Algemene Onzin Topic - Pagina 49

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 11:49

Jamie, Tall kan hem komen 'redden' xD
Enne.. Je kan echt super goed tekenen hoor!

Goodmorning iedereen!! Even genieten van een examenloze dag I imagine?
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 11:52

//Bo2
Dan krijgt Never een gehumeurde Ace over zich heen xD

//Emma
Misschien is dat beter xD Straks half Sc in Tc gebied aan het wandelen xD

//Isali
Ik ben nu aan het posten, zometeen pak ik die andere mee xD Alleen post Ace het best van allemaal ._.
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 11:52

Em@ Mja, maar ik moet werken vandaag. (A)

Laatst aangepast door Slatekit op za 17 mei 2014 - 11:54; in totaal 1 keer bewerkt
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 11:53

Jamie:: Het kan toch niet erger zijn dan een agressieve Lone, hij is aan maar gewend hoor xD
Softvoice
Member
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 11:56

Jamie, prima hoor, ik wacht wel C'=
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:01

Ik denk dat ik op de meeste topics heb gepost met Never, behalve het topic met Aury. Maar die verdient wat meer werk xD

Ik ga eerst naar de stal om mijn paard te checken en evt te rijden ^^
Icepaw
Member
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:04

Eindelijk topic voor bitterkit, gemaakt. Voor (andere) Hanna, ik plaats nu een link :3

https://www.warriorcatsnl.com/t17488-hello-bitterkit#408140
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:05

Ik had een heel Lionroar verhaal uitgetypt en dat is nu weg xD Dang.
Ik ga een verhaal schrijven, moet alleen nog bedenken wat.
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:07

Nevermind schreef:
Jamie:: Het kan toch niet erger zijn dan een agressieve Lone, hij is aan maar gewend hoor xD

Ik denk dat dat zoiets was als de uitbraak van de 3e wereldoorlog xD Ace is een stuk minder erg dan dat xD
BluePoint
Member
101
Actief

CAT'S PROFILE
BluePoint
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:12

Net een mail gestuurd voor een ontwerp naar een tattoo shop ^^
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:30

Ik heb een idee voor mijn verhaal :'D Het is een fanfiction though xD
Een Fanfiction tussen Warrior Cats en Divergent -- lol >D
Droppaw
Member
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:31

Dustkit schreef:
Ik heb een idee voor mijn verhaal :'D Het is een fanfiction though xD
Een Fanfiction tussen Warrior Cats en Divergent -- lol >D

Oh klinkt leuk^^
Honeyspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:43

Tijd om mijn droptopic te updaten B)
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:47

Mhhhhm ik ben aan het denken om een verhaal -meerdere verhalen- van het leven van Lionroar en dat van zijn ouders te houden. Ik moet alleen nog beslissen hoe ik het ga schrijven. Verleden tijd of tegenwoordige tijd, ik vorm of hij/zij vorm. Wat vinden jullie?
Honeyspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:50

Hierboven; Ik zou zeggen de verleden tijd c: Ik vorm is wel een keer anders..
Droppaw
Member
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:51

Dustkit schreef:
Mhhhhm ik ben aan het denken om een verhaal -meerdere verhalen- van het leven van Lionroar en dat van zijn ouders te houden. Ik moet alleen nog beslissen hoe ik het ga schrijven. Verleden tijd of tegenwoordige tijd, ik vorm of hij/zij vorm. Wat vinden jullie?
Ik twijfel daar ook steeds tussen wanneer ik een verhaal wil schrijven. Ik zou verleden tijd doen en voor de rest weet ik het niet echt goed.
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 12:57

Ik zit ook al een hele tijd te na te denken om een nieuw verhaal te gaan schrijven. Het zou dan gaan over het 'hiernamaals', over de doden die in een nieuwe wereld terecht komen, in dezelfde staat als die waarin ze gestorven zijn. Ik weet enkel niet hoe ik de personages wil maken, en wat ik ze wil laten meemaken in m'n verhaal, zeg maar.. Iemand ideeën om me verder te helpen? x$
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:00

“Het is haar schreeuw die door mijn hoofd echoot, terwijl mijn poten loodzwaar zijn geworden van al het rennen en mijn longen branden alsof ze willen zeggen dat ik moet stoppen. Mijn ogen staan groot, niet van de schrik van haar schreeuw, maar van de paniek die in me omhoog komt. Ik weet niet wat er aan de hand is met haar, maar wat ik wel weet is dat ik er zo snel mogelijk bij moet zijn. Het gevoel van machteloosheid glijdt door me heen, machteloosheid omdat ik niet sneller naar haar toe kan, omdat ik niet al bij haar ben gekomen. Waar is ze? Waarom schreeuwde ze? Wie of wat heeft haar zo laten schreeuwen? Mijn blik wordt wazig en voordat ik het weet struikel ik over iets, wat weet ik niet, en val ik met een klap tegen de grond aan. Voor even is alles zwart, voor even voelt alles vredig aan en dan hoor ik gemiauw. Niet het gemiauw van een andere kat, van een volwassen kat, van haar, nee. Het gemiauw van jonge kittens, wanhopig vragend om aandacht. Mijn ogen gaan open en het duurt even voordat mijn zicht weer normaal is. Ik draai me langzaam om en zie meteen waar ik overheen ben gestruikeld. Een lichaam, maar niet zomaar een lichaam. Het is het lichaam van mijn vrouw, mijn partner. Tranen wellen op in mijn ogen en al snel glijden ze over mijn wangen heen. ‘Ik ben te laat’, ‘Ik was te langzaam’ zijn de enige gedachtes die door mijn hoofd schieten. Op het moment dat ik me tegen haar aan wil leggen zie ik pas waar het gemiauw vandaan komt. Mijn bloedeigen kittens.”

Mijn stijl is niet de beste, to be honest xD
Hierboven: Misschien dat het lijkt alsof de wereld precies hetzelfde is maar dit het niet is en er donkere krachten bezig zijn het te vernietigen en de wereld van de levenden binnen te gaan en zij de uitverkorenen zijn om het hiernamaals te redden? :'D
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:04

Linn, Je hebt me op een idee gebracht! THANKYOU! <33 Trouwens, jou stijl is wél de beste, to be honest! ;D <3
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 49 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:04

I like it Linn!

Zooo, Tall komt zijn vriend redden xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 49 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 49 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: