullie allemaal kunnen voorstellen van soorten familieleden tot verhaallijnen, dus verras me maar!
Iets meer over Featherkit Featherkit is een drie manen oude kitten van Windclan, ze is erg hyperactief en nogal naïef en beïnvloedbaar. Deze kitten houdt van avontuur en ziet nergens echt het gevaar in, waardoor ze vaak in de problemen raakt. Ze is een seal bicolor point kitten met ijsblauwe ogen.
Familieleden Wat is dus wil is een grote familie voor Featherkit, het liefst in Windclan maar er mogen ook een paar uitzonderingen zijn uit andere clans of zelfs kittypets, rogue's of bloodclan katten. Uiterlijk en karakter maakt mij niet zo veel uit. Nestgenoten - Hier zoek ik er maximaal vijf van, ze zijn even oud als Featherkit en zullen samen met haar opgroeien. Uiterlijk en karakter maken niet zo veel uit. {Skykit, Elkkit, 3 plaatsen over} Ouders - En natuurlijk heb ik ook een vader en een moeder nodig. Het liefst wil ik dat een van de twee een point kat is, maar voor de rest maakt het me niet zoveel uit. Andere familieleden - Oudere broers of zussen, neefjes, nichtjes, ooms, tantes, opa's en oma's: Meld je maar aan!
Topics Natuurlijk moet ik Featherkit ook lekker actief krijgen in de rpg en daarom wil ik graag topics! Het liefst allemaal gewoon in het windclan territorium, omdat verder lopen voor een kitten te veel is. Ik kan akkoord gaan met een topic buiten het kamp, aangezien Featherkit niet echt naar de regels luistert.
Verhaallijnen of andere ideeën Verhaallijnen en ideeën zijn altijd mogelijk en natuurlijk gewenst! Stel maar iets voor en misschien kunnen we samen iets leuks uitpluizen!
Laatst aangepast door Featherkit, op di 20 mei 2014 - 22:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Hanna :P 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 21:33 | |
| Ik wil Skykit (nog nooit iets mee gedaan) wel aanmelden als zusje ^^ Zal ik een uitgebreide omschrijving maken? |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 21:35 | |
| Hanna: Graag! Uitgebreid hoeft niet zozeer, als ik maar een beetje een beeld van Skykit heb en er een motivatie in staat. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 21:49 | |
| Oke ik schrijf een beetje over het karakter en uiterlijk enzo...
Name: Skykit Future: Skypaw - Skyfeather Meaning: Sky: Haar lichtblauwe ogen ll Feather: Ze is heel licht Rank: Kitten Clan: WindClan Character: Skykit is het tegenover gestelde van Featherkit, ze denkt altijd een paar keer na voor ze wat doet en vertrouwd niemand zomaar. Sky is rustig, kan wat terug getroken overkomen en het einige wat ze echt gemeen heeft met Feather is dat ze eigenlijk dolgraag avonturen wil beleven maar een beetje bang is voor het onbekende. Ook heeft Sky een soort verlatings angst, ze wil het liefst iedereen om wie ze geeft om zich heen hebben om zeker te weten dat ze niet in gevaar zijn. Ze geeft om haar zusje en andere sibelings en wil die zeker tegenhouden als die wat 'stoms en ondoordachts' doen. En als ze in het nest komt zou ze waarschijnlijk de jongste en kleinste zijn en daarom niet altijd serieus genomen, naar mijn idee dan. Looks like: Skykit een een zilver/witte poes met mooie lichblauwe ogen. Dus ongeveer als Feather alleen dan bijna egaal wit/licht grijs. Setje enzo komt later...
Zo goed? |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 22:02 | |
| Perfect! Je bent geaccepteerd als zusje! Zullen we een topic doen? |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 22:05 | |
| Naam: Elkkit Warriornaam: Elkstep(?) Uiterlijk: Like Littlewish but a lot more fluffy Karakter: Elk is heel verlegen en kropt alles op. Een uitbarsting is dan op een gegeven moment niet meer onvermijdelijk, en dan roept ze woorden uit die niemand van haar gewend is. Het liefst ligt ze de hele dag te mijmeren in bed, want ze is juist niet erg avontuurlijk. Ze laat zich wel makkelijk meeslepen in situaties die ze eigenlijk niet oké vindt. Hierdoor zal zij ook af en toe straf krijgen, en straf vindt ze ontzettend erg, want ze wilt alles graag goed doen. |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 22:07 | |
| Ziet er goed uit, Elkkit is geaccepteerd! Als je wilt kunnen we meteen een topic doen, al zal ik pas morgen kunnen reageren of die kunnen aanmaken. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 22:12 | |
| Topic flashpaw x feather of chain x feather? :3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 22:13 | |
| Name; Gravepath Age; 35 moons Gender; Male What; Father Clan; Rogue
Ik had dus het ideetje om Gravepath hier aan te melden als vader. Ten eerste moet deze kater veel actiever en bekender worden, en een beetje familie zou dus niet slecht voor hem zijn. Gravepath is de ex partner van mijn dode Queen Psychevoice, die een nest van hem kreeg {Arcanepaw, Eaglepaw, Gloriouspaw, Snowpaw and Oakpaw} Jouw nestje zou er dus al meteen een hoop andere familie bijkrijgen omdat Psychevoice weer de zus van Frostlake was en Frostlake iets met Minnowleaf gaat krijgen die de nicht van Wolftail is die met Shrewstar heeft :'D Gravepath is een harteloze rogue en word ook wel gezien als een echte loverboy die geen donder geeft om een poes, maar het alleen doet voor zijn nageslacht. We zouden kunnen doen dat Feather en/of andere leden van het nestje later met hem in aanraking komen. |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 22:16 | |
| Nevermind: Flaspaw x Featherkit dan? Van mij mogen ze ook allebei als je daar zin in hebt. Fawnstep: Geaccepteerd! Klinkt leuk, misschien kunnen we iets doen dat Gravepath Featherkit in het geheim gaat trainen of zoiets? Zou je me even kunnen vertellen wie familie van hem is? Edit: Oh, misschien is het niet zo handig om een kat met al een grote familie in de familie te gooien, aangezien ik ook nog oom's, tantes en alles accepteer en ik weet niet of de hele familie daarmee akkoord gaat?
|
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 22:23 | |
| Is goed, beide is ok, ze moeten actief. Wil jij die voor chainkit aanmaken? Dan maak ik in de loop van deze week die van flash, die pb ik je dan nog wel ^^ |
|
| |
Daan 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 22:25 | |
| Well, we zouden kunnen doen dat alle familie van de moeders kant is? En dat de vader gewoon altijd onbekend is gehouden? |
|
| |
Esmee 183 Actief I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach di 20 mei 2014 - 23:22 | |
| Ga jij topic maken of ik? Als ik t doe komt ie ook morgen ^^ |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 21 mei 2014 - 13:20 | |
| Gravepath: Mhm sorry, ik denk dat ik het toch moet overslaan dat hij dan hun vader wordt. Ik denk dat het handiger is om een andere kater aan te nemen zonder veel familie. Nevermind: Ik maak hem zo snel mogelijk aan! Elkkit: Zou jij hem willen maken? |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 21 mei 2014 - 13:48 | |
| Name: Snowstream Age: 23 moons Gender: Female Clan: WindClan Partner: Unknow (?) Kittens: Featherkit, Elkkit, ... Outside: Snow is een ragdoll met vrij lange vacht. Van het puntje van haar neus tot het uiteinde van haar staart is ze lichtblond met donkere strepen. Haar ogen zijn ijsblauw. Personality: Snowstream is een zeer energieke en optimistische poes. Ze is bijna altijd vrolijk, en doet het erg goed als moederfiguur. In alles en iedereen ziet ze wel wat positiefs, alhoewel ze soms toch een beetje "bad-ass" kan zijn en de regels durft overtreden.
Dit is trouwens voor de moeder^^'
|
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 21 mei 2014 - 13:51 | |
| That would be so perfect for Featherkit! Ze zijn net twee druppels water -zie haar voorsteltopic-. Geaccepteerd! Van mijn part mag je haar meteen aanmaken en als je zin hebt kunnen we ook meteen een topic doen. |
|
| |
Acc Markt! 15 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 21 mei 2014 - 14:18 | |
| Zo, hier is ze dan! (: Ze moet wel nog geaccepteerd worden, maar jij kan al een topic aanmaken? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 21 mei 2014 - 14:37 | |
| Zullen we dat topic Sky x Feather doen? Ik begin wel ^^ o en ik een een super plaatje gevonden, maar wel echt zilverwit en niet lichtzilver is dat goed? |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 21 mei 2014 - 15:07 | |
| Snowstream: Ik zal hem aanmaken zodra ik daar tijd voor heb! Blacky: Ja is beiden goed! Maak jij het topic maar aan dan reageer ik wanneer ik weer tijd heb. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach wo 21 mei 2014 - 15:08 | |
| Oke ^^ Ik heb een setje aangevraagd in een shop, dus die komt later ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Featherlight Steps || Seach | |
| |
|
| |