We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 19:11
Inkmask schreef:
At any rate, ik zou graag zien dat hier nog wat meer gereageerd wordt:
https://www.warriorcatsnl.com/t17309-rouwtopic-she-s-betrayed-us-all Kom op Riverclanners, jullie ex-clangenoot, waarvan jullie allemaal dachten dat ze dood was, heeft blijkbaar een apprentice vermoord. Wouldn't that shock you guys? Het is ook leuk voor de mensen dat jullie reageren en jullie care laten zien. ;D
https://www.warriorcatsnl.com/t17293-bloody-brokensong-s-death-topic Hetzelfde geldt voor dit topic Shadowclan! Jullie clangenoot is dood neergevallen! Go pay your respects! Niet alleen maar vastgeroest blijven zitten in jullie privé topicjes. Een clankat's gotta do what a clancat's gotta do~
Om nog maar te zwijgen over de dingen die de clanleaders voor jullie verzinnen om jullie katten actief te maken waar jullie niet op in gaan. Shame on you guys, shame shame shame
Oké, laatste keer dat ik 't quote, maar ik meen het wel. x'D Er zijn heel erg veel events op dit moment, voor jullie om actief mee te zijn en om je katjes actief te houden.
---
And wauw, that's an impressive line of inquiries Bo x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 19:17
ik denk je onderschrift^
Trouwens, er is altijd veel rondom de dood van 'bekende' katten of als het een bijzondere dood is, maar als een andere kat sterft wordt dat topic nooit actief. Zie Flyleaf bv. (waar ik met Raindance op ga reageren), die katten hebben evenveel op aandacht denk ik zo.
CAT'S PROFILE Age: I don't age anymore Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 19:33
Meh, ik moet reageren op clantopics, maar eerst ga ik douchen c: Maar kdenk niet dat ik met Island ga eageren op rc topic, ze is nogal inactief de laatste tijd en eigenlijk vind ik het niet zo vreselijk erg omdat ik dan de andere accjes actief kan maken ^^En lily is niet geboren~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 19:35
@Babs: Misschien een idee om de BloodClan ook bij te zetten? (': Bc Bo gaat volgensmij ook een topic aanmaken voor de Clan dat Heartdestroyer dood is (; (Anders heb ik het verkeerd opgevat xD)
Falsefaith
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 107 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 19:39
Austin schreef:
@Babs: Misschien een idee om de BloodClan ook bij te zetten? (': Bc Bo gaat volgensmij ook een topic aanmaken voor de Clan dat Heartdestroyer dood is (; (Anders heb ik het verkeerd opgevat xD)
Nee dat klopt :'D Ik ga het nu maken namelijk :')
Darkcloud
Member
Marieke 390 Actief
CAT'S PROFILE Age: Its the person that matters, not the age. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 mei 2014 - 19:40