|
|
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 20:47 | |
| Ik heb mijn computer weer terug en er zaten rond de 50 virussen op, maar ik huil want ik baal nu als een stekker. Een of ander virus heeft volgens die man -die mijn computer NOOIT meer krijgt- al mijn foto's ervan af gegooid en nu ben ik dus ALLES kwijt. ALLE foto's van mijn overleden kat, van mijn katten, van mijn hond en persoonlijke foto's waar ik veel waarde aan hecht.
Daar gaat mijn plezier voor vandaag. |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 20:48 | |
| Ik ben moe van het lerenxD, gisteren Nederlands, vandaag scheikunde en morgen bio. Eigenlijk heb ik er geen puf meer voor, maar ik moet welxD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 20:49 | |
| - Dustkit schreef:
- Ik heb mijn computer weer terug en er zaten rond de 50 virussen op, maar ik huil want ik baal nu als een stekker. Een of ander virus heeft volgens die man -die mijn computer NOOIT meer krijgt- al mijn foto's ervan af gegooid en nu ben ik dus ALLES kwijt. ALLE foto's van mijn overleden kat, van mijn katten, van mijn hond en persoonlijke foto's waar ik veel waarde aan hecht.
Daar gaat mijn plezier voor vandaag. Wat voor virussen had je er allemaal op zitten dan? Mogen wel beste zware jongens zijn als ze je hele harddisk legen. >:c |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 20:51 | |
| - Ravenheart schreef:
- Dustkit schreef:
- Ik heb mijn computer weer terug en er zaten rond de 50 virussen op, maar ik huil want ik baal nu als een stekker. Een of ander virus heeft volgens die man -die mijn computer NOOIT meer krijgt- al mijn foto's ervan af gegooid en nu ben ik dus ALLES kwijt. ALLE foto's van mijn overleden kat, van mijn katten, van mijn hond en persoonlijke foto's waar ik veel waarde aan hecht.
Daar gaat mijn plezier voor vandaag. Wat voor virussen had je er allemaal op zitten dan? Mogen wel beste zware jongens zijn als ze je hele harddisk legen. >:c Ik heb geen idee, daar heeft de man niks over verteld. Ik heb een paar foto's gehouden, 178 van de 5000 maar het zijn oude foto's van oude setjes die ik ooit gemaakt heb - foto's die ik een tijd terug verwijderd heb. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 20:52 | |
| Sterkte Linn, das balen…
Babs & Q & Cynthia, gefeli! Weer een dag examens overleefd >3 |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:01 | |
| Meeh, ik baal ervan dat mijn crush in het examenjaar zit, Door zijn examens/studieverlof en de vakantie heb ik hem al meer dan twee weken niet gezien ;-; |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:03 | |
| Damn Linn, dat is echt super erg meis... Sterkte...
So, raad eens wie uitzonderlijk op pc mocht? x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:04 | |
| Boooooo! Hoi!
Meh meh.. Nog maar twee topics, dan ben ik weer bij ~ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:06 | |
| EMSIE, haai ^^
So ff alles ophalen ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:07 | |
| Leuke tijd gehad zonder ons ?? |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:10 | |
| Broertje voor Otter dan toch nog gevonden :3 |
|
| |
46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:12 | |
| Ugh, ik heb popcorn in mn tas zitten en ik heb honger. Zal ik 'm open maken? >< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:13 | |
| Q, wat is dat nou weer voor vraag xD Hell yeah! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:14 | |
| - Tallpaw schreef:
- Leuke tijd gehad
zonder ons ?? Uhm.... Nee, ik was vooral bezig met staren naar mensen die veel te oud zijn, ook wel bekend als leraren. Maar tja, ik moet toch iets doen als ik hier niet ben? x3 En maak je maar geen zorgen, ik waak over jullie - vanop mijn 3G- xD Q: Yeah!!! ;3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:15 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Leuke tijd gehad
zonder ons ?? Uhm.... Nee, ik was vooral bezig met staren naar mensen die veel te oud zijn, ook wel bekend als leraren. Maar tja, ik moet toch iets doen als ik hier niet ben? x3 En maak je maar geen zorgen, ik waak over jullie -vanop mijn 3G- xD
Q: Yeah!!! ;3 Dat moet in t woordenboek voor het woord school hahaha xD @Linn;; Oeh, sterkte :C @Quinty;; JAH. DOEN. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:15 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Leuke tijd gehad
zonder ons ?? Uhm.... Nee, ik was vooral bezig met staren naar mensen die veel te oud zijn, ook wel bekend als leraren. Maar tja, ik moet toch iets doen als ik hier niet ben? x3 En maak je maar geen zorgen, ik waak over jullie -vanop mijn 3G- xD
Q: Yeah!!! ;3 Wait… Je hebt 3G maar geen Wapp.. *zucht* Das wel jammer >3 Soof, True xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:18 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Leuke tijd gehad
Q: Yeah!!! ;3 Wait… Je hebt 3G maar geen Wapp.. *zucht* Das wel jammer >3
Soof, True xD IK heb een samsung galaxy text die hem flipt als je hem te lang aanlaat xD Dus als ik iets wil downloaden begint hij alles te openen... He's just as crazy as his owner xDEn jij moet Skype, kan ik evengoed zeggen: Jij hebt een pc, maar geen Skype? xD Soof: Wacht... Was dat niet de definitie? xD Toch in mijn woordenboek xD |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:18 | |
| Ik ben echt veel te verliefd op mijn crush...
|
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:20 | |
| Cheeeer, ik heb je leuke postjes gemist <3 |
|
| |
Dieuw 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 13 mei 2014 - 21:20 | |
| Goed, goed, ik maak die zak wel open. Nadat ik met Timey en Eagle heb gepost x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|