We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Fur: Sunkit heefd een mooie, lange gestreepte vacht. Eyes: Groen-bruin Build: Ze is eerder slank geboud, wat niet fel opvald door haar lange vachtje. Nose: Ze heefd een eerder roze neus, waar wel een zwart vlekje over heen loopt. Paw-pads: Roze
foto's:
INSIDE
Sunkit is een slimme kitten. Ze kan goed luisteren heefd een goed geheugen. De meeste andere katten zullen haar als 'vrolijk' omschrijven, als iemand die het werkwoord 'haten' niet kent, iemand die nog geen vlieg kwaad zou doen. Dit komt voornamelijk omdat ze moeite heefd om haar woede te uiten. Hierdoor zal Sun op latere leeftijd nog met deppressies worstelen, maar telkens weer weet ze haar verdriet en woede op te kroppen achter een glimlach te verberegen. Ze zal veel vrienden hebben, maar zich toch eenzaam voelen, dit komt door het feit dat ze zichzelf vragen steld die anderen zichzelf niet stellen. Ze zal zich misplaatst en een beetje verloren in de wereld waarop ze rondloopt voelen. Wanneer ze wat ouder is, zal ze het grootste deel van de tijd zal ze met haar gedachten in een andere wereld zitten. Ze zal nogal dromerig en afwezig overkomen. Wanneer Sunkit ouder word zal ze zich steeds minder en minder onder de rest van de clan vertonen en een echte loner worden.
PERSON BEHIND
Name: Hanna Age: 13 jaartjes :3 RPG-experience: Iets meer dan dan één jaar^-^ Motivation: Wel, ik heb al een aantal topics van Polar en Bright gevolgd, ze zijn cute <3 Ik was eerlijk gezegd eerst een beetje aan het twijfelen om me aan te melden, maar toen kreeg ik Sunkits karakter in mijn hoofd, en toen kon ik het gewoon niet laten, ik heb echt veel zin om d'r te bespelen<3
Onderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear wo 28 mei 2014 - 22:29
Nouja, je kun nooit genoeg sleutelen aan je personage...
Aquakit:
Aquakit || Kitten || ThunderClan
~ General info ~ ————————————————
Name: Aquakit --> Aquapaw --> Aquabreeze Age: Unborn Prefix explanation: Aqua --> De geboorteplaats zelf. (Suffix explanation: Breeze --> Naar het zachte briesje wat opstak tijdens de geboorte.) Gender: Female Rank: Kit Future ranks: Apprentice, Warrior Clan: ThunderClan Bloodline: Fully ThunderClan Sexuality: Heterosexual Season born: At the end of newleaf and the beginning of greenleaf Birthplace: Sunningrocks
~ Clan ~ ————————————————
Clan: ThunderClan Territory: Het frisse deel van het bos Leader: Firestar Deputy: Silverfang Medicine cat: Maskheart Medicine cat apprentice: Milkypaw
~ Looks ~
————————————————
Build: Ze heeft een smal en klein lichaam, maar is lenig en snel. Fur: Aquakit heeft een grijs-zwartgevlekt en dun vachtje, ze is een zilveren bengaal. Ze is erg trots op haar glanzende vacht en wast zichzelf vaak. Eyes: Haar ogen hebben een mooie groenblauwe tint. Meestal hangt er een felle schittering in, maar ze kan ook zeer kil en bedreigend uit haar ogen kijken. Nose: Haar neus en pootkussentjes zijn roze, maar worden omrand door een beetje zwart. Scars: Die heeft ze nog niet. Kitten:
Spoiler:
Apprentice:
Spoiler:
Warrior:
Spoiler:
Setje
Spoiler:
~ Personality ~ ————————————————
Characteristic keywords: Energetic ¤ Stubborn ¤ Loyal ¤ Blabber mouth ¤ Love ¤ Energetic ¤ Aqua is een beweeglijk poesje. Stilzitten is voor haar geen optie, waarom ze niet heel goed in jagen is. Ze heeft de juiste snelheid en reflexen, maar haar geduld is snel op en door haar bewegingen maakt ze teveel geluid. Ze is wel erg leergierig en verlangt ernaar om warrior te worden, maar de beste jager zal ze nooit worden. Aquakit is wel heel goed in vissen. Deze horen haar onder water niet zo hard en bij de waterkant kan ze stilliggen zolang als ze wil. Haar drukte komt juist weer positief terug in haar vechttechniek. Ze is haast onvermoeibaar en tijdens een gevecht voor haar Clan zie je deze poes niet opgeven tot haar tegenstander het opgeeft of tot zij naar de SterrenClan vertrekt. Ze zou nooit een tegenstander vermoorden, ze zou hem slechts (ernstig) verwonden.
¤ Stubborn ¤ Aquakit is heel eigenwijs en koppig. Ze doet alles het liefst alleen of met iemand waar ze echt heel goed mee kan opschieten; iemand die meedenkt en tegelijk ook luistert naar wat zij erover te zeggen heeft. Aquakit gaat het liefst haar eigen gang en wil dan door niets of niemand gestoord worden. Zelfs als ze weet dat ze hulp nodig heeft zal ze volhouden dat ze het allemaal zelf kan regelen. Ze drijft altijd haar zin door en stopt niet met zeuren tot ze heeft gekregen wat ze wilde. Als deze kitten het er ergens niet mee eens is laat ze dat duidelijk blijken.
¤ Loyal ¤ Aquakit is dol op haar vrienden en haar Clan. Ze houdt zich strict aan de krijgscode. Katten uit andere Clans, rogues of kittypets keurt ze geen blik waardig als het geen volle maan is. Tegenover haar Clanmaatjes is ze juist nederig en respectvol, al is ze wel erg nieuwsgierig en bemoeit zich graag met dingen die haar niet aangaan. Ze zou alles opgeven voor haar Clan. Er is niets of niemand wat haar kan weerhouden van vechten tegen een andere Clankat op haar territory, al realiseert ze zich wel dat ze hem of haar alleen zou moeten waarschuwen met een verwonding, ze zou geen katten vermoorden. In een gevecht zou ze zichzelf daar misschien wel toe kunnen brengen, maar in een grensoverschrijding zou ze dat niet in haar kop halen.
¤ Blabber mouth ¤ Net zoals ze zo druk is, is deze ThunderClanpoes een echte kwebbelkous. Ze kan haar bek geen moment houden en wil altijd en overal haar sterke mening inbrengen. Brutaal is ze zeker niet, maar ze zal zich vastklampen aan haar eigen standpunt tot de andere katten ermee akkoord gaan. Ze is een poes van aanpak en denkt praktisch. Ze denkt graag overal bij mee, doet suggesties en geeft feedback om de plannen en ideeën van anderen te verbeteren. Ze vindt het leuk om haar Clanmaatjes te helpen, al doet zij het dan meer dan haar Clanmaatjes omdat ze het dan wel zelf wil doen.
¤ Love ¤ Aquakit is zeer geïnteresseerd in de liefde sinds haar apprentice-tijd. Ze bekijkt de koppeltjes in haar Clan haast met bewondering en is daarbij ook gek op kittens. Ze zou het geweldig vinden haar eigen partner te vinden, iemand die haar respecteert zoals ze is, en daarmee een nestje te krijgen. Dit idee ondervindt ze al als ze rond de negen manen is. History: Die heeft ze nog niet... Future: Die komt nog... Theme:
Spoiler:
~ Skills ~ ————————————————
Speed and agility ××× --> Aqua is klein en snel en door haar fijngevormde tengere lichaam kan ze overal doorheen, hoe smal de doorgang ook is. Hunting פ¤ --> Aqua is niet de beste jager, aangezien ze net niet het geduld kan opbrengen om stil in een bosje te zitten. Climbing ×פ --> Al jong begon Aqua met het beklimmen van kleine rotsen en gevallen bomen in het ThunderClancamp. Ze heeft dit goed onder controle. Fighting ××× --> Aqua is een natuurtalent in close combat. Vanaf jongs af aan deed ze schijgevechtjes met haar broertjes en zusjes en keek altijd gefascineerd naar de schijngevechten die de warriors in het camp af en toe met elkaar deden. Stealth פ¤ --> Hetzelfde als bij hunting. Swimming ××× --> Aqua is, heel passend bij haar naam, gek op zwemmen en plaagt haar broertjes en zusjes graag door ze nat te spetteren. Fishing ×פ --> Aqua kan ook goed vissen. Ze heeft de juiste reflexen om een langsschietende forel op tijd in haar klauwen te kunnen nemen en kan, zolang ze in het water ligt, uren stilliggen als dat zou moeten. Quality ears פ¤ --> Aquakits oren zijn simpelweg niet goed genoeg ontwikkeld Quality eyes ××× --> Omdat haar gehoor zo slecht is is haar zicht zich beter gaan ontwikkelen. Daarom is haar zicht erg goed. Quality nose ××× --> Hetzelfde als bij quality eyes.
~ Family ~ ————————————————
Brightspots, mother, ThunderClan --> <3 I love you, mommy, and I will make sure you're going to be proud at me. Polarbear, father, ThunderClan --> Love you too, dad. I will be the best warrior and I'll do it all for you! -, siblings --> I love all of you guys, and I hope we all will remain together forever
~ Myself ~ —————————————————
Name: Evelynn Nicknames: Evy, Ev, Evyn Age: 170 moons --> veertien jaar, twee maanden en elf dagen Experience: Ik RPG sinds ongeveer anderhalf jaar. Pas ongeveer vijf dagen zit ik op deze site, maar ik RPG al wat langer op andere sites. Motivation: Ik wilde ook graag weten hoe het is een kitten te spelen, daarom was dit een uitgelezen kans voor mij, die ik niet zomaar aan mijn neus voorbij laat gaan! Al eerder heb ik het geprobeerd, maar toen werd ik afgewezen. Nu, je kunt het niet genoeg proberen! Hier dus nogmaals een "auditie" voor een kitten (:
Ik heb geen idee of dit spam is... Sorry als dat de juiste benaming is... Ik beloof dat dit echt mijn laatste spam iets over Aquakits perso was ^^
Laatst aangepast door Forestpaw* op zo 8 jun 2014 - 12:50; in totaal 2 keer bewerkt
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear ma 9 jun 2014 - 19:38
Ik heb toch besloten me terug te trekken omdat ik me handen toch nog vol hebt aan m'n acc's ^^ Veel suc6 met kiezen en veel geluk voor de mensen die zich hebben/gaan aanmelden ^^
Onderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear di 10 jun 2014 - 14:13
Birchkit
Name: Birchkit Meaning: Birchkit is vernoemd naar de bomen aan de rand van het bos die dezelfde kleur hebben als haar vacht: berken. Gender: She-cat Sexuality: Hetrosexueal Age: Not yet born Clan: Thunderclan Voice:Margaery's stem
Fur: Birchkit is een Silver Bengal en heeft dus een zilverachtige vacht met een donkergrijs patroon in. Eye color: Ze heeft licht blauwe ogen. Nose and pawprints: Allebij roze Description: Birchkit heeft een slanke bouw en sterke achterpoten waardoor ze beter kan jagen dan vechten. Ze is snel en behendig maar ze mist wat aan brute kracht. Birch's vacht is kort en ze heeft grote, puntige oren. Picture:Tadaaa!
Inside: Birchkit is een intelligente kitten. Ze is kritisch en denkt na over een probleem voor een oplossing te proberen, maar dat betekend niet dat ze een flinke kit is. Nee, Birch heeft een lak aan regels en vindt het dus niet erg om de Warrior Code te overtreden. Ze geeft brutale antwoorden wanneer haar ouders of andere queens haar een standje geven en in haar apprentice tijd is ze een moeilijke leerling. Birchkit heeft veel zelfvertrouwen en babbelt graag maar kan soms gemeen uit de hoek tegen haar leeftijdsgenootjes. Ze kijkt op naar de leiders van haar Clan maar heeft de pest aan kittypets, het zal dus een schok voor haar zijn als ze te weten komt dat Firestar in een vorig leven Rusty heette. Met nieuwe katten is ze eerder afwachtend wat er voor zorgt dat ze liever haar siblings rond zich heeft. Likes: Hunting; talking; thinking; breakdancing; Newleaf; Dislike: Fighting; kittypets; Leafbare
Sup: Herbert hier c: Eum, ik ben nu vijftien en heb op 30 juni exact drie jaar RPG ervaring. Ik ben gemotiveerd om Birchkit te bespelen omdat ik graag met kittens RPG, ik vind het namelijk fijn om bij een kat vanaf de geboorte te beginnen. Omdat het Thunderclan katten zijn en ik van Thunderclanners hou en omdat Polarbear en Brightspots een schattig stel zijn. :3 Voor ik het vergeet: Ik heb nog geen Warriornaam voor deze haarbal bedacht, omdat -mocht ik gekozen worden- ik wil zien hoe ze uitdraait in de RPG en op basisch van haar ervaringen en ontwikkeling daar een naam kiezen. (;
Mistyrose
Member
Amy :3 83 Actief
CAT'S PROFILE Age: I don't think I will answer this question because I'm 28 moons old... Oops, said it! Gender: Rank:
ik kan niet wachten tot zondag omdat ik om 21u moet stoppen op mijn pctje :') *duimt* Ik wil iedereen ook nog even succes wensen, maar het zal sowieso een awesome nestje zijn ^^
Ja, inderdaad morgen sluiten de aanmeldingen, maar morgen zullen Quinty en ik de keuze niet gaan maken omdat ik zelf dan niet aanwezig ben, in verband met Animecon. Zondag zal er gekozen worden, enkel blijft het einddatum wel gewoon het zelfde.
Dyingblack
StarClan
Bunny~ 1451 Actief
CAT'S PROFILE Age: I don't age anymore Gender: Rank:
Onderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear zo 15 jun 2014 - 20:49
Aangezien er wel al gekozen is, maar Nath geen antwoord meer geeft over wie het bekend mag maken, doe ik 't maar gewoon xD
Na een tijd lang overlegd te hebben, willen we graag Littlekit, Winterkit, Birchkit, & B>Mistkit feliciteren met hun plekje in onze kleine familie <3
En mensen, jeez, jullie hebben het ons moeilijk gemaakt x'D Wees niet getreurd als je niet bent gekozen~ Jullie aanmeldingen waren stuk voor stuk mooi en origineel, maar we moesten een keuze maken.