|
|
LORE 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:05 | |
| Nee Lore, geen nieuw account... Ugh, ik martel mezelf echt met alle karakters die ik aan wil maken... |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:07 | |
| - Mijn 'eerste' post hier:
Winterpaw werd wakker. Ze keek om zich heen. Het was al licht in de apprentice den. Ze stond op en liep stil de apprentice den uit. Wanneer ze buiten was keek ze om zich heen. Ze zag dat er al een paar katten wakker waren. Ze rekte zich uit. Haar maag rommelde. Ze liep naar de prooistapel toe om wat eten te halen. Ze pakte een muis en liep daarmee terug naar de apprentice den. Ze legde de muis voor haar neer en begon eraan te eten. Er was geen wolkje aan de lucht dus het beloofde vandaag een mooie dag te worden.
Het is niet mijn officiële eerste post hier, het eerste topic hier op het forum is toen de tijd verwijderd en die post was volgens mij zo'n twee regels lang als het niet korter wasxD. Met dat topic waren de namen volgens mij ook nog Nederlands, kan het me niet heel goed meer herinneren. Maar in deze post kende ik duidelijk het begrip 'voegwoorden' nog niet zo goedxD |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:07 | |
| - Iggy schreef:
- Nee Lore, geen nieuw account...
Ugh, ik martel mezelf echt met alle karakters die ik aan wil maken... Oh dat heb ik ook :/ |
|
| |
Beertje « 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:09 | |
| |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:16 | |
| LIZLELU omg ik las lies in je os gewoon als lies niet lijs lmAo ik was like dafuq |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:30 | |
| Bo, -twee pagina's terug- haha xD noem ze allemaal maar op als je zin hebt hoor xD geloof me dat wil je niet!
Linn, om even terug te komen op het hert en de kat.. Nooit? Dat schreef je? xD dat is zoveel leuker dan mijn eerste Posts >3 ik weet nog wel dat ik altijd wilde dat Fiework en Everstar beste vrienden zouden worden xD mislukt!! xD
NCIS!!! <'3 |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:34 | |
| - Tallpaw schreef:
- Bo, -twee pagina's terug- haha xD noem ze allemaal maar op als je zin hebt hoor xD
geloof me dat wil je niet!
Linn, om even terug te komen op het hert en de kat.. Nooit? Dat schreef je? xD dat is zoveel leuker dan mijn eerste Posts >3 ik weet nog wel dat ik altijd wilde dat Fiework en Everstar beste vrienden zouden worden xD mislukt!! xD
NCIS!!! <'3 Dat probeerde je ook met Lionroar omg :'D En Lion was helemaal zovan; Wtf are you doing, I don't know you that good D: hahaha xD Noouuuu ik had meteen in mijn eerste topic een kat waar mijn kater verliefd op werd en uiteindelijk werden ze partners na drie topics -twee weken- en dat hadden we niet eens afgesproken ofzoo :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:37 | |
| - Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
- Bo, -twee pagina's terug- haha xD noem ze allemaal maar op als je zin hebt hoor xD
NCIS!!! <'3 Dat probeerde je ook met Lionroar omg :'D En Lion was helemaal zovan; Wtf are you doing, I don't know you that good D: hahaha xD Noouuuu ik had meteen in mijn eerste topic een kat waar mijn kater verliefd op werd en uiteindelijk werden ze partners na drie topics -twee weken- en dat hadden we niet eens afgesproken ofzoo :'D Kaas!! Ik had zoveel lol toen xD ik weet ook nog dat jij ook zoiets had van .. Wtf? Noob alert!! xD Gelukkig, beste mensen, zijn mijn karakters minder aanhankelijk nu xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:41 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
NCIS!!! <'3 Dat probeerde je ook met Lionroar omg :'D En Lion was helemaal zovan; Wtf are you doing, I don't know you that good D: hahaha xD Noouuuu ik had meteen in mijn eerste topic een kat waar mijn kater verliefd op werd en uiteindelijk werden ze partners na drie topics -twee weken- en dat hadden we niet eens afgesproken ofzoo :'D Kaas!! Ik had zoveel lol toen xD ik weet ook nog dat jij ook zoiets had van .. Wtf? Noob alert!! xD Gelukkig, beste mensen, zijn mijn karakters minder aanhankelijk nu xD Wauw xD Ik had altijd van die acc's die nogal afstandelijk waren en indruk wilde maken op karakters met een hogere rang *points @ DW* En op WC heb ik gewoon een crazy katje aangemaakt die gewoon heel de tijd flipte. So yeah xD En nu weet ik het! Skypaw was je eerste acc, Rainbowpaw was het eerste acc'tje waarmee je een topic had? xD UHm, gokje? xD |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:43 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
NCIS!!! <'3 Dat probeerde je ook met Lionroar omg :'D En Lion was helemaal zovan; Wtf are you doing, I don't know you that good D: hahaha xD Noouuuu ik had meteen in mijn eerste topic een kat waar mijn kater verliefd op werd en uiteindelijk werden ze partners na drie topics -twee weken- en dat hadden we niet eens afgesproken ofzoo :'D Kaas!! Ik had zoveel lol toen xD ik weet ook nog dat jij ook zoiets had van .. Wtf? Noob alert!! xD Gelukkig, beste mensen, zijn mijn karakters minder aanhankelijk nu xD Ik dacht even zo van: Straks gaat hij Lionroar nog zoenen hier D: En ik denk dat mensen dat 'noob alert' wel eens bij mij gehad hebben vroeger xD Mijn eerste account was WarriorClaw, die nu Link heet though :'D |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:45 | |
| Rushleap & Softvoice zijn officieel partners~! <'3 Ik vond het zo cute dat ik bijna zelf kriebels in mijn buik kreeg x'D Nu mag ik lekker eindelijk mijn partner tekstje aanpassen. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:47 | |
| Ik zou Littlewish en Thistleclaw een heel leuk stelletje vinden ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:49 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
NCIS!!! <'3 Dat probeerde je ook met Lionroar omg :'D En Lion was helemaal zovan; Wtf are you doing, I don't know you that good D: hahaha xD Noouuuu ik had meteen in mijn eerste topic een kat waar mijn kater verliefd op werd en uiteindelijk werden ze partners na drie topics -twee weken- en dat hadden we niet eens afgesproken ofzoo :'D Kaas!! Ik had zoveel lol toen xD ik weet ook nog dat jij ook zoiets had van .. Wtf? Noob alert!! xD Gelukkig, beste mensen, zijn mijn karakters minder aanhankelijk nu xD Wauw xD Ik had altijd van die acc's die nogal afstandelijk waren en indruk wilde maken op karakters met een hogere rang *points @ DW* En op WC heb ik gewoon een crazy katje aangemaakt die gewoon heel de tijd flipte. So yeah xD
En nu weet ik het! Skypaw was je eerste acc, Rainbowpaw was het eerste acc'tje waarmee je een topic had? xD UHm, gokje? xD Wij zijn blijkbaar heel verschillend, al mijn katten zijn sociaal, die van jou niet xD En jaa!! Wow.. Stalkte jij mij vanaf het begin al ofzo??? O.o Linn, dat had ik nooit gedurfd xD ik had diep ontzag voor jou xD Gefeliciteerd hierboven!! Linn, ik shop dat al tijden!! |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:51 | |
| Emma: Ja maar ik was ook ooit een beginner die niks van deze rpg begreep en gewoon maar wat deed :'D En iedere hoge rang stalkte en in ieder topic van hen tevoorschijn kwam en van zo'n mary sue karakters had xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:52 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Tallpaw schreef:
NCIS!!! <'3 Dat probeerde je ook met Lionroar omg :'D En Lion was helemaal zovan; Wtf are you doing, I don't know you that good D: hahaha xD Noouuuu ik had meteen in mijn eerste topic een kat waar mijn kater verliefd op werd en uiteindelijk werden ze partners na drie topics -twee weken- en dat hadden we niet eens afgesproken ofzoo :'D Kaas!! Ik had zoveel lol toen xD ik weet ook nog dat jij ook zoiets had van .. Wtf? Noob alert!! xD Gelukkig, beste mensen, zijn mijn karakters minder aanhankelijk nu xD Wauw xD Ik had altijd van die acc's die nogal afstandelijk waren en indruk wilde maken op karakters met een hogere rang *points @ DW* En op WC heb ik gewoon een crazy katje aangemaakt die gewoon heel de tijd flipte. So yeah xD
En nu weet ik het! Skypaw was je eerste acc, Rainbowpaw was het eerste acc'tje waarmee je een topic had? xD UHm, gokje? xD Wij zijn blijkbaar heel verschillend, al mijn katten zijn sociaal, die van jou niet xD En jaa!! Wow.. Stalkte jij mij vanaf het begin al ofzo??? O.o
Linn, dat had ik nooit gedurfd xD ik had diep ontzag voor jou xD
Gefeliciteerd hierboven!!
Linn, ik shop dat al tijden!! Ik zei toch al: Oog voor detail en wat opzoekwerk xD Het is niet zo moeilijk ^^ Ik weet bijna zeker dat je niet kan raden wie ik voor mijn echte eerste acc aanzag >3Toen ik noob was, was ik heel formeel en durfde ik amper om uitleg vragen enzo. Op AW weet ik nog dat ik superlang heb over gedaan om na te denken hoe ik de pb moest verwoorden die ik naar Linn moest sturen, voor een roedel ofzo xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:54 | |
| Ach, ik ben altijd erger xD toen het niet lukte om beste vrienden te worden met Ever en Fire, probeerde ik het met Skypaw xD
Bo, ik heb een post drie keer aangepast omdat Linn erom vroeg xD dat van jou is wel erger though >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:56 | |
| Em, tja, ik heb graag dat het goed is xD En Linn vond ik gewoon eng, toen xD
Maar ik moet afsluiten, ma is thuis en flipt hem weer xD Trusten ~ ^^ |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:57 | |
| En ben er eindelijk weer ^~^
Trusten Bo (; |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 22:58 | |
| Bo: I'm not that scary right? :c Ik bedoel, ik bijt niet xD Emma: Lol xD Waar ging dat ook alweer over? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 23:01 | |
| Bo, definately!!! ik ook no offence Linn, you're awesome! Trusten!!
Hoi Esmee ^^ -ik kijkt NCIS.. Ik multitask :')
Linn, over dat jij mijn post niet goed vond omdat ik zei dat Lion een goede deputy zou zijn xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|