{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Innerstar
StarClan
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 22:00

Wat mij betreft wel ^^

Echt bedankt voor de prachtige aanmeldingen al die zijn verschenen. Ik vind het heel fijn om te zien hoe veel animo er voor is <3
Het kiezen gaat echt lastig worden, maar dat is een goed teken <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Iciclespirit
StarClan
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 DPKsfdL
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 22:21

Innerghost schreef:
Wat mij betreft wel ^^

Echt bedankt voor de prachtige aanmeldingen al die zijn verschenen. Ik vind het heel fijn om te zien hoe veel animo er voor is <3
Het kiezen gaat echt lastig worden, maar dat is een goed teken <3
Oew, ik vind het (waarschijnlijk vrij onnodig) nu al spannend :3
Austin
Member
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Austin
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 23:54

R O C K K I T

GENERAL
►Name: Rockkit
►Former names: None
►Future names: Rockkit - Rockpaw – Rocktail - Rockstar(?)
►Age: He isn't born yet
►Gender: Tom-cat
►Season born: Uknown (Leafbare)
►Birth location: Unknown (Sunningrocks)

►Prefix meaning: Doordat Rockkit bij de Sunningrocks wordt geboren wordt hij daarnaar vernoemd waardoor hij de prefix ‘Rock’ krijgt
►Suffix: Later krijgt Rockkit het suffix ‘Tail’. Hij krijgt deze suffix omdat zijn staart een stuk langer is dan de doorsnee kat in de ThunderClan

►Current rank: Kit
►Previous ranks: None
►Future ranks: Apprentice, warrior, elder, deputy (?), leader (?), Med. cat apprentice?, Medicine cat(?)
►Current clan: Thunderclan
►Previous clan(s): None
►Future clans(e): Unknown

APPEARANCE
►Built: Rockkit is een katertje dat aardig massief gebouwd is. Zijn borst kast ziet er erg stevig uit. Zijn poten zijn aardig aan de brede kant en zijn bek is ook wat breder dan normaal. Eigenlijk heeft deze kater de typische bouw van katten die in de richting zitten van een Maine Coon, Noorse boskat etc.
►Fur colour: Een zachte -bijna witte- grijze kleur.
►Fur length: Niet al te lang en ook niet al te kort. Op zijn staart en borstkast wat langer.
►Fur texture: Zacht maar toch stevig waardoor het een goede bescherming tegen neerslag en hevige temperatuur omstandigheden geeft.
►Eye colour: Een diepe gele kleur
►Paw pads: Grijs
►Tail length: Aan de lange kant.
►Scars: x
►Markings: x

Plaatjes van zijn uiterlijk:

PERSONALITY
►Ingenuous: Rockkit is een kitten die alles heel snel geloofd. Als hem dan ook wordt verteld dat stoute kittens door adelaars en dergelijke worden meegenomen zal hij dit dan ook meteen geloven en aardig angstig zijn op het begin. Naarmate de tijd verloopt zal de kitten minder naïef worden maar het zal nooit helemaal weggaan. Als hij warrior is zal deze eigenschap gehalveerd zijn.
►Shy: Als je de grijze kitten op het begin leert kennen is hij zeer verlegen en zal amper wat zeggen waardoor de sfeer ietwat on
►Cowardly: De grijze kitten is niet echt wat je noemt dapper en moedig waardoor hij andere niet snel durft tegen te spreken. Ook niet als ze iets van hem vragen wat hij dus totaal niet wilt doen, hij zegt gewoon “Okay”. Hierdoor is hij zo nu en dan wat ongelukkig en wilt dan tijd
voor zich zelf.
►Clumsy: De zilverkleurige kat is zeer maar dan ook zéér onhandig. Tijdens het jagen gebeurd het meer dan vaak dat hij per ongeluk de windrichting niet goed gecheckt heeft of per ongeluk op een takje trapt waardoor de prooi vlucht. Zo heeft hij bij alles wel wat.
►Studiously: Rockkit droomt al sinds kitten zijnde dat hij een goede warrior wordt later en hij geëerd zal worden door alle katten in zijn Clan. Door deze dromen wordt de kater aangemoedigd om extra goed zijn best te doen tijdens zijn trainingen als hij apprentice is. Al lukt dat niet altijd even goed.
►Loyal: Desondanks dat Rockkit eigenlijk aardig een lafaard is is hij toch behoorlijk loyaal aan de Clan en doet alles wat hem gezegd wordt. Soms zelfs een beetje teveel.

RELATIONS
►ThunderClan
Polarbear – Daddy
I love you daddy, especially your long, white and fluffy fur.

Brightspots - Mommy
Mommy, I love you as much as a I love daddy!!

►RiverClan
None

►WindClan
None

►ShadowClan
None

►Elite
None

►Rogues
None

►Kittypets
None

TOPICS
None yet

AWARDSl
►Account
None yet

►In Game
None yet

►Special
None yet

HISTORY
His history will start to develop itself when  he's born

ME
►Name: Lisanne ook wel Liz & Lizle ^^
►Rpg experience: Rond de 3 jaar.
►Motivation: Ik heb dus een kat gevonden met hartstikke veel foto’s waar ik dus mijn foto’s vandaan ga halen. Ik heb doordat het beestje zo mooi is extra veel motivatie om hem actief te gaan houden. Ook vind ik dit koppel gewoonweg geweldig. De karakters zijn lekker actief en goed uitgewerkt waardoor ik er niet aan twijfel dat het nestje actief zal worden als jullie actieve personen uitkiezen. Ikzelf beloof dan ook met heel mijn hart om actief te blijven. Ik weet zeker dat dat gaat lukken want ik hij vrij weinig accounts op Warrior Cats (Foxfang & Austin) en deze houd ik naar mijn gevoel aardig actief dus er zal vast nog wel een accountje bij kunnen c:
Polarbear x Brightspots
robb stark

Laatst aangepast door Austin op ma 26 mei 2014 - 18:57; in totaal 1 keer bewerkt
Roughflower
Member
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 7:22

Ik vind het echt geweldig hoe veel aanmeldingen er zijn!
Take your time!
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 17:57

Basic information
Name: Winterkit
Future names: Winterpaw, Winter-
Meaning name:
Winter-Vanwege haar Snow bengal vacht en vernoemt naar haar overleden grootmoeder Winterstorm.
Clan: Thunderclan
Parents: Brightspots x Polarbear

Appearance
Pelt color: Snow bengal
Eye color: Blue
Fur length: Short
Size: Medium
Pictures: Foto 1, Foto 2, Foto 3

Personality
Bad sense of direction
Winterkit heeft een slecht richtingsgevoel. Ze zal dan ook snel verdwalen als ze op een plek is die ze niet herkend. Als ze dus zegt dat je links moet gaan is het meestal rechts. Als je haar dus vraagt welke richting iets is zal ze vaak een richting aanwijzen waar het helemaal niet is of ze zal het niet zeker weten en heel erg gaan twijfelen.

Good memory
Om haar slechte richtingsgevoel te compenseren probeert ze alles zo veel mogelijk te onthouden, zodat ze de weg wel weer terug kan vinden als ze verdwaald is, zolang ze dezelfde weg maar weer terug neemt.

Hard worker
Ze is een harde werker en wil ook graag nieuwe dingen leren. Ze zal altijd haar best proberen te doen en zal niet snel opgeven als haar iets de eerste keer niet lukt. Als ze iets wilt bereiken zal ze het ook meestal eerst zelf proberen, maar als het echt niet lukt zal ze hulp van anderen vragen.

Loyal
Ze is vooral loyaal aan haar familie en vrienden en zal dan ook graag willen helpen als haar iets gevraagd wordt en zal daar dan ook haar uiterste best voor doen. Als iemand van haar familie of vrienden in de problemen zit zal ze haar best doen om die kat te helpen.

Relations
Mother: Brightspots
Father: Polarbear
Sisters: ???
Brothers: ???

About me
Naam: Cynthia
Leeftijd: 18
RPG-ervaring: 4 jaar
Motivatie: Ik wilde eerst wachten met me aanmelden om te kijken of ik gekozen zou worden bij Ash x Fawn, maar aangezien ik daar niet gekozen ben heb ik toch besloten om me aan te melden en ergens is een reden vooral dat ze dan een kleinkind van Winterstorm gaat worden en vandaar dat ik ook voor de naam heb gekozen.

Laatst aangepast door Wintersong op ma 19 mei 2014 - 19:59; in totaal 1 keer bewerkt
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 19:37

Mijn aanmelding is af c:
Jaggedpaw
Member
Daanz
267
Actief

CAT'S PROFILE
Jaggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 22:53

What the hell, ik ga me toch aanmelden. XD

-Skygaze-
Always follow the Notherenstar...

General

Name: Skykit
Future Names: Skypaw,Skygaze, Skystar(?)
Former Names: None
Reason called Skygaze/kit: Hij is geobsedeerd door de lucht en de sterren..

Clan Info

Clan: Thunderclan
Future Clan: Starclan - Darkforest?
Former Clan: None
Rank: Kitten
Future Ranks: Apprentice - Warrior - Deputy? - Leader? - Medicine Cat Apprentice? - Medicine Cat? - Elder
Past Ranks:/

Leader:Firestar-So... you dream with starclan? Im so jelous!
Deputy: Silverfang-Will you be Silverstar one day?
Medicine Cat: Maskedheart-You're closer to starclan then any other cat. Tell me, what's it like?
Medicine Cat Apprentice: Milkypaw-You've talked to a starclan cat... You're so lucky!

Outside

Fur Color: Witte kitten met blauwe ogen, een kopie van zijn vader.
Fur Lenght: Short
Eyes: Blue
Nose: Pink
Pawpads: Pink
Scars: None

::

Inside
Nieuwsgierig-Starclan-Medicine cat

Nieuwsgierig
Hoe meer je weet, hoe beter. Dat is het motto van Skykit, en daardoor vraagt hij alles aan iedereen. Eerst zijn het vragen die elke kitten kan stellen, zoals 'Waarom is de sneeuw weg?' Maar later wordt het steeds meer gericht op de lucht, sterren en starclan. Zijn ouders en siblings krijgen hier vaak onder te leiden, en soms lijkt het alsof hij nooit is uitgevraagd. Misschien is dat ook nooit zo....
Verder is Skykit een echte 'nerd'. Hij is super slim, en denkt altijd goed na voor hij iets zegt.

Starclan
Ook is dit katertje gefascineerd door Starclan, omdat het zo heerlijk mysterieus is. Hij is vastberaden om alles over de starclan te weten, de geheimen, de raadsels en voortekens, de dromen. Hij is zó geobsedeerd dat hij later zich zal inbeelden dat hij tekens van de starclan krijgt, wat natuurlijk allemaal zijn verbeelding is. Hij voelt zich uitverkoren, en zal daardoor arrogant worden.

Medicine cat
Door zijn obsessie met starclan, draaft hij altijd naar de medicine cat den voor verhalen. Waar andere kittens de elders hebben, heeft hij Maskedheart. Hij probeert altijd geheimen te ontrafelen, wat natuurlijk nooit zal lukken. Ooit hoopt hij zelf een medicine cat te zijn, maar de kans is klein. Hij observeert hoe je kruiden mengt, en gaat als apprentice zo vaak mogelijk mee met kruiden patrol.

Me
Name: Lore
Acc: Thistlepaw, Comettail
Expirince: 7/8 maanden hier, eerder op engelse fora.
Motivatie:
Toch nog aangemeld....
Ja, gewoon altijd proberen! Ik heb mezelf verboden zomaar acc aan te maken, dus moet het via een kitten search..^^

Laatst aangepast door Jaggedpaw op za 14 jun 2014 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Fallentear
StarClan
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 15:14

Aanmelding komt ~
Crowdance
Member
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 15:25

Mag het ook een bestaand acc zijn?
Of ik heb daar overheen gelezen...
Whitelion
Dark forest
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 18:54

Hebben jullie al een soort deadline in gedachten of nog niet? ^^
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 19:16

Zoals in het begin post vermeld staat, het zal nog wel even duren. Brightspots is nog niet eens gedekt, en ik wil eerst nog die kippenjacht zo goed als afronden. Tevens zullen ze ergens eind new-leaf geboren worden, wanneer het prooi weer weder gekeerd is. Want nu is het nog een bagger new-leaf voor de WC katten.
Whitelion
Dark forest
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 20:06

Oké ^^
Gewoon dat ik weet tegen wanneer ik opgewonden moet zitten refreshen >D
Roughflower
Member
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 20:12

Ik zal sowieso twee weken van tevoren de einddatum melden.
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 21:34

Wanneer worden de kits nou eigenlijk geboren? *ik kom er net pas achter dat ik bij Aqua's birth season nog niks heb ingevuld ^^*
Nevermind
Member
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 21:38

Roughkit schreef:
Zoals in het begin post vermeld staat, het zal nog wel even duren. Brightspots is nog niet eens gedekt, en ik wil eerst nog die kippenjacht zo goed als afronden. Tevens zullen ze ergens eind new-leaf geboren worden, wanneer het prooi weer weder gekeerd is. Want nu is het nog een bagger new-leaf voor de WC katten.

;3
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 21:40

Nevermind schreef:
Roughkit schreef:

;3
Hell yeah ik ben blind x)
Niks gezegd

Laatst aangepast door Forestpaw* op wo 28 mei 2014 - 22:26; in totaal 3 keer bewerkt
Rai
Member
god damn Tess'
51
Actief

CAT'S PROFILE
Rai
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 mei 2014 - 21:31

{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 8xsb9l

Θ Name Θ Littlekit
Θ Future Names Θ Littlepaw ~ Littlespark (~ Littlestar?)
Θ Past Names Θ None~
Θ Age Θ Unborn
Θ Gender Θ She-cat

Θ Mother Θ Brightspots ~ Mommyyy! I love youu
Θ Father Θ Polarbear ~ Daddy, you're so bigg

Θ Clan Θ ThunderClan
Θ Rank Θ Kitten
Θ Future Ranks Θ Apprentice ~ Warrior ~ Elder ~ Medicine c.at apprentice(?) ~ Medicine cat(?) ~ Deputy(?) ~ Leader(?)

Θ Leader Θ Firestar
Θ Deputy Θ Silverfang
Θ Medicine Cat Θ Maskheart
Θ Medicine Cat Apprentice Θ Milkypaw

Θ Outside Θ
Vanaf haar geboorte zal Little al een kleine kitten zijn. Niet alleen vergeleken met haar broertje/zusje ook vergeleken met de rest van de kittens. Haar vacht donzig maar niet lang. Op de lichtgrijze/witte vacht liggen grijze vlekken. In haar apprentice tijd zal ze wel groeien maar zal nog altijd kleiner zijn dan de rest. Haar vlekken worden donkerder maar de rest blijft even licht. Op het moment dat ze warrior word laat het zicht duidelijk zien dat ze kleiner blijft dan de rest. Haar vacht nog net zo licht als altijd terwijl haar vlekken bijna zwart zijn.

Θ skills Θ

||Running|| ΘΘΘΘΘ
||Climming|| ΘΘΘΘΘ
||Swimming|| ΘΘΘΘΘ
||Fighting|| ΘΘΘΘΘ

||Social||ΘΘΘΘΘ
||Hearing|| ΘΘΘΘΘ
||Sight||ΘΘΘΘΘ
||Smell|| ΘΘΘΘΘ

Θ Setje Θ

{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 2gwxhk1

{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 24eysdj

Θ Inside Θ
Omdat Littlekit zo klein geboren word is ze al snel verlegen en verstopt ze zich vaak achter haar broer/zus. Maar het meest zit ze bij haar moeder en daagd ze die uit. Ze is zelf een drukke, vrolijke kitten maar doordat ze zo verlegen is zal ze dat alleen bij haar moeder en broer/zus tonen. Bij haar vader zal ze toch sneller naar haar moeder kruipen omdat ze hem heel groot vind en bang is dat hij haar te klein vind. Als apprentice zal dit nog erger worden waardoor ze zowat alles achter zich laat. Hierdoor zet ze al haar energie om in het trainen. Ze zal opdagen bij haar mentor maar dat is ook wel de enige waar ze vrijwillig heen zal stappen. Ze zal ervan houden om in de schaduwen te leven, niet op te vallen maar alles in de gaten houden. Tot ze 10 manen is. Iets zal omslaan in haar waardoor haar karakter geheel omslaat. De poes trekt zich terug uit de schaduwen en begint steeds trotser te zijn over haar grootte en haar trainingen. Bij de ceremonie krijgt ze de naam Littlespark. Die zal ze met trots dragen. Haar motto: I'm going to be a little spark of hope. En ze zal laten zien dat ookal is ze klein, haar wil groter is dan die van wie dan ook (kan veranderen)

Θ Name Θ Tess'
Θ Age Θ 16
Θ experience Θ 3 years I believe
Θ Motivation Θ Well, het lijkt me leuk om een poesje te spelen die problemen heeft met haar grootte. En dan ineens omslaat. Ook omdat deze naam echt bij het poesje zal passen.
Daarbij wil ik familie van je spelen (Nath) als Fallen zometeen wegvalt. Daarbij vind ik Polarbear geweldig

Laatst aangepast door Rai op zo 15 jun 2014 - 18:01; in totaal 2 keer bewerkt
Innerstar
StarClan
{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 21:24

Beste mensjes <3
Teneerste wil ik iedereen bedanken voor hun aanmeldingen. Maar kiezen gaan we nog niet! Wel hebben we ander belangrijk nieuws. We hebben een datum gekozen waarin de aanmeldingen gesloten worden! Zaterdag 14 Juni om 21:00

Ik wens iedereen nog succes met hun aanmeldingen!

Groetjes,
Quinty en Nathalie
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 1:50

Hurray! Ik kijk uit naar die datum (:
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 17:53

Okie, spannend c:
*duimt voor sun*
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear   {{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear - Pagina 2 Icon_minitime

{{Kitties}} ℬrightspots ღ ℘olarbear
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: