|
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 10:15 | |
| @Babs; No clue >< Sws ben ik niet echt handig met de GR, ik kan er shit mee uitrekenen, daar ben ik al blij mee x'D |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 10:34 | |
| Ik ben mijn sleutels ergens kwijt hier thuisX_X, te veel met andere dingen bezig geweest gisteren waarschijnlijk en nu heb ik ze ergens neergelegd en kan ik ze niet meer vinden. |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 10:43 | |
| - Darkcloud schreef:
- Stormysoul schreef:
- Jay c: onze bio docent geeft examens voor de vierde klas en onze inval docent is er niet ^^
waarschijnlijk overreden bij een auto c: Whut o.O ^^ |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:11 | |
| Oke, daaat was... niet heel slecht, niet echt goed, maar oké I guess. Twee vragen heb ik echt compleeeeet uit m'n nek geluld. Geen idee over welk artikel ze het hadden, wat het onderzoek was, dus aan de hand van het artikel heb ik maar een heeeleboel onzin opgeschreven. De andere 3 vragen waren wel goed, de laatste 2 vooral. En de multiple choice ging ook wel aardig denk ik. PFOE. POLITICS AFGEROND. Nu gaat mijn werk hoi zeggen de papierbak ^^ |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:11 | |
| Wat xD Derpppp straks engelsss |
|
| |
Lianne 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:13 | |
| Oeioei! Het onweert hier hard :0 |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:19 | |
| Waarom zijn Cyndaquils zo moeilijk om te tekenen? |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:19 | |
| Hier schijnt de zon x'D Ik ga maar eens douchen, kijken of ik wel of geen noedels klaar maak en bedenken hoelaat ik naar school toe fiets :/ |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:22 | |
| Ik heb mijn sleutels teruggevonde:D, ze zaten nog in de scooterxD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:25 | |
| Handig Cynthia x'D
Mijn hoofd voelt zo leeg ;w; Is dat een goed of een slecht voorteken bij een Wiskunde examen? xD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:42 | |
| |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:51 | |
| Tijd om een aanmelding te schrijven c: |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:53 | |
| - Icyrose schreef:
- Hier schijnt de zon x'D
Ik ga maar eens douchen, kijken of ik wel of geen noedels klaar maak en bedenken hoelaat ik naar school toe fiets :/ NEE! Waarom zeg je dit :c Nu heb ik ook zin in noodles Terug van de tandarts(Die bij jou in de buurt btw), foto's gemaakt. Geen gaatjes, goed glazuur. Ze hadden alleen geen tijd om mijn tanden schoon te maken, dus ik moest maar een andere keer terugkomen T_T Lekker geldklopperij! |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:57 | |
| - BluePoint schreef:
- Icyrose schreef:
Ik ga maar eens douchen, kijken of ik wel of geen noedels klaar maak en bedenken hoelaat ik naar school toe fiets :/ NEE! Waarom zeg je dit :c Nu heb ik ook zin in noodles
Terug van de tandarts(Die bij jou in de buurt btw), foto's gemaakt. Geen gaatjes, goed glazuur. Ze hadden alleen geen tijd om mijn tanden schoon te maken, dus ik moest maar een andere keer terugkomen T_T Lekker geldklopperij! Of je poetst zelf gewoon altijd goed je tanden en dan is t niet nodig om t te laten reinigen Echt hoor. Ik poets gewoon goed, ga 1x per jaar naar de tandarts, nog nooit laten reinigen ofzo, en ik heb nog nooit gaatjes gehad. Zeker als je dat soort dingen zelf moet betalen (en t is super duur), even goed nadenken of t wel echt nodig is. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 11:57 | |
| - BluePoint schreef:
- Icyrose schreef:
Ik ga maar eens douchen, kijken of ik wel of geen noedels klaar maak en bedenken hoelaat ik naar school toe fiets :/ NEE! Waarom zeg je dit :c Nu heb ik ook zin in noodles
Terug van de tandarts(Die bij jou in de buurt btw), foto's gemaakt. Geen gaatjes, goed glazuur. Ze hadden alleen geen tijd om mijn tanden schoon te maken, dus ik moest maar een andere keer terugkomen T_T Lekker geldklopperij! Wees blij x'D Mijn verstandskiezen moeten er deze zomervakantie uit :'E En ja, ik heb noedels. Stevige lunch [*kuch* *kuch*] voor een wiskunde examen >D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 12:12 | |
| OMGZ dit is m'n 1000e post :'D |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 12:14 | |
| *kuch*Spammer*kuch*
Nee, gz Eef x'D |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 12:15 | |
| - Nimblepaw schreef:
- OMGZ dit is m'n 1000e post :'D
Gefeli :'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 12:34 | |
| - Icyrose schreef:
- *kuch*Spammer*kuch*
Nee, gz Eef x'D Achh, ik maar gemiddeld per dag maar zo'n 20 posts in totaal, waarvan een deel in de rpg. Dus vind t eigenlijk best meevallen, toch? Daarbij komt dat dit m'n enige accountje is. |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 mei 2014 - 12:36 | |
| - Nimblepaw schreef:
- BluePoint schreef:
- Icyrose schreef:
Terug van de tandarts(Die bij jou in de buurt btw), foto's gemaakt. Geen gaatjes, goed glazuur. Ze hadden alleen geen tijd om mijn tanden schoon te maken, dus ik moest maar een andere keer terugkomen T_T Lekker geldklopperij! Of je poetst zelf gewoon altijd goed je tanden en dan is t niet nodig om t te laten reinigen Echt hoor. Ik poets gewoon goed, ga 1x per jaar naar de tandarts, nog nooit laten reinigen ofzo, en ik heb nog nooit gaatjes gehad. Zeker als je dat soort dingen zelf moet betalen (en t is super duur), even goed nadenken of t wel echt nodig is. Ik heb een aanvullende tandarts verzekering, omdat ik wegens verhuizen naar een nieuwe tandarts ga, en dan moeten ze weer foto's nemen enzo x) Het was alleen al 80 euro voor controle plus een foto, ben benieuwd wat ik de volgende keer moet betalen, of mijn verzekering dan x) Laat het deze keer gewoon doen, zullen wel zo klaar zijn. Heb ook niet echt het idee dat het nodig is. Volgende keer sla ik dan gewoon over, wel gewoon controle natuurlijk (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|