Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: The End [Story] za 17 mei 2014 - 13:23 | |
| Hey! Ik zit al een tijdje na te denken over een verhaal, en Linn's idee heeft de doorslag gegeven! Mijn idee is in gedachten volledig uitgewerkt, dus ben ik aan het schrijven typen gegaan. De inleiding is al klaar, dus ik hoop dat jullie 't leuk vinden, en verder willen volgen. De titel is 'The End', en je zal er wel snel genoeg achter komen waarom als je verder leest :'3 - Inleiding:
Mijn handen beefden. Ik kneep mijn ogen dicht, zo hard als ik maar kon. Dit durfde hij niet, dit kon hij niet, hij hield van me! Ik slikte, als aanmoediging om mijn ogen weer te openen. Mijn ogen stonden wijd open gesperd toen ik hem vlak voor me zag staan, met een geweer op mijn hoofd gericht. Wou hij mij nu serieus gaan vermoorden? “Mitchel, ik hou van je, en jij toch ook van mij? Wil je mij dit echt aandoen?”, schreeuwde ik uit wanhoop. ‘Je moet het anders bekijken. Ik verlos je! Ik verlos je van mij…’, dwaalde zijn stem weg. Vlak na deze woorden zag ik zijn vinger naar achteren bewegen, waarna een luide knal alles stil maakte. De kogel doorboorde mijn hoofd. Ik zakte helemaal in elkaar, en alles werd zwart. Dood.
Tips, commentaar, en alles wat daarmee te maken heeft, zijn altijd welkom! Je zou me er echt een plezier meedoen om hieronder even te plaatsen wat je ervan vind. Lis x |
|
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: The End [Story] za 17 mei 2014 - 16:01 | |
| Die titel is inderdaad heel toepasselijk xD Leuk geschreven! Ik ben benieuwd naar hoe dit verhaal verder gaat :3 |
|
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The End [Story] za 17 mei 2014 - 16:08 | |
| mooi geschreven^-^ ik ben benieuwd naar het vervolg :3 |
|
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |