{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ravenmask
Member
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
206
Actief

CAT'S PROFILE
Ravenmask
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 18:55

Sundown

GENERAL

Name: Sunkit-paw-down-star?
Rank: kitten-apprentice-warrior-elder?-deputy?-warrior?-med. cat apprentice?-med. cat?
Parents: Brightspots x Polarbear
Leader: Firestar
Deputy: Silverfang

OUTSIDE

Fur: Sunkit heefd een mooie, lange gestreepte vacht.
Eyes: Groen-bruin
Build: Ze is eerder slank geboud, wat niet fel opvald door haar lange vachtje.
Nose: Ze heefd een eerder roze neus, waar wel een zwart vlekje over heen loopt.
Paw-pads: Roze

foto's:

INSIDE

Sunkit is een slimme kitten. Ze kan goed luisteren heefd een goed geheugen. De meeste andere katten zullen haar als 'vrolijk' omschrijven, als iemand die het werkwoord 'haten' niet kent, iemand die nog geen vlieg kwaad zou doen. Dit komt voornamelijk omdat ze moeite heefd om haar woede te uiten. Hierdoor zal Sun op latere leeftijd nog met deppressies worstelen, maar telkens weer weet ze haar verdriet en woede op te kroppen achter een glimlach te verberegen. Ze zal veel vrienden hebben, maar zich toch eenzaam voelen, dit komt door het feit dat ze zichzelf vragen steld die anderen zichzelf niet stellen. Ze zal zich misplaatst en een beetje verloren in de wereld waarop ze rondloopt voelen. Wanneer ze wat ouder is, zal ze het grootste deel van de tijd zal ze met haar gedachten in een andere wereld zitten. Ze zal nogal dromerig en afwezig overkomen. Wanneer Sunkit ouder word zal ze zich steeds minder en minder onder de rest van de clan vertonen en een echte loner worden.

PERSON BEHIND

Name: Hanna
RPG-experience: Iets meer dan dan één jaar^-^
Motivation: Wel, ik heb al een aantal topics van Polar en Bright gevolgd, ze zijn cute <3 Ik was eerlijk gezegd eerst een beetje aan het twijfelen om me aan te melden, maar toen kreeg ik Sunkits karakter in mijn hoofd, en toen kon ik het gewoon niet laten, ik heb echt veel zin om d'r te bespelen<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 22:29

Nouja, je kun nooit genoeg sleutelen aan je personage...
Aquakit:
Ik heb geen idee of dit spam is... Sorry als dat de juiste benaming is... Ik beloof dat dit echt mijn laatste spam iets over Aquakits perso was ^^

Laatst aangepast door Forestpaw* op zo 8 jun 2014 - 12:50; in totaal 2 keer bewerkt
Brightspots
StarClan
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 12:29

People,
Jullie hebben nog 6 dagen 8 uur en 31 minuten om je aanmelding af te maken, of om je aanmelding nog te plaatsen!
Craneclaw
StarClan
Bo | Boterham | 2
95
Actief

CAT'S PROFILE
Craneclaw
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimema 9 jun 2014 - 19:38

Ik heb toch besloten me terug te trekken omdat ik me handen toch nog vol hebt aan m'n acc's ^^
Veel suc6 met kiezen en veel geluk voor de mensen die zich hebben/gaan aanmelden ^^
Glacierfall
Member
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 14:13

Birchkit

Name: Birchkit
Meaning: Birchkit is vernoemd naar de bomen aan de rand van het bos die dezelfde kleur hebben als haar vacht: berken.
Sexuality: Hetrosexueal
Clan: Thunderclan
Voice: Margaery's stem

Fur: Birchkit is een Silver Bengal en heeft dus een zilverachtige vacht met een donkergrijs patroon in.
Eye color: Ze heeft licht blauwe ogen.
Nose and pawprints: Allebij roze
Description: Birchkit heeft een slanke bouw en sterke achterpoten waardoor ze beter kan jagen dan vechten. Ze is snel en behendig maar ze mist wat aan brute kracht. Birch's vacht is kort en ze heeft grote, puntige oren.
Picture: Tadaaa!

Inside: Birchkit is een intelligente kitten. Ze is kritisch en denkt na over een probleem voor een oplossing te proberen, maar dat betekend niet dat ze een flinke kit is. Nee, Birch heeft een lak aan regels en vindt het dus niet erg om de Warrior Code te overtreden. Ze geeft brutale antwoorden wanneer haar ouders of andere queens haar een standje geven en in haar apprentice tijd is ze een moeilijke leerling. Birchkit heeft veel zelfvertrouwen en babbelt graag maar kan soms gemeen uit de hoek tegen haar leeftijdsgenootjes. Ze kijkt op naar de leiders van haar Clan maar heeft de pest aan kittypets, het zal dus een schok voor haar zijn als ze te weten komt dat Firestar in een vorig leven Rusty heette. Met nieuwe katten is ze eerder afwachtend wat er voor zorgt dat ze liever haar siblings rond zich heeft.
Dislike: Fighting; kittypets; Leafbare   

Sup: Herbert hier c: Eum, ik ben nu vijftien en heb op 30 juni exact drie jaar RPG ervaring. Ik ben gemotiveerd om Birchkit te bespelen omdat ik graag met kittens RPG, ik vind het namelijk fijn om bij een kat vanaf de geboorte te beginnen. Omdat het Thunderclan katten zijn en ik van Thunderclanners hou en omdat Polarbear en Brightspots een schattig stel zijn. :3
Voor ik het vergeet: Ik heb nog geen Warriornaam voor deze haarbal bedacht, omdat -mocht ik gekozen worden- ik wil zien hoe ze uitdraait in de RPG en op basisch van haar ervaringen en ontwikkeling daar een naam kiezen. (;

Mistyrose
Member
Amy :3
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't think I will answer this question because I'm 28 moons old... Oops, said it!
Mistyrose
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 14:21

*heeft heel veel zin in morgenavond yusshh*
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 15:45

ik kan niet wachten tot zondag omdat ik om 21u moet stoppen op mijn pctje :')
*duimt*
Ik wil iedereen ook nog even succes wensen, maar het zal sowieso een awesome nestje zijn ^^
Moonfeather
Member
Nijntje, the evil rabbit!>3
34
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 15:53

Heb zin in morgenavond!*Duimt ook*
Veel succes iedereen! Het word vast een awesome nestje!
Innerstar
StarClan
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 18:29

Ja, inderdaad morgen sluiten de aanmeldingen, maar morgen zullen Quinty en ik de keuze niet gaan maken omdat ik zelf dan niet aanwezig ben, in verband met Animecon. Zondag zal er gekozen worden, enkel blijft het einddatum wel gewoon het zelfde.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 19:07

Het leek wel telepathie *wijst naar vorige post van mij* xD
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 0:31

Ik ben morgen zelf ook niet aanwezig ivm een verjaardag x'D Dus zondag zal wel een uitslag verschijnen~ Jullie zien het vanzelf xD
Ivywing
Member
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 8:58

Ik wil iedereen alvast veel succes wensen! <3
Lola
Member
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 11:54

Veel succes iedereen, het wordt vast een leuk nestje
Brightspots
StarClan
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 17:54

Quinty en ik zijn aan het beslissen welke kittens gekozen worden!
Lostlife
Member
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 17:56

you made my heart jump a moment x'D
*wacht in spanning af*
Polarbear
StarClan
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 QXEYmWXyOcudy
Quinty
282
Actief
There are times when I look at people and see nothing worth liking

CAT'S PROFILE
Rank:
Polarbear
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 20:49

Aangezien er wel al gekozen is, maar Nath geen antwoord meer geeft over wie het bekend mag maken, doe ik 't maar gewoon xD

Na een tijd lang overlegd te hebben, willen we graag Littlekit, Winterkit, Birchkit, & B>Mistkit feliciteren met hun plekje in onze kleine familie <3

En mensen, jeez, jullie hebben het ons moeilijk gemaakt x'D Wees niet getreurd als je niet bent gekozen~ Jullie aanmeldingen waren stuk voor stuk mooi en origineel, maar we moesten een keuze maken.

xx Quinty & Nathalie
Pearleaf
Member
Amy
92

CAT'S PROFILE
Pearleaf
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 20:54

Gefeliciteerd gekozenen <3 't is een awesome nestje geworden!
Lostlife
Member
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 20:55

Jammer dat sun niet gekozen is, ik keek er echt naar uit om 'm te mogen spelen.. :c
Achja, het blijft een awesome nestje c:
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 21:00

Hartstikke bedankt^^, ik zal haar zo gelijk aanmaken^^
En ook gefeliciteerd voor de anderen die gekozen zijn^^
'Wolfkit
Member
Le AA(Amy)
32
Actief

CAT'S PROFILE
'Wolfkit
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 21:00

Gefeliciteerd,jammer dat Sharp niet gekozen is,maar het word een nice nestje c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 3 Icon_minitime

{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: