Algemene Onzin Topic - Pagina 10

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende
Iggy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:05

Nee Lore, geen nieuw account...
Ugh, ik martel mezelf echt met alle karakters die ik aan wil maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:07

Mijn 'eerste' post hier:

Het is niet mijn officiële eerste post hier, het eerste topic hier op het forum is toen de tijd verwijderd en die post was volgens mij zo'n twee regels lang als het niet korter wasxD. Met dat topic waren de namen volgens mij ook nog Nederlands, kan het me niet heel goed meer herinneren. Maar in deze post kende ik duidelijk het begrip 'voegwoorden' nog niet zo goedxD
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:07

Iggy schreef:
Nee Lore, geen nieuw account...
Ugh, ik martel mezelf echt met alle karakters die ik aan wil maken...
Oh dat heb ik ook :/
Foxfang
Member
Beertje «
160
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:09

Hiii Iro :'D
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:16

LIZLELU omg ik las lies in je os gewoon als lies niet lijs lmAo ik was like dafuq
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:30

Bo, -twee pagina's terug- haha xD noem ze allemaal maar op als je zin hebt hoor xD geloof me dat wil je niet!

Linn, om even terug te komen op het hert en de kat.. Nooit? Dat schreef je? xD dat is zoveel leuker dan mijn eerste Posts >3 ik weet nog wel dat ik altijd wilde dat Fiework en Everstar beste vrienden zouden worden xD mislukt!! xD

NCIS!!! <'3
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:34

Tallpaw schreef:
Bo, -twee pagina's terug- haha xD noem ze allemaal maar op als je zin hebt hoor xD geloof me dat wil je niet!

Linn, om even terug te komen op het hert en de kat.. Nooit? Dat schreef je? xD dat is zoveel leuker dan mijn eerste Posts >3 ik weet nog wel dat ik altijd wilde dat Fiework en Everstar beste vrienden zouden worden xD mislukt!! xD

NCIS!!! <'3
Dat probeerde je ook met Lionroar omg :'D En Lion was helemaal zovan; Wtf are you doing, I don't know you that good D: hahaha xD
Noouuuu ik had meteen in mijn eerste topic een kat waar mijn kater verliefd op werd en uiteindelijk werden ze partners na drie topics -twee weken- en dat hadden we niet eens afgesproken ofzoo :'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:37

Dustkit schreef:
Tallpaw schreef:

NCIS!!! <'3
Dat probeerde je ook met Lionroar omg :'D En Lion was helemaal zovan; Wtf are you doing, I don't know you that good D: hahaha xD
Noouuuu ik had meteen in mijn eerste topic een kat waar mijn kater verliefd op werd en uiteindelijk werden ze partners na drie topics -twee weken- en dat hadden we niet eens afgesproken ofzoo :'D
Kaas!! Ik had zoveel lol toen xD ik weet ook nog dat jij ook zoiets had van .. Wtf? Noob alert!! xD Gelukkig, beste mensen, zijn mijn karakters minder aanhankelijk nu xD
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:41

Tallpaw schreef:
Dustkit schreef:
Tallpaw schreef:

NCIS!!! <'3
Kaas!! Ik had zoveel lol toen xD ik weet ook nog dat jij ook zoiets had van .. Wtf? Noob alert!! xD Gelukkig, beste mensen, zijn mijn karakters minder aanhankelijk nu xD

Wauw xD Ik had altijd van die acc's die nogal afstandelijk waren en indruk wilde maken op karakters met een hogere rang *points @ DW*
En op WC heb ik gewoon een crazy katje aangemaakt die gewoon heel de tijd flipte. So yeah xD

En nu weet ik het! Skypaw was je eerste acc, Rainbowpaw was het eerste acc'tje waarmee je een topic had? xD
UHm, gokje? xD
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:43

Tallpaw schreef:
Dustkit schreef:
Tallpaw schreef:

NCIS!!! <'3
Ik dacht even zo van: Straks gaat hij Lionroar nog zoenen hier D:
En ik denk dat mensen dat 'noob alert' wel eens bij mij gehad hebben vroeger xD

Mijn eerste account was WarriorClaw, die nu Link heet though :'D
Softvoice
Member
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:45

Rushleap & Softvoice zijn officieel partners~! <'3 Ik vond het zo cute dat ik bijna zelf kriebels in mijn buik kreeg x'D Nu mag ik lekker eindelijk mijn partner tekstje aanpassen.
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:47

Ik zou Littlewish en Thistleclaw een heel leuk stelletje vinden ^-^
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:49

Nevermind schreef:
Tallpaw schreef:
Dustkit schreef:
Tallpaw schreef:

NCIS!!! <'3

Wauw xD Ik had altijd van die acc's die nogal afstandelijk waren en indruk wilde maken op karakters met een hogere rang *points @ DW*
En op WC heb ik gewoon een crazy katje aangemaakt die gewoon  heel de tijd flipte. So yeah xD

En nu weet ik het! Skypaw was je eerste acc, Rainbowpaw was het eerste acc'tje waarmee je een topic had? xD
UHm, gokje? xD

Wij zijn blijkbaar heel verschillend, al mijn katten zijn sociaal, die van jou niet xD
En jaa!! Wow.. Stalkte jij mij vanaf het begin al ofzo??? O.o

Linn, dat had ik nooit gedurfd xD  ik had diep ontzag voor jou xD

Gefeliciteerd hierboven!!

Linn, ik shop dat al tijden!!
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:51

Emma: Ja maar ik was ook ooit een beginner die niks van deze rpg begreep en gewoon maar wat deed :'D En iedere hoge rang stalkte en in ieder topic van hen tevoorschijn kwam en van zo'n mary sue karakters had xD
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:52

Tallpaw schreef:
Nevermind schreef:
Tallpaw schreef:
Dustkit schreef:
Tallpaw schreef:

NCIS!!! <'3

En op WC heb ik gewoon een crazy katje aangemaakt die gewoon  heel de tijd flipte. So yeah xD

UHm, gokje? xD

Wij zijn blijkbaar heel verschillend, al mijn katten zijn sociaal, die van jou niet xD
En jaa!! Wow.. Stalkte jij mij vanaf het begin al ofzo??? O.o

Linn, dat had ik nooit gedurfd xD  ik had diep ontzag voor jou xD

Gefeliciteerd hierboven!!

Linn, ik shop dat al tijden!!

Ik zei toch al: Oog voor detail en wat opzoekwerk xD Het is niet zo moeilijk ^^
Ik weet bijna zeker dat je niet kan raden wie ik voor mijn echte eerste acc aanzag >3

Toen ik noob was, was ik heel formeel en durfde ik amper om uitleg vragen enzo. Op AW weet ik nog dat ik superlang heb over gedaan om na te denken hoe ik de pb moest verwoorden die ik naar Linn moest sturen, voor een roedel ofzo xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:54

Ach, ik ben altijd erger xD toen het niet lukte om beste vrienden te worden met Ever en Fire, probeerde ik het met Skypaw xD

Bo, ik heb een post drie keer aangepast omdat Linn erom vroeg xD dat van jou is wel erger though >3
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:56

Em, tja, ik heb graag dat het goed is xD En Linn vond ik gewoon eng, toen xD

Maar ik moet afsluiten, ma is thuis en flipt hem weer xD Trusten ~ ^^
Raspberryheart
Member
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:57

En ben er eindelijk weer ^~^

Trusten Bo (;
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:58

Bo: I'm not that scary right? :c Ik bedoel, ik bijt niet xD
Emma: Lol xD Waar ging dat ook alweer over? xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 23:01

Bo, definately!!! ik ook no offence Linn, you're awesome!
Trusten!!

Hoi Esmee ^^
-ik kijkt NCIS.. Ik multitask :')

Linn, over dat jij mijn post niet goed vond omdat ik zei dat Lion een goede deputy zou zijn xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: